XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.164

Bijlagen

• 52.jpg
    52.jpg
    36,9 KB · Weergaven: 70
  • #22.165
Deadlift

90-3
130-3
160-3
180-1 straps
200-1 belt
220-3
200-3
10 x 1 x 180

Power clean + Strict press

50-2
65-2
75-2
85-2 *
80-2*
75-2
70-2

*belt

Squat

10 x 3 x 80

Bird dog

3 sets

• #22.166
Mijn bloeduitslagen zijn binnen, geen idee of ze goed of slecht zijn, wie kan er iets zinnigs over zeggen ? @Galen @RFFNCK @Cools

28.PNG

30.jpg

31.jpg

Was nuchter toen bloed afgenomen werd? Indien niet is je glucose wat aan de hoge kant maar als powerlifter heb je hoogstwaarschijnlijk zitten eten :D

Je bezinking is te hoog (sedimentatie) wat wijst op een ontsteking en dit wordt bevestigd door je CRP.

De rest ziet er voorlopig goed uit (verhoogde waardes normaal bij krachttraining) behalve je cholesterol is nog wat werk aan. Testosteronwaarde (ook belangrijk) is goed.

Je SSA en SSB wijzen mogelijks op Lupus (reumatologische aandoening). Dit kan ook een discreet verhoogde ontsteking in je bloed tonen.
Te correleren met je klachten en klinisch gezien die testen ook soms bij patiënten zonder aandoening/klachten aanwezig zijn.

• #22.169
Was nuchter toen bloed afgenomen werd? Indien niet is je glucose wat aan de hoge kant maar als powerlifter heb je hoogstwaarschijnlijk zitten eten :D

Je bezinking is te hoog (sedimentatie) wat wijst op een ontsteking en dit wordt bevestigd door je CRP.

De rest ziet er voorlopig goed uit (verhoogde waardes normaal bij krachttraining) behalve je cholesterol is nog wat werk aan. Testosteronwaarde (ook belangrijk) is goed.

Thanks ! Ik had alleen koffie op met suiker...
De dokter had niets gezegd over de ontstekingen maar hij zei wel dat ik overtraind ben terwijl ik me gewoon prima voel.
Toch fijn om te zien dat de testwaarde op (bijna) 39-jarige leeftijd nog goed is dan :)

Je SSA en SSB wijzen mogelijks op Lupus (reumatologische aandoening). Dit kan ook een discreet verhoogde ontsteking in je bloed tonen.
Te correleren met je klachten en klinisch gezien die testen ook soms bij patiënten zonder aandoening/klachten aanwezig zijn.

Hier moet ik even een en ander over opzoeken om het te begrijpen :o

• #22.170
@ SMTK onder toeziend oog van de levende legende Magnus Ver Magnusson

Reversed hypers

2 x 15 x 75

Viking press

2 x 8 x 80 strict
110-6 belt
130-2 voelde niet überzwaar maar bij de inzet van de 3de rep raakte ik de opstelling dus weg groove
140-1 PR met over :D

Deadlift

150-3 ik kreeg hier dezelfde tip als de meesten, meer achteruit gaan zitten bij de lift off

Giant dumbbell

50-3 geen opmerkingen

Yoke

180
230
280 opmerking: put on more weight :roflol: and don't forget to breathe

Hoog gooien

Paar worpen met 20kg keg, paar goeie cues gekregen hier

Atlas stones

100-2 (of 3?) @1.50m

Toen liet ik Magnus met de 120kg stone zien waar ik meestal fail bij het extenden en vertelde ook van de scheve heup, oh zegt ie, is het hier dat je last hebt ? En hij duwde recht op het stukje dat altijd irritant doet, hij heeft me een kleine deep tissue massage gegeven en raadde me aan een weekje ontstekingsremmers te nemen.

54.jpg

Toen liet ik Magnus met de 120kg stone zien waar ik meestal fail bij het extenden en vertelde ook van de scheve heup, oh zegt ie, is het hier dat je last hebt ? En hij duwde recht op het stukje dat altijd irritant doet, hij heeft me een kleine deep tissue massage gegeven en raadde me aan een weekje ontstekingsremmers te nemen.

Dat kan wel kloppen dan toch met de onstekings-waarden in je bloed ?

• #22.172
Dat kan wel kloppen dan toch met de onstekings-waarden in je bloed ?
Inderdaad, al is het niet 100% zeker. De dermatoloog twijfelt ook of de vlekken in mijn gezicht niets met die ontsteking te maken heeft (vandaar dat ze een klein stukje uit m'n gezicht heeft gesneden, dinsdag weet ik normaal die uitslag)
Maar ik was echt verbaasd dat hij meteen op de juiste plek drukte, jammer wel dat hij niet wist hoe je dat spiertje of whatever het is niet in het Engels kende :o

Piriformis

• #22.174
Heb het zien gebeuren ;)

Thanks ! Ik had alleen koffie op met suiker...
De dokter had niets gezegd over de ontstekingen maar hij zei wel dat ik overtraind ben terwijl ik me gewoon prima voel.
Toch fijn om te zien dat de testwaarde op (bijna) 39-jarige leeftijd nog goed is dan :)

Hier moet ik even een en ander over opzoeken om het te begrijpen :o

Dan is je glucose goed ;)

Het is een teken van zware trainingen en je testosteron is zeker goed op die leeftijd. Je IgE is ook wat verhoogt, heb je last van allergieën? Dit kan je verhoogde CRP ook verklaren. Maar kan ook een combinatie zijn van door de trainingen.

• #22.177
Dan is je glucose goed ;)

Het is een teken van zware trainingen en je testosteron is zeker goed op die leeftijd. Je IgE is ook wat verhoogt, heb je last van allergieën? Dit kan je verhoogde CRP ook verklaren. Maar kan ook een combinatie zijn van door de trainingen.
Ik krijg na zware inspanningen tegenwoordig rode vlekken en gesprongen adertjes in het aangezicht, geen idee of dat er iets mee te maken heeft, de dermatoloog raakte er ook niet aan uit en heeft een staaltje genomen.
Medicatie momenteel: marcoumar, amlodipine (amlor) en bisoprolol (emconcor).

Testosteronwaarde van +600 op 39 jaar is zeker goed. Geen trt voor sanca ;)

Ik krijg na zware inspanningen tegenwoordig rode vlekken en gesprongen adertjes in het aangezicht, geen idee of dat er iets mee te maken heeft, de dermatoloog raakte er ook niet aan uit en heeft een staaltje genomen.
Medicatie momenteel: marcoumar, amlodipine (amlor) en bisoprolol (emconcor).

Ik zou persoonlijk de intensiteit van je trainingen wat verlagen. En je drinkt ook regelmatig koffie en mss supplementen met cafeïne? Dit geeft extra druk op je hart. Ik drink zelf zeer licht koffie om die reden.

De medicatie die je neemt is vrij standaard bij hartproblemen maar er kan altijd een overgevoeligheid zijn of zelfs allergische reactie. Dit kan je altijd met de arts bespreken indien je merkt dat bepaalde klachten rond de periode van medicatie start zijn begonnen. Er kan dan voor een andere medicatie gekozen worden. Onlangs nog iemand gehad waarbij soortgelijke klachten verdwenen zijn daardoor.

• #22.180
Terug
Naar boven