broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
De drang tot competitie blijft erin zitten dus ik moet meer op lange termijn beginnen denken terug![]()
verstandig, heup nu weer helemaal goed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De drang tot competitie blijft erin zitten dus ik moet meer op lange termijn beginnen denken terug![]()
Nope, voorlopig minimaal last maar wel in die mate dat ik nu, een half uur/uur voor mijn training, nog altijd aan het twijfelen ben om al dan niet te deadliften...
Nice!!The day after... vandaag geen last van pijntjes of immobiliteit, zoals het er nu naar uitziet kan ik morgen weer wat events gaan doen![]()

Thanks, hopelijk morgen nog zo vrolijk

Ojee..wat dan?
Strongman events... Kijken of de heup en rug het houden...
Alles wat ik nog gedaan had staat in m'n logje hier en omdat het quasi spamvrij is makkelijk terug te zoekenhoelang had je nou eigenlijk niet getraint laatst?
Zal morgen vast goed komen!

De 'schade' valt op zich nog wel wat mee gelukkig, de vraag gaat zijn hoe het voelt als ik weer zwaarder ga en terug meer events toevoeg.
Jazeker ! Maar dat mocht ook wel met deze boysband gewichtjes

Dus je had beter niks kunnen doen?Jazeker ! Maar dat mocht ook wel met deze boysband gewichtjes![]()