- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel zijn ze aan onderzoeken bezig nog maar vooralsnog heb ik buiten wat uitslag in het gezicht (die weggaat met cortisone) nergens last van, ik zit zelfs ook weer terug in de PR zone de laatste tijdNiet helemaal teruggelezen, maar hoe gaat het met de gezondheid (lupus) Sanca ?
Beetje stabiel ?

Hopelijk allemaal goed nieuws als je de uitslagen krijgt!Hometrainer
30 minuten
Vandaag geen krachttraining omdat ik voor het bloed-, en urineonderzoek voor die lupus 72u niet mag trainen ivm de verhoogde CK waardes die dan vertekende beelden kunnen geven.
De reumatesten en de longfoto's zijn al achter de rug (nog geen uitslag van), nu hopelijk de rest ook snel...
Update nieuwe woning: het dossier ligt ter afhandeling bij de notaris![]()

Thanks !Hopelijk allemaal goed nieuws als je de uitslagen krijgt!
Ik duim voor je.
Nieuwe woonst? Meer plaats voor een vette home-gym?![]()
klein tuinhuisje voor mijn rack waar ik niet in kan overhead pressen en ik moet nog kijken of mijn pec deck toren erin gaat passen, maar wel een mooie, grote tuin met veel loopruimte en de mogelijkheid om makkelijker log, farmers, stones ed te mixen met mijn gymtrainingen 

Mja, een mooier huis is toch ook wel een groot voordeel.Thanks !
Minderklein tuinhuisje voor mijn rack waar ik niet in kan overhead pressen en ik moet nog kijken of mijn pec deck toren erin gaat passen, maar wel een mooie, grote tuin met veel loopruimte en de mogelijkheid om makkelijker log, farmers, stones ed te mixen met mijn gymtrainingen
Mijn tire ga ik waarschijnlijk niet verhuisd krijgen omdat alles via de voordeur (met trapjes) en een smalle gang moeten maar ik krijg wel een mooi huis in de plaats, give and take![]()
Als het budget dat nog gaat toelaten, ik heb enkel het geld voor het huis geleend en draag voor de rest alle kosten zelf, dat is een flinke hap.

Ik kom er wel over, jij ook veel succes meid !!Hmmm... hier ook al wat gezondheidsklachten...
Hoop dat de uitslagen meevallen en goed zijn! Sterkte daarmee in ieder geval.
Mooi dat het huisje bijna geregeld is!
Misschien een afdak aan het tuinhuisje bouwen om te OHP-en?

True that. Een 10-15-tal minuten verder.Mja, een mooier huis is toch ook wel een groot voordeel.
Zit je verder of dichter bij de SMTK training grounds?
Dat klinkt veelbelovend... zal vast wel passen onder dat hogere stukje toch?Ik kom er wel over, jij ook veel succes meid !!
Nou, ik heb nog niets nagemeten maar achter het tuinhuisje is er een hoger stukje afdak waar nu de grasmachine en zo staan, misschien is dat hoog genoeg, anders leg ik daar mijn stones
.
werkt niet echt mee...Ik dacht anders al aan een simpele partytent of zoDat klinkt veelbelovend... zal vast wel passen onder dat hogere stukje toch?
Thanks... helaas ook nog griep erbij nu...werkt niet echt mee...

Dat valt nog mee.

Jammer dat ik ze thuis niet kan doen, ik kijk nu alweer uit naar zondag