MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Niet jinxen please... Ik had toen ik met de 10 reppers begon niet gedacht verder te komen dan 10x140 (lang geleden al eens gedaan, meer recent niet verder gekomen dan 10x130). Edit, en recent ook nog slechts 4 x 160, ik ben dus benieuwd...

test e 500 mg gedurende tien weken. PR's gegarandeerd! :P

J/K: succes met 10*160kg straks!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.323
:haha:

Squat

60-12
80-3
100-3
120-1
140-1
160-10 belt, PR

Paused squat beltless

10 x 2 x 130

Strict press

50-1
60-1
70-1
85-3 belt
3 x 2 x 85

Snatch grip shrugs

130-5
140-5
150-5 straps
160-5
170-5

Hyper extensions

4 x 12 x bw

Squat en press voelden awkward, ik moest ineens terug de juiste handenplaatsing vinden op de ram bar, confused as f**k om er achteraf achter te komen dat de ringmarkering een flink stuk meer naar binnen staat dan de strenghtshop bar :rolleyes:

Update CK waardes, deze waren na 3 dagen niet trainen gezakt naar 258, best goed volgens mij, volgens de huisdokter nog altijd licht overtraind...

Sterk! De rust tussen de reps werd wat langer maar het tempo van de lift zelf bleef goed hoog. Fraaie set!

Hard man die squats! Ze vliegen omhoog!!

Damn gaat lekker hier die squat!

• #22.328
Hometrainer

30 minuten

Sterk! De rust tussen de reps werd wat langer maar het tempo van de lift zelf bleef goed hoog. Fraaie set!

Thanks ! Ze beginnen toch wel aardig zwaar te voelen nu, volgende week bij het verzwaren moet ik er extra op gaan letten dat ik de vorm niet ga verliezen :o

Hard man die squats! Ze vliegen omhoog!!

:piraat:

Damn gaat lekker hier die squat!

:piraat2:

:roflol:

Thanks ! Ze beginnen toch wel aardig zwaar te voelen nu, volgende week bij het verzwaren moet ik er extra op gaan letten dat ik de vorm niet ga verliezen :o
Niks om beschaamd over te zijn.
Dat dit zwaar begint te voelen lijkt me absoluut normaal. Nee, eigenlijk niet. 10x160 is voor de gemiddelde man van jouw leeftijd absoluut niet normaal. Dat is uitermate ver boven het gemiddelde!
Als je het zo bekijkt zou de eerste rep al moordend of onmogelijk zijn. "het begint zwaar te worden" is iets redelijk uitzonderlijk om te kunnen zeggen. :)

• #22.330
Niks om beschaamd over te zijn.
Dat dit zwaar begint te voelen lijkt me absoluut normaal. Nee, eigenlijk niet. 10x160 is voor de gemiddelde man van jouw leeftijd absoluut niet normaal. Dat is uitermate ver boven het gemiddelde!
Als je het zo bekijkt zou de eerste rep al moordend of onmogelijk zijn. "het begint zwaar te worden" is iets redelijk uitzonderlijk om te kunnen zeggen. :)
oh stop it you.jpg

De sterkste hartpatiënt van de Benelux ? xD

Je moet maar in het achterhoofd houden dat wat de meesten hier op het forum doen voor de gemiddelde mens buitengewoon sterk is. :)
Als het me wat minder gaat geeft me dat altijd wel weer moed om verder te gaan.

Hmmmmh ga eens als een vent onder die Barbell staan Sanca (om te beginnen), beetje zwakjes dit !

No offence verders hoor :(

• #22.333
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #22.335
Deadlift

100-3
130-3
160-3
190-1 belt/straps
210-1
230-1 zwaar, ik had beter tot zondag gewacht zoals ik aanvankelijk wilde maar had zin in DL
170-6

Power clean

60-2
70-2
80-2
90-2
100-1 2f
90-2
80-2
70-2

Strict press vs bands

20-3 *elke set tegen 2 super mini's
30-3
40-3
50-3
60-3
3 x 5 x 50
50-12 zonder bands, bizarre pomp

Seated cable row met rope

4 x 8 x 60

Bird dog + Cat/dog

3 sets

Hanging leg raise

3 x 10

Tuurlijk is een 230kg deadlift zwaar:eek!:

De vermoeidheid van de squats zit misschien ook nog wat in je benen. Dan zal een stevige DL altijd wel zwaar aanvoelen.

• #22.339
Gewoonweg echt ZIN in DL ? ? ? :eek:

Respect voor die gewichten, zelf deed ik nooit 1RM's en dus nooit zo zwaar als jij.

Ik vind deadlift serieus een heerlijke oefening :) Thanks, maar met 230kg zou ik reps moeten kunnen doen met 1 vinger in de neus...

Tuurlijk is een 230kg deadlift zwaar:eek!:

Njah, zou niet zo zwaar mogen aanvoelen imo. Uiteraard hoopte ik in mijn achterhoofd dit jaar nog een nieuwe 1RM neer te zetten maar dat idee laat ik best stilletjes varen :sad:

De vermoeidheid van de squats zit misschien ook nog wat in je benen. Dan zal een stevige DL altijd wel zwaar aanvoelen.

Ja, zat er nog meer in dan ik dacht, ben ik dan toch niet meer die jonge God van vroeger die bij wijze van spreken 's morgens kon trainen en 's avonds alweer hersteld was. Bij de 6x170 voelde ik het aardig in mijn benen, was op zich easy maar de benen liepen te vol, lol.

Terug
Naar boven