MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.022

30-40'ish seconden.

:woot::cheer::woot::cheer:

Gelijk een mooie training om weer mee af te trappen!

Thanks, ondanks het kreupel lopen van de afgelopen tijd voel ik me nog best sterk. Vandaag gelukkig geen vermeerdering van pijn of vermindering van de mobiliteit :)

Stress levels momenteel wel weer rising, dinsdag ga ik eindelijk weer onder de naald voor de viking sleeve, om 10u30 (40-tal minuten reizen)...
Maar nu komt natuurlijk uitgerekend ook dinsdag, en dan om 09u30, de schatter voor het huis dat ik op punt sta om te kopen, ik ben verplicht hier bij te zijn. Nu raakt misschien de sleeve alwéér niet af en door de risico's en spelen met de bloeddikte voor deze sessie is het niet evident dat ik daarna weer opnieuw ga, just my luck weer :mad: :roflol:

Aii jammer van je sleeve man :(, als ik het goed begrijp kun je dus later niet weer tattoo's zetten?

• #22.024
Aii jammer van je sleeve man :(, als ik het goed begrijp kun je dus later niet weer tattoo's zetten?
Tattoo's zijn door mijn mechanische hartklep sowieso een risico qua infecties, ook moet ik vanaf zondag kappen met mijn bloedverdunners t/m dinsdag en dan woensdag 3 dagen lang dubbele dosis nemen met de bedoeling dat dan over nog eens 10 dagen mijn bloeddikte weer op peil is, als dit niet zo is moet ik weer elke week bloed gaan laten controleren. Bij een infectie ga ik verder van huis zijn maar we gaan er uiteraard van uit dat alles goed gaat gaan.
Edit, ik krijg net telefoon van het immo kantoor dat de schatting maar een half uurtje zou duren, beter :)

Tattoo's zijn door mijn mechanische hartklep sowieso een risico qua infecties, ook moet ik vanaf zondag kappen met mijn bloedverdunners t/m dinsdag en dan woensdag 3 dagen lang dubbele dosis nemen met de bedoeling dat dan over nog eens 10 dagen mijn bloeddikte weer op peil is, als dit niet zo is moet ik weer elke week bloed gaan laten controleren.
Edit, ik krijg net telefoon van het immo kantoor dat de schatting maar een half uurtje zou duren, beter :)

Ah dat is best wel balen man, zelfs dit zit je tattoo's in de weg :O. Moet je zo iets dan ook overleggen met je dokter, of je weer een tattoo mag zetten?
Dat is wel beter, maar dan red je het toch nog steeds niet :D?

• #22.026
Ah dat is best wel balen man, zelfs dit zit je tattoo's in de weg :O. Moet je zo iets dan ook overleggen met je dokter, of je weer een tattoo mag zetten?
Dat is wel beter, maar dan red je het toch nog steeds niet :D?
Ik ben het al 1,5 jaar met mijn cardioloog aan't bespreken :roflol:

• #22.027
Squat

2 x 6 x 50
80-6
100-6
120-6 belt
130-6

Power clean

55-1
65-1
75-1
85-1

Close grip bench from pins

50-6
70-6
90-6

Dumbbell pullover

22-10
32-10
32-12

Goodmorning

3 x 15 x green band

Hyper extensions

3 x 10 x bw

Standing abs

3 x 15 x 2*super mini's

Standing russian barbell twist

3 x 20 x 20kg barbell

• #22.029
Update, nog altijd quasi pijnvrij en de heup lijkt weer op z'n plaats te zitten (wel een doffe uitstraling naar het linkerbeen als ik lang recht sta) maar ik heb dan ook al een tijdje het lichaam niet meer zwaar belast,.
Vandaag nieuwe tattoo laten zetten en over 3 weken ga ik terug onder de naald, even rustig aan dus op training gebied, ach ja, dan kan het lichaam eens fatsoenlijk herstellen ook.

9.jpg

Vette tattoo man!

Normaal vind ik tattoo's lelijk, maar deze kan ik wel waarderen

Nice! Toch de tattoo afspraak door kunnen laten gaan:woot:

• #22.035
Deadlift

90-6
130-3
160-3
180-1
200-3
230-1

Dimel deadlift

3 x 10 x 90

Pendlay row

3 × 6 x 90

Power clean + Strict press

50-1
60-1
70-1
80-1
70-1
60-1
50-1

Strict press

50-12
60-3
70-3
75-1

Standing Russian barbell twist

1 × 30 x 20kg barbell

Standing abs

1 x 30 x 2*super mini's

Heerlijk om terug weer wat te doen.

Geen slecht begin die 230kg DL!:thumbs:

Nice tattooooooooooooo........hoe lang heb je gezeten?

• #22.038
  • #22.040
Tja wat is af? Dan komt er vast weer een volgend "projectje", haha.
Ghehehe, zou je denken ja maar ik zit met een verhoogd risico op bijwerkingen door de hartklep en bloedverdunners dus ik denk wel dat ik na de sleeve klaar ben ;)

Terug
Naar boven