XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.341
Ja, zat er nog meer in dan ik dacht, ben ik dan toch niet meer die jonge God van vroeger die bij wijze van spreken 's morgens kon trainen en 's avonds alweer hersteld was. Bij de 6x170 voelde ik het aardig in mijn benen, was op zich easy maar de benen liepen te vol, lol.

Toen tilde je ook nog geen 230kg en deed je geen 10x160kg op squats. Daar moet je nu eenmaal langer van herstellen dan van de gewichtjes die je tilde toen je pas begon.

• #22.343
Toen tilde je ook nog geen 230kg en deed je geen 10x160kg op squats. Daar moet je nu eenmaal langer van herstellen dan van de gewichtjes die je tilde toen je pas begon.
230kg trok ik meer dan 10 jaar geleden ook al hoor maar idd niet icm 10x160kg squats...
3 maanden na mijn hartklep operatie trok ik easy 240kg, dat is nu 2 jaar geleden alweer, zou je denken dat ik nu een flink stuk verder zou zitten...
Mijn heup heeft wel een tijdje op half 7 gestaan en mijn SI gewricht miserie blijft ook aanspelen, dat speelt ook wel mee.

Op de longfoto's die ik onlangs heb moeten laten maken was er ook sprake van degeneratief discuslijden op laagdorsaal niveau (vroeger stond op de scan ook op lumbaal niveau), de longen zelf waren dan gelukkig wel gewoon goed, wat me niet tegenvalt als roker :P

230kg trok ik meer dan 10 jaar geleden ook al hoor maar idd niet icm 10x160kg squats...
3 maanden na mijn hartklep operatie trok ik easy 240kg, dat is nu 2 jaar geleden alweer, zou je denken dat ik nu een flink stuk verder zou zitten...
Mijn heup heeft wel een tijdje op half 7 gestaan en mijn SI gewricht miserie blijft ook aanspelen, dat speelt ook wel mee.

Op de longfoto's die ik onlangs heb moeten laten maken was er ook sprake van degeneratief discuslijden op laagdorsaal niveau (vroeger stond op de scan ook op lumbaal niveau), de longen zelf waren dan gelukkig wel gewoon goed, wat me niet tegenvalt als roker :P
Dan zal het toch de leeftijd zijn. :p

• #22.346
290kg beestachtig!! Bijna 3xbw dus:woot:
3xbw blijft een streven maar tegenwoordig is er flink wat bw bij dus wordt de weg ernaartoe ook weer langer :roflol:
Dan zal het toch de leeftijd zijn. :p
Dit kwam toevallig vandaag voorbij in mijn herinneringen op FB:
1.PNG

• #22.348
@ SMTK

IFSA log enkel 1ste rep clean

50-5
70-3
80-3
3 x 3 x 90
3 x 3 x 95

ATX fat dumbbell

50-2 + 60-0 2x net geen lock out
60-2
60-2 + 50-2

Farmers turn @20m

3 x 40m x 70

Machine rows

5 x 10

ik had nog atlas stones willen doen maar vandaag sloten ze vroeger en dat wist ik pas na de farmers, ach ja, zo blijf ik tenminste ook blessurevrij :rolleyes:

34.jpg

• #22.349
Het trainen gaat weer best lekker maar ik twijfel nu of ik al dan niet zou switchen naar UB/LB voor 4 dagen ipv 'FB' voor 3 dagen, ik denk dat UB/LB voor 4 dagen overkill gaat zijn met 1x events erbij en beter 3x FB blijf doen, thoughts ?

Denk dat je beter 3dagen doet met events bij. Gaat idd mss overkill worden anders. Events vragen ook heel wat van je lichaam... En zeker als het goed gaat nu. Never change a winning team :)

Zolang je nu vooruitgaat niet veranderen. Ik doe altijd ub/Lb. Dat komt neer op 2xub 1xlb (meestal met lichte sq erbij) en 1x events. In essentie zal dat weinig schelen met wat jij nu doet.

• #22.352
Aight ! Ondertussen ook alweer de mindset op Push & Pull, eind april 2018 :fire:

Push press

50-2
70-2
90-2 belt
2 x 3 x 105

Deadlift

90-1
130-1
170-1
6 x 1 x 210 straps, belt

Power clean + strict press

4 x 1 x 90

Front squat

3 x 10 x 50

Strict press vs bands

6 x 3 x 50 *elke set tegen super mini's

Pinch grip hammer curls

4 x 6 x 10kg (dikke) plates

• #22.353
Hometrainer

20 minuten

• #22.354
Squat

60-10
80-3
100-3
130-3
150-1 belt
165-7 als het echt moest had ik er nog wel wat reps kunnen uitgrinden maar besloten dat niet te doen

Strict press

50-1
70-1
80-6 belt, zou PR kunnen zijn
80-7 PR

Push press

100-5 belt

Pendlay row

70-3
90-3
110-3 belt
120-3
130-3
90-10

Power clean

8 x 2 x 70

Hyper extensions

2 x 15 x bw

Man, man..gaat lekker met die squats!

Daar leek inderdaad nog wel wat meer in te zitten :)

• #22.357
Man, man..gaat lekker met die squats!
Thanks, 10 reps waren lekkerder geweest maar ik kwam er niet echt lekker in gisteren...

Daar leek inderdaad nog wel wat meer in te zitten :)
Voelde 20kg zwaarder dan de 160kg vorige week, als ik nog een paar reps erbij had gedaan waren ze allemaal zoals de 3de rep geweest denk ik :o
Ik denk dat de deadlift van maandag er toch voor iets tussen zat en zo word ik er weer subtiel op gewezen dat ik geen 20 meer ben en niet meer alles tegelijk kan hebben :P

Terug
Naar boven