XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.421
@ SMTK

Deadlift alles hookgrip

200-1 half suit + belt
200-1 full suit
8 x 1 x 200 full suit + belt

Verdomme, m'n benen zijn te dik geworden voor mijn pakje, scheelde niets of ik moest het kapot knippen om uit te trekken :(

Yoke

300-20m belt, solid

Axle continental clean + push press

100-1 belt
100-1
100-2 3de fail op clean
100-3 hoppa

Axle power snacth

60-1
70-1

Atlas stones

100-1 @1.30m
110-1 @1.30m
130-1 @1.30m
140-0 @1.30m
100-1 @1.30m + 1.40m + 1.50m allemaal one motion zonder lappen

Reversed hypers

2 x 10 x 100
2 x 8 x 125

How to get injured part 5

• #22.424
Ik heb even de size chart van mijn pakje erbij gehaald, ik heb maat 54, met mijn 1.78m lengte en nog geen 100cm buikomtrek zou dit te groot moeten zijn in principe, mijn bovenbenen net gemeten en dan kom ik uit op 70cm, dan zou ik volgens deze chart maat 60 moeten hebben, dan passen de benen maar dan is al de rest veel te ruim, ik weet het even niet meer :mad:

1.PNG

• Like
Waarderingen: Guts
Ik heb even de size chart van mijn pakje erbij gehaald, ik heb maat 54, met mijn 1.78m lengte en nog geen 100cm buikomtrek zou dit te groot moeten zijn in principe, mijn bovenbenen net gemeten en dan kom ik uit op 70cm, dan zou ik volgens deze chart maat 60 moeten hebben, dan passen de benen maar dan is al de rest veel te ruim, ik weet het even niet meer :mad:

1.PNG
Ik denk dat de pro's de suit zelf wat inpakken om 'm perfect op maat te krijgen. Effe dikke naad er in stikken.

Is er een specifieke reden waarom je het volume relatief laag houdt op de events?

• #22.431
Ik denk dat de pro's de suit zelf wat inpakken om 'm perfect op maat te krijgen. Effe dikke naad er in stikken.
Straps (laten) innemen zal nog wel lukken maar de rest toch niet denk ik (?) Ik mag binnenkort het pakje van iemand anders eens passen en eventueel overnemen.

Ook :P

Je bent zelf te dik geworden bedoel je..:windup:
ALLEEN MIJN BENEN ZIJN TE DIK, LEER LEZEN.

:kiss:

Is er een specifieke reden waarom je het volume relatief laag houdt op de events?
Deels luiheid en deels angst voor blessures.

• Like

1.PNG

Dat mannen ook zulke problemen ondervinden:P

Of strakker om je benen of zelf de rest aanpassen. Beide is imo niet ideaal maar je moet wat.

• #22.433
Dat mannen ook zulke problemen ondervinden:P

Of strakker om je benen of zelf de rest aanpassen. Beide is imo niet ideaal maar je moet wat.
Broeken moet ik ook altijd laten inmaken en fijn passende t-shirts zoeken kan soms een uitdaging zijn :P

zelfde probleem hier. Een broek van levi's kost al gauw 80 euro en dan +-10 euro om laten in te korten. Dure broeken :o
Niks inkorten.
Het 541 model is netjes gemaakt voor mensen met stevige glutes en quads. (+ stretch) Je kan verschillende lengtes kiezen en ruime keuze aan maten.
Ze passen super en gaan heel lang mee.
Ik was ook niet zo voor dure broeken, maar van deze ben ik heel erg tevreden.

• #22.438
zelfde probleem hier. Een broek van levi's kost al gauw 80 euro en dan +-10 euro om laten in te korten. Dure broeken :o
'Retouche' kost bij ons €3 of zo dacht ik maar we dwalen af, main focus in dit log moet trainen zijn.

En baarden, rum, crossfit, whisky en sigaren :baard:

Niks inkorten.
Het 541 model is netjes gemaakt voor mensen met stevige glutes en quads. (+ stretch) Je kan verschillende lengtes kiezen en ruime keuze aan maten.
Ze passen super en gaan heel lang mee.
Ik was ook niet zo voor dure broeken, maar van deze ben ik heel erg tevreden.
Ik heb een 2-tal jaar terug zo eentje gekocht, koste €100 en na de zomer kreeg ik 'em niet meer aan :fuu:

• Like
Terug
Naar boven