- Waardering
- 3.030
Hint: moest je falen dan zeg je toch gewoon dat je niet gefilmd hebt.Daar gaat mijn voornemen om niet te filmen om minder druk op mezelf te leggen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hint: moest je falen dan zeg je toch gewoon dat je niet gefilmd hebt.Daar gaat mijn voornemen om niet te filmen om minder druk op mezelf te leggen![]()

Niet jinxen please... Ik had toen ik met de 10 reppers begon niet gedacht verder te komen dan 10x140 (lang geleden al eens gedaan, meer recent niet verder gekomen dan 10x130). Edit, en recent ook nog slechts 4 x 160, ik ben dus benieuwd...

Sterk! De rust tussen de reps werd wat langer maar het tempo van de lift zelf bleef goed hoog. Fraaie set!

Niks om beschaamd over te zijn.Thanks ! Ze beginnen toch wel aardig zwaar te voelen nu, volgende week bij het verzwaren moet ik er extra op gaan letten dat ik de vorm niet ga verliezen![]()

Niks om beschaamd over te zijn.
Dat dit zwaar begint te voelen lijkt me absoluut normaal. Nee, eigenlijk niet. 10x160 is voor de gemiddelde man van jouw leeftijd absoluut niet normaal. Dat is uitermate ver boven het gemiddelde!
Als je het zo bekijkt zou de eerste rep al moordend of onmogelijk zijn. "het begint zwaar te worden" is iets redelijk uitzonderlijk om te kunnen zeggen.![]()
Whut ?Hmmmmh ga eens als een vent onder die Barbell staan Sanca (om te beginnen), beetje zwakjes dit !
No offence verders hoor![]()
Deadlift
230-1 zwaar, ik had beter tot zondag gewacht zoals ik aanvankelijk wilde maar had zin in DL

Gewoonweg echt ZIN in DL ? ? ?
Respect voor die gewichten, zelf deed ik nooit 1RM's en dus nooit zo zwaar als jij.
Thanks, maar met 230kg zou ik reps moeten kunnen doen met 1 vinger in de neus...
De vermoeidheid van de squats zit misschien ook nog wat in je benen. Dan zal een stevige DL altijd wel zwaar aanvoelen.
Wat is je huidige 1RM?Njah, zou niet zo zwaar mogen aanvoelen imo. Uiteraard hoopte ik in mijn achterhoofd dit jaar nog een nieuwe 1RM neer te zetten maar dat idee laat ik best stilletjes varen![]()