AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Alles behalve de tire is mee verhuisd, het was een heel werkje maar ik heb goede hulp gehad van een paar SMTK'ers en van Milky :heart:

Voor de homegym ga ik als eerste werk een vloer moeten leggen, even nadenken nog hoe ik het precies ga doen, ik denk een gedeelte in chappe gewoon met stoeptegels oid en dan een stukje met beton om te deadliften of alles in beton gewoon, het enige nadeel is dat hier geen betonmolen binnen raakt en ik alles met de hand moet gaan doen, maar soit, heb ik vroeger vaak zat moeten doen op het werk.

Ik heb een afdakje staan al met een open geraamte, dit zal ik dan ook moeten gaan bijwerken met OSB platen of een gemetselde muur, moet ik nog eerst allemaal even laten bezinken en de kostprijzen vergelijken en zo.

In de tuin heb ik een erg grote loopruimte maar de ondergrond is jammer genoeg knots en scheef, niet erg chill om met bv. een yoke of farmers over te lopen, eigenlijk zou het omgeploegd moeten worden en heraangelegd maar hier raakt geen motoculteur binnen, misschien dat ik hier later ook iets aan ga doen maar dat is even geen prioriteit.
 
Net verhuisd en al plannen aan het maken. :)
Ik ben wel benieuwd hoe je nieuwe trainingsplek er gaat uitzien en welke upgrades je gaat aanbrengen.
 
Ik zou de verwachtingen niet te hoog inzetten, ik ga het eerder simpel houden ipv fancy ;)
 
Simpel and functional. ;) :thumb:
Als je maar kan doen wat je wil doen hoeft het allemaal niet zo fancy!
 
Ik zou de verwachtingen niet te hoog inzetten, ik ga het eerder simpel houden ipv fancy ;)
Het hoeft zeker niet fancy te zijn hoor. Als ge maar een beetje kunt trainen zoals ge wilt. Daar draait het om he.
 
Boys and their toys :D
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
 
Hé, een hele verzameling bollen om in de voortuin te leggen! Nu nog wat kiezeltjes en eventueel een vierkantje buxus ... :rolleyes:
:D
 
Hé, een hele verzameling bollen om in de voortuin te leggen! Nu nog wat kiezeltjes en eventueel een vierkantje buxus ... :rolleyes:
:D
Eerst de homegym fixen :roflol: ik zal sebiet eens een foto gaan trekken.

Edit, Rik76

20180211_110919.jpg


20180211_110909.jpg
 
Laatst bewerkt:
Daar kan je toch wat moois van maken. In verschillende stappen kan dat een coole trainingsplek worden.
 
Daar kan je toch wat moois van maken. In verschillende stappen kan dat een coole trainingsplek worden.
Als ik er al een vloer in maak kan ik mijn rack al opstellen maar ik wil dan eerst ook nog kijken om de kepers een halve meter naar buiten te verplaatsen, dan kan ik dat gelijk mee storten.
 
Je wilt ze verplaatsen tot aan het einde van het dak?
 
Je wilt ze verplaatsen tot aan het einde van het dak?
Ja, het hangt er toch al dus dan kan ik beter de ruimte benutten denk ik... en bigger is uiteraard better :P dan heb ik plaats voor mijn rack én dan kan ik daar ook de log gebruiken, voor stones ga ik het nog bezien, zou chill zijn als het groot genoeg is om ze ook daar te leggen maar dat zijn zorgen voor later, ik heb in de tuin plaats genoeg nog anders.
 
Ja, het hangt er toch al dus dan kan ik beter de ruimte benutten denk ik... en bigger is uiteraard better :P dan heb ik plaats voor mijn rack én dan kan ik daar ook de log gebruiken, voor stones ga ik het nog bezien, zou chill zijn als het groot genoeg is om ze ook daar te leggen maar dat zijn zorgen voor later, ik heb in de tuin plaats genoeg nog anders.
Ja, lijkt me ook logisch.
Je gaat er straks nog op vooruit qua home-gym ipv dat je je gaat moeten behelpen. :)
 
WOD, een hoop plates zonder kruiwagen meter of 40(?) door gedragen en het power rack van de eetkamer naar de koer verplaatst, mijn cardio heb ik ook al gehad

20180212_151357.jpg
20180212_152825.jpg
 
wat een berg plates man :D
heb je ook 50kg schijven oid?
 
Een pot hammerite voor de verjaardag is misschien geen slecht idee. :P
 
Leuk begin van de verzameling Johan;)
 
wat een berg plates man :D
heb je ook 50kg schijven oid?
Ik had een in- en outdoor gym :D

IFSA loglift elke rep clean en press uit doorrol

6 x 4 x 60 belt, alles nog beurs van de verhuis

Deadlift

50-2
90-2
130-2
170-2
200-2 belt, straps
220-2

Pendlay row

4 x 6 x 70

Niet ideaal allemaal qua set up maar good for now. Toen ik begon aan de deadlift renden de buurkindjes snel naar binnen "mama, mama, hier woont een monster" :( :roflol:


11.jpg
12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven