MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.144
Squat

50-4
80-4
100-4
120-4 belt
140-1
150-1
160-4
5 x 2 x 140

Speed deadlift

10 x 1 x 130

Power clean + Srict press

10 x 1 x 80

Pendlay row

6 x 4 x 100

Pec deck

2 x 20

Bird dog

3 sets

Nette squats & cleans:thumbs:

• #22.146
@ SMTK

Reversed hypers

3 x 15 x 75

Viking press

80-3
100-3
120-3 belt
135-1 knetterharde rep, volgens mij PR
145-0
130-2
3 x 3 x 120

Yoke

5 x 20m x 230, belt, goede speed

Block pull kneecap

120-3
170-3
220-3 straps + belt
270-0

One armed farmers

4 x 25m*25m x 40

Tussendoor een paar repjes standing ab wheel, gewoon omdat het kon.

Deze morgen opgestaan met pijn in de zij/rechter onderrug, aanvankelijk wou ik gewoon thuis blijven maar toch blij dat ik gegaan ben, iets doen is altijd beter dan niets doen ;)

Tussendoor een paar repjes standing ab wheel, gewoon omdat het kon.

Deze morgen opgestaan met pijn in de zij/rechter onderrug, aanvankelijk wou ik gewoon thuis blijven maar toch blij dat ik gegaan ben, iets doen is altijd beter dan niets doen ;)
Je moet ook niet van die rare dingen doen oude piraat!

Wel lekker die press!:bow:

• #22.148
Je moet ook niet van die rare dingen doen oude piraat!

Wel lekker die press!:bow:
Als ik mensen ab wheel zie doen op de knieën MOET ik uiteraard tonen hoe het hoort :P
Ja, er zat wel meer in die press, het wou er alleen nog niet uitkomen x
Pijntjes waren minder na de training...
Vannacht wel nog eens wakker geworden door een hoest- en zweetbui, dit gaf toch wel weer wat flashbacks naar mijn hartklep problemen van 2 jaar geleden, niet chill :mad:

Griepje of iets te pakken?

Doe het je net na die staande abwheel:P

• #22.150
Griepje of iets te pakken?

Doe het je net na die staande abwheel:P
Geen idee, momenteel voel ik me weer prima en heb ook geen hoge temperatuur of zo.
Wel weer een nieuw pijntje sinds kort, steken onder de ribben, eerst een paar dagen alleen rechts, sinds gisteren aan beide kanten, mijn vriendin dacht aan een longontsteking maar daar hoest ik dan weer te weinig voor (denk ik) :dunno:
Tuurlijk wel, gewoon doen :P

Geen idee, momenteel voel ik me weer prima en heb ook geen hoge temperatuur of zo.
Wel weer een nieuw pijntje sinds kort, steken onder de ribben, eerst een paar dagen alleen rechts, sinds gisteren aan beide kanten, mijn vriendin dacht aan een longontsteking maar daar hoest ik dan weer te weinig voor (denk ik) :dunno:
Tuurlijk wel, gewoon doen :P

Nu nog kramp van de 90 situps bij de crossfit van donderdag:roflol:

Kan ook een beginnende luchtweginfectie zijn. Hoef je net zozeer al voor te hoesten of verhoogde temp te hebben.
Als je niet vertrouwt gewoon naar de arts gaan joh.

• #22.152
Nu nog kramp van de 90 situps bij de crossfit van donderdag:roflol:

Kan ook een beginnende luchtweginfectie zijn. Hoef je net zozeer al voor te hoesten of verhoogde temp te hebben.
Als je niet vertrouwt gewoon naar de arts gaan joh.
1 staande ab wheel > 90 sit ups :trollface:

Ik wacht nog heel even af, ik ben sinds een week bezig met vitamine c, dan kan ik niet ziek worden, toch :P
Straks ook alweer terug naar de dermatoloog voor de gesprongen bloedvaatjes in mijn gezicht na zware inspanningen. Ik had een lotion om erop te smeren en dat leek te helpen maar nu zag ze een ontsteking in mijn bloed en wil ze staaltjes nemen, zo blijven we bezig.

1 staande ab wheel > 90 sit ups :trollface:

Ik wacht nog heel even af, ik ben sinds een week bezig met vitamine c, dan kan ik niet ziek worden, toch :P
Straks ook alweer terug naar de dermatoloog voor de gesprongen bloedvaatjes in mijn gezicht na zware inspanningen. Ik had een lotion om erop te smeren en dat leek te helpen maar nu zag ze een ontsteking in mijn bloed en wil ze staaltjes nemen, zo blijven we bezig.

:roflol: doe hem wel op de makkelijke manier eerst

Oh dan zit er toch ergens iets. Zou het wel benoemen van het hoesten e.d of andersom naar de arts en aangeven dat er ook en ontsteking is gevonden.

Was Vitamine C e.d. maar zo'n wondermiddel:P

• #22.154
Oh dan zit er toch ergens iets. Zou het wel benoemen van het hoesten e.d of andersom naar de arts en aangeven dat er ook en ontsteking is gevonden.
Nou, ik heb het vertrouwen in mijn arts ergens onderweg verloren, hij heeft in het verleden al foute diagnoses gesteld bij me en nu hij heeft niets gezegd over de ontsteking in mijn bloed terwijl de dermatoloog het wel zag op dezelfde uitslag.Wel zeverde hij over te hoge CK waardes, wat dan weer 'normaal' blijkt te zijn de dag na events. De uitslag zou hij doorsturen naar me maar ik heb nog altijd niks ontvangen.
Die hoestbui was tot nu toe eenmalig maar ik blijf het dus even in de gaten houden.
.

Nou, ik heb het vertrouwen in mijn arts ergens onderweg verloren, hij heeft in het verleden al foute diagnoses gesteld bij me en nu hij heeft niets gezegd over de ontsteking in mijn bloed terwijl de dermatoloog het wel zag op dezelfde uitslag.Wel zeverde hij over te hoge CK waardes, wat dan weer 'normaal' blijkt te zijn de dag na events. De uitslag zou hij doorsturen naar me maar ik heb nog altijd niks ontvangen.
Die hoestbui was tot nu toe eenmalig maar ik blijf het dus even in de gaten houden.
.
Fijne arts dan! Begrijp goed dat je vertrouwen verloren is. Kun je niet naar een ander? Daar heb je toch gewoon recht op.

Goed dat je het wel in de gaten blijft houden iig. :)

• #22.156
Fijne arts dan! Begrijp goed dat je vertrouwen verloren is. Kun je niet naar een ander? Daar heb je toch gewoon recht op.

Goed dat je het wel in de gaten blijft houden iig. :)
Het is ook deels gemakzucht in dit geval, bij deze kan ik altijd binnen de 5 minuten de praktijk instappen waar je hier bij een andere arts snel minstens een uur in de wachtkamer zit en ik heb een diep gegronde haat tegen wachten :o
Als het goed is verhuis ik binnen een 2-3 tal maanden naar een andere gemeente en dan ga ik sowieso zoeken naar een nieuwe in die regio.

Je gebruikt de Ab Wheel vaker Sanca ?

Ik ben er sinds 5 dagen terug mee begonnen, voel hem nu nog (lichtelijk) :o

• #22.158
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #22.159
Vandaag mag ik niet trainen van de dermatoloog omdat ze een stukje uit mijn gezicht heeft gesneden #scarface #stitches

• #22.160
Squat

50-3
70-3
90-1
7 x 10 x 100 belt

Close grip bench

50-4
70-4
90-4
3 x 3 x 100