Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar is de tijd dat ik 10x10x100 squatte als deload

Toen had je vast nog geen grijzige baard...Waar is de tijd dat ik 10x10x100 squatte als deload![]()

Deze grijze baard krijgt zowaar ooit nog quads...

Was nuchter toen bloed afgenomen werd? Indien niet is je glucose wat aan de hoge kant maar als powerlifter heb je hoogstwaarschijnlijk zitten eten
Je bezinking is te hoog (sedimentatie) wat wijst op een ontsteking en dit wordt bevestigd door je CRP.
De rest ziet er voorlopig goed uit (verhoogde waardes normaal bij krachttraining) behalve je cholesterol is nog wat werk aan. Testosteronwaarde (ook belangrijk) is goed.

Je SSA en SSB wijzen mogelijks op Lupus (reumatologische aandoening). Dit kan ook een discreet verhoogde ontsteking in je bloed tonen.
Te correleren met je klachten en klinisch gezien die testen ook soms bij patiënten zonder aandoening/klachten aanwezig zijn.

and don't forget to breatheToen liet ik Magnus met de 120kg stone zien waar ik meestal fail bij het extenden en vertelde ook van de scheve heup, oh zegt ie, is het hier dat je last hebt ? En hij duwde recht op het stukje dat altijd irritant doet, hij heeft me een kleine deep tissue massage gegeven en raadde me aan een weekje ontstekingsremmers te nemen.
Inderdaad, al is het niet 100% zeker. De dermatoloog twijfelt ook of de vlekken in mijn gezicht niets met die ontsteking te maken heeft (vandaar dat ze een klein stukje uit m'n gezicht heeft gesneden, dinsdag weet ik normaal die uitslag)Dat kan wel kloppen dan toch met de onstekings-waarden in je bloed ?

Gok je ? Of had je het een beetje meegekregen toen ie met me bezig was ?
Thanks ! Ik had alleen koffie op met suiker...
De dokter had niets gezegd over de ontstekingen maar hij zei wel dat ik overtraind ben terwijl ik me gewoon prima voel.
Toch fijn om te zien dat de testwaarde op (bijna) 39-jarige leeftijd nog goed is dan
Hier moet ik even een en ander over opzoeken om het te begrijpen![]()

Ik krijg na zware inspanningen tegenwoordig rode vlekken en gesprongen adertjes in het aangezicht, geen idee of dat er iets mee te maken heeft, de dermatoloog raakte er ook niet aan uit en heeft een staaltje genomen.Dan is je glucose goed
Het is een teken van zware trainingen en je testosteron is zeker goed op die leeftijd. Je IgE is ook wat verhoogt, heb je last van allergieën? Dit kan je verhoogde CRP ook verklaren. Maar kan ook een combinatie zijn van door de trainingen.
Ik krijg na zware inspanningen tegenwoordig rode vlekken en gesprongen adertjes in het aangezicht, geen idee of dat er iets mee te maken heeft, de dermatoloog raakte er ook niet aan uit en heeft een staaltje genomen.
Medicatie momenteel: marcoumar, amlodipine (amlor) en bisoprolol (emconcor).
Dat komt misschien door de baard danTestosteronwaarde van +600 op 39 jaar is zeker goed. Geen trt voor sanca![]()
wel fijn om te horen dit