Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.487
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
De klachten lopen niet gelijktijdig met de start van de medicatie, denk ik. Het meeste 'last' heb ik 's zondags na events maar om het te testen had ik eens 2 weken geen cafeïne erbij genomen en toen had ik het nog. Ik ben best verslingerd aan koffie en energy drinks...Ik zou persoonlijk de intensiteit van je trainingen wat verlagen. En je drinkt ook regelmatig koffie en mss supplementen met cafeïne? Dit geeft extra druk op je hart. Ik drink zelf zeer licht koffie om die reden.
De medicatie die je neemt is vrij standaard bij hartproblemen maar er kan altijd een overgevoeligheid zijn of zelfs allergische reactie. Dit kan je altijd met de arts bespreken indien je merkt dat bepaalde klachten rond de periode van medicatie start zijn begonnen. Er kan dan voor een andere medicatie gekozen worden. Onlangs nog iemand gehad waarbij soortgelijke klachten verdwenen zijn daardoor.
Intensiteit verlagen zie ik niet meteen als een optie maar het mag natuurlijk mijn gezondheid niet in de weg gaan staan

wel fijn om te horen dit

Je training aanpassen zou ik eens testen om te kijken wat dit doet met de klachten (ietsjes lager gewicht en meer herhalingen). En is cardio een verboden zone voor powerlifter of kan dat?