XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

je hebt mn logje goed opgevolgd :eek:

tijdje geleden ging 90 net niet, nu kreeg ik weer steken in mn onderarm :(

Opgevolgd of gevolgd?:evil:

Was gewoon een gokje. Zit vaak met dit ding te spelen voor en na trainen. Bodybuilding.com - What Is Your One Rep Max?
Ik schat voor mezelf 84-86kg nu haalbaar. Moet jouw zeker lukken. Denk met de juiste techniek en flinke leg drive nog wel meer;)

Die schouders springen er ook wel behoorlijk uit in dat filmpje en kwa vet% zijn we aan elkaar gewaagd, aan dat filmpje te zien:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222

Was gewoon een gokje. Zit vaak met dit ding te spelen voor en na trainen. Bodybuilding.com - What Is Your One Rep Max?
Ik schat voor mezelf 84-86kg nu haalbaar. Moet jouw zeker lukken. Denk met de juiste techniek en flinke leg drive nog wel meer;)

Die schouders springen er ook wel behoorlijk uit in dat filmpje en kwa vet% zijn we aan elkaar gewaagd, aan dat filmpje te zien:P

hehe ik heb wel weer flink lopen bulken vandaag :D

leuk linkje, kende ik al van Luuc, nu maar eens opslaan ;)

hehe ik heb wel weer flink lopen bulken vandaag :D

leuk linkje, kende ik al van Luuc, nu maar eens opslaan ;)

hehe. iedereen kent die link wel. Soms ook wel handig, ook om ff te checken op hoeveel % je traint met bepaalde oefeningen:)

bulken ruless!!!:meal:

vreten en pr's maken:heart:

Vind het wel een beetje een vage calculator. Klopt weinig van bij mij.

• #2.225
Je hebt flink wat BEEF geplakt man, echt super progressie man :D echt mooi ook dat stukje
lat bovenaan gespleten :D komt echt door de wijde chin ups.

Netjes sanca-man,maar op de meet was je een stuk beter gepompt nadat je eens zwaar op de pijnbank gelegd werd.:eyebrow:Gaat iig lekker maar borst moet wel nog behoorlijk aangepakt worden om die wijde lats te compenseren.;)

Iig doorgaan waar je mee bezig bent en succes nog met je doelstellingen.:cool:

• #2.229
Netjes sanca-man,maar op de meet was je een stuk beter gepompt nadat je eens zwaar op de pijnbank gelegd werd.:eyebrow:Gaat iig lekker maar borst moet wel nog behoorlijk aangepakt worden om die wijde lats te compenseren.;)

Iig doorgaan waar je mee bezig bent en succes nog met je doelstellingen.:cool:

i know, hier thuis mis ik je motiverend geroep wel :D

ik denk dat ik borst prioriteit ga geven door 2x per week aantepakken :dunno:

Hehe,kom binnekort wel eens langs bro.;)Moet vandaag toevallig in bilzen zijn,maar weer optijd terug zijn voor vanalles en nog wat te regelen.:((en evening-cardio)

Als je borst 2x gaat pakken adviseer ik je om 1x tot de max te gaan,of het nu 3x8,5x5 of low-rep piramide is mag jezelf invullen,je kan hiermee dus gaan switchen of aan het eind van de week een seconde of 5 je negatieven aanpakken.;)Succes.

• #2.231
Hehe,kom binnekort wel eens langs bro.;)Moet vandaag toevallig in bilzen zijn,maar weer optijd terug zijn voor vanalles en nog wat te regelen.:((en evening-cardio)

Als je borst 2x gaat pakken adviseer ik je om 1x tot de max te gaan,of het nu 3x8,5x5 of low-rep piramide is mag jezelf invullen,je kan hiermee dus gaan switchen of aan het eind van de week een seconde of 5 je negatieven aanpakken.;)Succes.

je hebt de weg naar bilzen wel gevonden geloof ik ;)

ik ga de reis naar geleen ook zeker nog maken, jij haalt het best uit me :wl:

ik ga het me eens bekijken hoe ik het ga aanpakken, schema's mken is niet echt mijn ding :o

Waarom doe je static holds? Of train je daar ook je onderarmen mee? Voor een bodybuilder is grip toch niet zo belangrijk?

• #2.233
^ gewoon in de supplementen winkel ofzo ... komen die van mij toch van

Ik moet geloof ik ook eens in Bilzen gaan trainen :p
Daar gaat het harder dan in Tessenderlo ;)

Doe anders is alleen decline flat en incline benchpress op 1 dag alles wide grip
dus echt zo wijd als maar kan dus dat je met je handen tegen de steunen
van het rack ligt, volgens pyramide 12, 10, 8, 6 ... heeft bij mij goed geholpen
voor zowel de omvang van de borst als de stats op het normale flat benchen.

Is dat geen schouderverneuker?
Ik zou flyes doen....!
Bijv. 3 setjes pressen en de rest van de training flyes

Gewoon lekker varieren bankdrukken/schuinbankdrukken dumbeldrukken/schuin dumbeldrukken met verschillende gewichten en volgordes.

Jij hebt flink massa gepakt aan je foto's te zien! Rug filmpje ziet er ook goed uit, alleen je ponytail hangt een beetje in de weg :p

Is dat geen schouderverneuker?
Ik zou flyes doen....!
Bijv. 3 setjes pressen en de rest van de training flyes

Juist niet wanneer je alles wide grip gaat uitvoeren, hierbij laat je zoveel mogelijk je voorste schouderkoppen en triceps buiten beschouwing en vraag
je dus veel meer van je pecs. Ben zelf ook gevoelig voor schouderblessures
en heb ze ook twee jaar lang gehad, maar dit is echt een aanrader.

Dus alleen benchen en niks anders voor de borst erbij, probeer het maar is
een tijdje dan zie je wel wat ik bedoel ;)

Terug
Naar boven