- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet gevaarlijker dan strongman, bodybuilding of zelfs voetbal imo... Ik denk dat een voetballer vaker blessures heeft dan een armworstelaarNice wheel barrow. Is armworstelen niet gevaarlijk voor je ellebogen of blessures of dingen uit de kom te haln?![]()

De buren nog even op stang gejaagd

Je kan misschien vragen of je uitgenodigd bent. Dan hoef je zelf geen feestje te geven dat je van hun af bent.Die kans zit er dik in
Al heb ik nooit ruzie gehad met hun of zo, zij maken zelfs meer lawaai dan mij met hun onderling geruzie in de laten uurtjes![]()

Je kan misschien vragen of je uitgenodigd bent. Dan hoef je zelf geen feestje te geven dat je van hun af bent.![]()

Mijn vriendin die eerst lag te woelen, toen in haar slaap mij begon te stampen, een uur daarna stond ze op met een beetje lawaai, haar wekker stond eerder dan de mijne en die heb ik ook gehoord. Ach ja, I'l survive

Heerlijk, met een vermoeide kop een verhuis doen. :/Mijn vriendin die eerst lag te woelen, toen in haar slaap mij begon te stampen, een uur daarna stond ze op met een beetje lawaai, haar wekker stond eerder dan de mijne en die heb ik ook gehoord. Ach ja, I'l survive![]()

Je kan nog terug, er is nog niets getekend... Daarna hang je hier voor de rest van je leven aan vast.Mijn vriendin die eerst lag te woelen, toen in haar slaap mij begon te stampen, een uur daarna stond ze op met een beetje lawaai, haar wekker stond eerder dan de mijne en die heb ik ook gehoord. Ach ja, I'l survive![]()
Het ziet er meer uit of de zolder nooit is afgemaakt

Een extra gaatje in je broeksriem?Tussen de drukte door toch nog even een gaatje vrij kunnen maken.
Ik woon al sinds woensdag op de nieuwe locatie, morgen gaat het trainingsgerief over maar ik weet nog niet zeker of ik mijn rack al ga kunnen zetten, zonder voorbereidende werken, maar er zijn een paar opties dus het komt in de (ik hoop nabije) toekomst normaal wel goed.