Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Nice wheel barrow. Is armworstelen niet gevaarlijk voor je ellebogen of blessures of dingen uit de kom te haln? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.542
Nice wheel barrow. Is armworstelen niet gevaarlijk voor je ellebogen of blessures of dingen uit de kom te haln? :p
Niet gevaarlijker dan strongman, bodybuilding of zelfs voetbal imo... Ik denk dat een voetballer vaker blessures heeft dan een armworstelaar :)

Maar ik voel nu wel dat er 165kg aan mijn arm heeft gehangen :P

Mooi!

• #22.544
Squat

50-10
60-10
70-10
80-10
90-10
100-10 belt
110-10
120-10

Hyper extensions

6 x 10 x bw

Shitload curls met super mini

Vandaag weer een erg drukke dag gehad ivm de verhuis maar toch nog wat tijd kunnen vrijmaken, ik ga blij zijn als het allemaal eenmaal achter de rug is.

Verhuizen is altijd een kloteklus. Maar als het voorbij is en je bent gesettled dan is alles weer OK.

• #22.546
Laatste training op de zolder.

Swiss bar strict press

55-8
4 x 5 x 70
1 x 6 x 70 volgens mij allemaal PR

Speed deadlift

130-1
130-2
130-3
130-1
130-2
130-3
130-4
130-1
130-2
130-3
130-4
130-5
130-1
130-2
130-3
130-1
130-2
130-3

Chins

12 x 3 x bw, tussendoor plates naar de trap dragen

Standing obliques abs

2 x 20 x super mini

Standing abs

2 x 20 x super mini

65.jpg

Nog even de zolder gesloopt met die speed DL? :D

• #22.548
Die gaan blij zijn dat je weg bent.
Misschien geven ze een feestje de dag dat je vertrekt.

• #22.550
Die kans zit er dik in :roflol:

Al heb ik nooit ruzie gehad met hun of zo, zij maken zelfs meer lawaai dan mij met hun onderling geruzie in de laten uurtjes :)

Die kans zit er dik in :roflol:

Al heb ik nooit ruzie gehad met hun of zo, zij maken zelfs meer lawaai dan mij met hun onderling geruzie in de laten uurtjes :)
Je kan misschien vragen of je uitgenodigd bent. Dan hoef je zelf geen feestje te geven dat je van hun af bent. :D

• #22.552
Je kan misschien vragen of je uitgenodigd bent. Dan hoef je zelf geen feestje te geven dat je van hun af bent. :D
:D

Over 20 minuutjes vertrekken naar de notaris en dan om 08u30 tekenen, dan kan ik eindelijk beginnen over en weer te rijden, alleen kut dat ik vannacht bijna niet geslapen heb :fuu:

Zenuwen zoals vroeger voor de schoolreis?

• #22.554
Zenuwen zoals vroeger voor de schoolreis?
Mijn vriendin die eerst lag te woelen, toen in haar slaap mij begon te stampen, een uur daarna stond ze op met een beetje lawaai, haar wekker stond eerder dan de mijne en die heb ik ook gehoord. Ach ja, I'l survive ;)

Mijn vriendin die eerst lag te woelen, toen in haar slaap mij begon te stampen, een uur daarna stond ze op met een beetje lawaai, haar wekker stond eerder dan de mijne en die heb ik ook gehoord. Ach ja, I'l survive ;)
Heerlijk, met een vermoeide kop een verhuis doen. :/
Have fun! :)

Je kan nog terug, er is nog niets getekend... Daarna hang je hier voor de rest van je leven aan vast.

• #22.558
Tussen de drukte door toch nog even een gaatje vrij kunnen maken.

Paused squat

10 x 3 x 70

Swiss bar strict press

50-8
2 x 4 x 72,5 belt, voelde zwaar, volgens mij PR, voor wat het waard is
3 x 5 x 72,5 deze gingen makkelijker, ook PR denk ik :P

Pull ups

6 x 4 x bw

Hanging leg raise

4 x 8 x bw

• #22.560
Ik woon al sinds woensdag op de nieuwe locatie, morgen gaat het trainingsgerief over maar ik weet nog niet zeker of ik mijn rack al ga kunnen zetten, zonder voorbereidende werken, maar er zijn een paar opties dus het komt in de (ik hoop nabije) toekomst normaal wel goed.

Terug
Naar boven