Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.501
Da's een ruime cammionette. :)
Daar gaat je hele home-gym in 1 keer in. :)
Ergens rond de 6a800kg plates (?), +1000kg stones, 90/100/136kg kegs, paar farmers van 27kg, boom van 60kg, diverse barbells, etc. sowieso te zwaar om in 1 keer te doen :P

Wel jammer van het geld maar ja, de hele dag kloten is ook niks :o

Ergens rond de 6a800kg plates (?), +1000kg stones, 90/100/136kg kegs, paar farmers van 27kg, boom van 60kg, diverse barbells, etc. sowieso te zwaar om in 1 keer te doen :P

Wel jammer van het geld maar ja, de hele dag kloten is ook niks :o
6 a 800kg plates? Damn, serieuze verzameling plates heb jij voor een home-gym.

• #22.503
6 a 800kg plates? Damn, serieuze verzameling plates heb jij voor een home-gym.
Een kleine 300kg 50mm plates op de zolder, idem buiten en dan nog ettelijke kilo's 30mm materiaal ;)
Er is ondertussen ook al 200kg of zo verkocht geweest al :P

Navraag gedaan, een steekkar dat 200kg kan dragen zou €10/dag kosten, zou leuk zijn als ik daar makkelijk mee de trap op kan raken maar volgens mij zijn die dingen net daarvoor gemaakt :)

Als de diameter van de wieltjes goed zit zou dat moeten lukken.

• #22.505
Als de diameter van de wieltjes goed zit zou dat moeten lukken.
Als het door de deur past bedoel je ? Of moeten het wieltjes van een grotere diameter zijn dan ?

Ach ja, ik kan altijd eens langsgaan en uitleggen waar het voor moet dienen :)

Als het door de deur past bedoel je ? Of moeten het wieltjes van een grotere diameter zijn dan ?

Ach ja, ik kan altijd eens langsgaan en uitleggen waar het voor moet dienen :)
Met kleine wieltjes een trap op rollen is niet zo handig. Zeker als je een zware last de trap op moet sleuren.
Normaal zijn die karretjes gemaakt om door een deur te passen. Dus te breed zullen ze niet zijn denk ik.

Verhuisfirma? Heb ik ook al eens gedaan en ik vond het zn geld waard :)

• #22.509
Zoiets bedoel ik ja, hopelijk heeft Oben ze in de verhuur staan.

Geen idee wat zoiets kost maar klinkt duur.
Je kan er een aantal vragen om langs te komen voor een offerte (of via tel een offerte vragen). Paar 100 euro ben je waarschijnlijk zeker kwijt maar het bespaart je zoveel last en gedoe...

• #22.512
Je kan er een aantal vragen om langs te komen voor een offerte (of via tel een offerte vragen). Paar 100 euro ben je waarschijnlijk zeker kwijt maar het bespaart je zoveel last en gedoe...
Dan doe ik het liever allemaal zelf hoor, zo een camionette met laadklep spaart ook al veel moeite imo en als ik effectief zo een steekkar kan gebruiken zie ik het wel meevallen.

De kerel die het hardste riep dat ie zou komen helpen kan natuurlijk net niet die dag die ik heb ingepland.

Degene waar ik op rekende om te rijden met aanhangwagen heeft een nieuwe wagen en geen trekhaak meer.

Er heeft ook iemand zijn camionette aangeboden maar die kan ook alweer die dag niet en pas het weekend erna, ik wil alles asap achter de rug hebben dus daar ga ik ook niet op wachten.

Een nieuw salon en eetkamer vinden blijkt moeilijker dan we dachten.

Notariskosten zijn een onvoorziene hap uit ons budget, €5000 meer dan ze ons voorgerekend hadden.

Altijd leuk, zo een verhuis.

Laatst bewerkt:
Let wel op dat je rechte trappen hebt met zo'n steekwagen.......bochtjes vinden ze niet zo leuk......

• #22.514
Let wel op dat je rechte trappen hebt met zo'n steekwagen.......bochtjes vinden ze niet zo leuk......
big_1 (1).jpg

Dat moet met een gewoon steekwagentje met niet al te kleine wieltjes ook lukken.

Notariskosten zijn een onvoorziene hap uit ons budget, €5000 meer dan ze ons voorgerekend hadden.

Altijd leuk, zo een verhuis.

Dat is een groot verschil zeg!

Ziet er een leuke woning uit, post je foto's van je trainingsruimte wanneer dat ingericht is? :)

• #22.517
Dat is een groot verschil zeg!

Ziet er een leuke woning uit, post je foto's van je trainingsruimte wanneer dat ingericht is? :)
Ja, onze makelaar had de kosten voor ons uitgerekend en door ons op die kosten te baseren hadden we besloten om eigen geld te gebruiken en niet extra te lenen ervoor. Achteraf blijkt er dus die €5000 bij te komen en zegt ie, ja, dat is normaal, ik heb alleen de kosten van het huis berekend en niet de extra kosten erbij, NOU LEUK, DAT HAD JE WEL ERBIJ MOGEN ZEGGEN, ja, ik ben vrij pissed op die kerel...

Thanks, ja, uiteraard maar stel je er maar niet teveel bij voor, een klein tuinhuisje met een laag plafond en geen elektriciteit.

big_2.jpg
big_5.jpg
big_8.jpg
big_13.jpg
big_15.jpg
big_16.jpg
big_23.jpg
big_17.jpg
big_25.jpg
big_19.jpg

Pas gerenoveerd? Ziet er netjes uit!
Ja, lijkt me wel mooi om je daar te settelen. :)

• #22.519
Pas gerenoveerd? Ziet er netjes uit!
Ja, lijkt me wel mooi om je daar te settelen. :)
Thanks. De vorige eigenaars hebben zowat van 2006 tot 2011 renovatiewerken gedaan en daarna alles goed onderhouden, volgens mij hebben we veel geluk gehad dat we er meteen bij waren toen het net te koop stond, in de prijsklasse dat wij ervoor betaald hebben vind je geen huis meer dat zo goed in orde is, sterker zelfs, voor die prijs vind je hier niets dat je niet meer moet renoveren :)

Thanks. De vorige eigenaars hebben zowat van 2006 tot 2011 renovatiewerken gedaan en daarna alles goed onderhouden, volgens mij hebben we veel geluk gehad dat we er meteen bij waren toen het net te koop stond, in de prijsklasse dat wij ervoor betaald hebben vind je geen huis meer dat zo goed in orde is, sterker zelfs, voor die prijs vind je hier niets dat je niet meer moet renoveren :)
Dan heb je wel een koopje gedaan. Met wat te zien is op de foto's zou je nog echt jaren verder moeten kunnen zonder problemen.

Terug
Naar boven