- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Vette FAIL denk ik...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah so

Je moet ook niet van die rare dingen doen oude piraat!Tussendoor een paar repjes standing ab wheel, gewoon omdat het kon.
Deze morgen opgestaan met pijn in de zij/rechter onderrug, aanvankelijk wou ik gewoon thuis blijven maar toch blij dat ik gegaan ben, iets doen is altijd beter dan niets doen![]()

Als ik mensen ab wheel zie doen op de knieën MOET ik uiteraard tonen hoe het hoortJe moet ook niet van die rare dingen doen oude piraat!
Wel lekker die press!![]()

Geen idee, momenteel voel ik me weer prima en heb ook geen hoge temperatuur of zo.Griepje of iets te pakken?
Doe het je net na die staande abwheel![]()

Geen idee, momenteel voel ik me weer prima en heb ook geen hoge temperatuur of zo.
Wel weer een nieuw pijntje sinds kort, steken onder de ribben, eerst een paar dagen alleen rechts, sinds gisteren aan beide kanten, mijn vriendin dacht aan een longontsteking maar daar hoest ik dan weer te weinig voor (denk ik)
Tuurlijk wel, gewoon doen![]()
1 staande ab wheel > 90 sit upsNu nog kramp van de 90 situps bij de crossfit van donderdag
Kan ook een beginnende luchtweginfectie zijn. Hoef je net zozeer al voor te hoesten of verhoogde temp te hebben.
Als je niet vertrouwt gewoon naar de arts gaan joh.

1 staande ab wheel > 90 sit ups
Ik wacht nog heel even af, ik ben sinds een week bezig met vitamine c, dan kan ik niet ziek worden, toch
Straks ook alweer terug naar de dermatoloog voor de gesprongen bloedvaatjes in mijn gezicht na zware inspanningen. Ik had een lotion om erop te smeren en dat leek te helpen maar nu zag ze een ontsteking in mijn bloed en wil ze staaltjes nemen, zo blijven we bezig.
doe hem wel op de makkelijke manier eerst 
Nou, ik heb het vertrouwen in mijn arts ergens onderweg verloren, hij heeft in het verleden al foute diagnoses gesteld bij me en nu hij heeft niets gezegd over de ontsteking in mijn bloed terwijl de dermatoloog het wel zag op dezelfde uitslag.Wel zeverde hij over te hoge CK waardes, wat dan weer 'normaal' blijkt te zijn de dag na events. De uitslag zou hij doorsturen naar me maar ik heb nog altijd niks ontvangen.Oh dan zit er toch ergens iets. Zou het wel benoemen van het hoesten e.d of andersom naar de arts en aangeven dat er ook en ontsteking is gevonden.
Fijne arts dan! Begrijp goed dat je vertrouwen verloren is. Kun je niet naar een ander? Daar heb je toch gewoon recht op.Nou, ik heb het vertrouwen in mijn arts ergens onderweg verloren, hij heeft in het verleden al foute diagnoses gesteld bij me en nu hij heeft niets gezegd over de ontsteking in mijn bloed terwijl de dermatoloog het wel zag op dezelfde uitslag.Wel zeverde hij over te hoge CK waardes, wat dan weer 'normaal' blijkt te zijn de dag na events. De uitslag zou hij doorsturen naar me maar ik heb nog altijd niks ontvangen.
Die hoestbui was tot nu toe eenmalig maar ik blijf het dus even in de gaten houden.
.

Het is ook deels gemakzucht in dit geval, bij deze kan ik altijd binnen de 5 minuten de praktijk instappen waar je hier bij een andere arts snel minstens een uur in de wachtkamer zit en ik heb een diep gegronde haat tegen wachtenFijne arts dan! Begrijp goed dat je vertrouwen verloren is. Kun je niet naar een ander? Daar heb je toch gewoon recht op.
Goed dat je het wel in de gaten blijft houden iig.![]()

Neen man, vroeger wel.Je gebruikt de Ab Wheel vaker Sanca ?
Ik ben er sinds 5 dagen terug mee begonnen, voel hem nu nog (lichtelijk)![]()