MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
  • #2.262
Op youtube krijg ik het filmpje wel bekeken. Je moet voor wat verlichting zorgen daar op je zolder kerel want je benen zijn niet te zien zoals Viking zegt. Ik zie wel dat je goed bezig bent aan je kop te zien. :p
Leuk baartje heb je daar. :roflol:

• #2.264
Op youtube krijg ik het filmpje wel bekeken. Je moet voor wat verlichting zorgen daar op je zolder kerel want je benen zijn niet te zien zoals Viking zegt. Ik zie wel dat je goed bezig bent aan je kop te zien. :p
Leuk baartje heb je daar. :roflol:

tja, er hangt een tl-lamp op, maar het komt net slecht uit zo :(

geil baartje hé :roflol:

brutale beentraining, bent wel ff zoet geweest zo te zien:D

Wees eerlijk, die 170 was in de verste verte niet in de buurt van parallel:no: Ik zie een rom van hooguit 20cm. Je fullsquats en boxsquats bevestigen dat imo. edit: no offense bro:)

Netjes sanca,maar ehh...kom eens snel langs basicgym voor een squatsessie...Laat ik je eens voelen wat diep gaan betekend.;)

En anders kom ik next time dat ik in bilzen ben wel ff je homegym onveilig maken.:evil2:

• #2.268
i know, moet nog wat dieper, ik probeer nu elke training weer wat dieper gaan, ben al zat blij dat ik zo'n gewicht gecontroleerd krijg, is imo ook nog wat wennen

bruut hoor sanca

maar de rom is hetzelfde als ik met die 140 deed, laat maar niet aan michel zien als je in bg bent:P

• #2.271
i know, moet nog wat dieper, ik probeer nu elke training weer wat dieper gaan, ben al zat blij dat ik zo'n gewicht gecontroleerd krijg, is imo ook nog wat wennen

thats the spirit:rocknana: Netjes dat je hem al controleerd.

Gewicht gewoon opvoeren vanaf daar waar je wel diep kan gaan. Steeds en paar reps meer tot je er weer een paar kg bij kan pakken. Niet bang zijn, niet nadenken, gewoon doen! Snel zakken tot je bijna met je reet op de grond zit en dan volle kracht omhoog. Als je er eenmaal aan gewend bent kan en wil niet anders meer:D

Laatste keer dat ik met 170 in me nek stond paar mndn terug dacht ik na 20 sec dat ik me ruggegraat ging breken. Ben benieuwd wat ik na pak op quarters, maar krijg snel last van me knien als ik dieper dan breezah-rom zak.

Tot voor deed ik enkel quarters met immense veel te hoge gewichten en was ervan overtuigd dat ik tot parallel ging:o Tot die baffers me ongezouten aanvielen op mijn stats, en ik research ging doen wist ik niet beter:roflol:

• #2.273
thats the spirit:rocknana: Netjes dat je hem al controleerd.

Gewicht gewoon opvoeren vanaf daar waar je wel diep kan gaan. Steeds en paar reps meer tot je er weer een paar kg bij kan pakken. Niet bang zijn, niet nadenken, gewoon doen! Snel zakken tot je bijna met je reet op de grond zit en dan volle kracht omhoog. Als je er eenmaal aan gewend bent kan en wil niet anders meer:D

Laatste keer dat ik met 170 in me nek stond paar mndn terug dacht ik na 20 sec dat ik me ruggegraat ging breken. Ben benieuwd wat ik na pak op quarters, maar krijg snel last van me knien als ik dieper dan breezah-rom zak.

Tot voor deed ik enkel quarters met immense veel te hoge gewichten en was ervan overtuigd dat ik tot parallel ging:o Tot die baffers me ongezouten aanvielen op mijn stats, en ik research ging doen wist ik niet beter:roflol:

:hedbang:

fulls gaan elke training weer wat beter, boxsquat probeer ik nu op 5x5 120 te zetten
ik hou wel van het gevoel van die 180kg op mn trapz :D I'm hungry for more :fire:

:roflol:

Veel squats gedraaid vandaag! :lifter: Dat je morgen goed mag wankelen en elke stap pijn in je benen mag hebben :thumbs:

Sanca kan morgen ze bed niet meer uitkomen;)

Heb je een beetje behoorlijke roomservice daar bij je thuis?

• #2.276
Denk dat we Barry maar even moeten inhuren sanca!!

Dit is echt een ROM van het niveau lik me vessie man! :o

• #2.278
Laatst bewerkt:
Brute squats, nog ietje dieper is beter maar dat wist je al :D

Komt helemaal goed met die squats van jou, 180 KG bruut gewicht hoor :D

respect man, zelfs zonder benen flik je het :thumbs: :p

Al lekker aan het genieten van je rack zie ik.

Terug
Naar boven