Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.602
Kan je nergens free stands tijdelijk lenen ofzo? Bij SMTK misschien?

Met een mat of 4 van 1m x 1m kom je al ver. Als je die bij FS gaat halen dan kan je er zo je rack op zetten en sta je redelijk stevig denk ik.

• #22.605
IFSA log

3 x 5 x 65, elke rep clean en press uit doorrol
1 x 8 x 65 1ste rep clean, strict reps vanaf de borst

Squat

50-4
80-4
110-4 belt
130-4
150-4
130-4
110-4

Dimel deadlift

5 x 10 x 70

Seated cable row rope

30-8
50-8
70-8

Chins

6 x 6 x bw

Standing abs

3 x 20 x super mini

Een beetje uit frustratie en ook koppigheid mijn rack toch maar op het terras gezet voorlopig, het had wel iets om te squatten onder de sterrenhemel maar het moet achter naar achter verhuisd worden, echt klote dat ik geen camionette en materiaal heb :( :mad:

Na de training een big ass zeil over het rack getrokken, I hope it will do maar de buitenkant van het zeil was al nat van gewoon even buiten te liggen, rip.

Met een mat of 4 van 1m x 1m kom je al ver. Als je die bij FS gaat halen dan kan je er zo je rack op zetten en sta je redelijk stevig denk ik.
Verdomme hé, je doet me weer twijfelen of ik al dan niet beton nodig heb, ik moet er zeker van zijn dat het stevig zal zijn, niet dat ik achteraf die matten voor niets heb gekocht want als ik beton leg heb ik er alleen nodig voor het deadlift platform.

Ik hoop dat @Bulck dit niet leest want dan is ie mad :(

@Bulck is een lieve jongen. :heart:Die gaat niet kwaad zijn.

Als je zo twijfelt zou ik voor beton gaan. Anders ga je je blijven ergeren, elke keer dat er de minste oneffenheid gevoeld wordt.

• #22.607
@Bulck is een lieve jongen. :heart:Die gaat niet kwaad zijn.

Als je zo twijfelt zou ik voor beton gaan. Anders ga je je blijven ergeren, elke keer dat er de minste oneffenheid gevoeld wordt.
13.jpg

Toch best een grote oppervlakte om in de kruiwagen te draaien, ook veel ritten met de auto om de zakken kiezel, zand en cement hier te krijgen.
Ik dacht eraan om een big bag te bestellen maar dan moet ik die met een emmer leegscheppen vrees ik, door de hal, dan in de kruiwagen en dan 50m (?) verder lossen, rip :o
4 x 100 matten om het rack op te zetten, stoepdallen erlangs om ze vast te leggen en dan de rest wat over is in beton, om te deadliften, log, C&P, rows etc.
Of eerst de helft storten en daarna de rest, of een houten vloer maken (ik heb nog ettelijke meters dunne stalmat voor erover) of, of, of :dunno:

Bij die dikke lijn bij '75' staan die kepers die naar buiten gezet zouden moeten worden maar kepers van 3m krijg ik niet in mijn corsa, ik word hier stilaan gek, misschien ben ik alles te zeer aan het overdenken :(

Das idd een grote oppervlakte om zelf te maken in een kruiwagen dan nog... ken je niemand waar je een betonmolentje van kan lenen ofzo?

• #22.609
Das idd een grote oppervlakte om zelf te maken in een kruiwagen dan nog... ken je niemand waar je een betonmolentje van kan lenen ofzo?
Dat krijg ik hier niet binnen, anders was het een heel ander verhaal, een mini betonmolen is 63cm breed en mijn deuropening is maar 59cm.
Er is de optie om het door het raam te steken maar mijn sterke vrienden wonen allemaal te ver weg om te zeggen kom even af, ik begin er echt weer 's nachts van wakker te liggen.

De deuropening met deur erin? Of deur eruit? Je kan het ook voorraan draaien en dan naar achter rijden? Met 2 mensen ofzo. Een die beton draait en de andere rijd met de kruiwagen. Hoeveel m3 heb je nodig ongeveer?

• #22.611
De deuropening met deur erin? Of deur eruit? Je kan het ook voorraan draaien en dan naar achter rijden? Met 2 mensen ofzo. Een die beton draait en de andere rijd met de kruiwagen. Hoeveel m3 heb je nodig ongeveer?

Oppervlakte betonplaat
9,05m²
Volume betonplaat
0.72m³
Benodigde hoeveelheid
Aantal kg rijnzand 576kg
Aantal zakken rijnzand van 25kg, 24

Aantal kg cement 252kg
Aantal zakken cement van 25kg, 11

Aantal kg grind 720kg
Aantal zakken grind van 25kg, 29
Water 126L

Dit is voor de hele ruimte, 8cm dik, ik weet niet of ik zo een dikte nodig ga hebben (?) maar dunner gaat het misschien snel kapot (?), best eens de raad van Bulck opvolgen en eens langsgaan bij een bouwbedrijf met een plannetje en het eens bespreken ipv mezelf gek te maken :o

Als ik eerst de plaat stort voor het powerrack kan ik op mijn gemak de kepers verplaatsen en daarna de rest bijstorten voor log en deadlift etc.

Of toch maar gewoon die matten van Fitness seller... :roflol: hier neig ik het hardste naar om mijn rack op te zetten en dan de rest in beton, moest daarna blijken dat de matten alleen niet voldoen zijn ze nog snel opgepakt terug...

De deuropening zelf en dan ook nog een smalle gang, daarom heb ik mijn tire ook niet kunnen mee verhuizen.

Oppervlakte betonplaat
9,05m²
Volume betonplaat
0.72m³
Benodigde hoeveelheid
Aantal kg rijnzand 576kg
Aantal zakken rijnzand van 25kg, 24

Aantal kg cement 252kg
Aantal zakken cement van 25kg, 11

Aantal kg grind 720kg
Aantal zakken grind van 25kg, 29
Water 126L

Dit is voor de hele ruimte, 8cm dik, ik weet niet of ik zo een dikte nodig ga hebben (?) maar dunner gaat het misschien snel kapot (?), best eens de raad van Bulck opvolgen en eens langsgaan bij een bouwbedrijf met een plannetje en het eens bespreken ipv mezelf gek te maken :o

Als ik eerst de plaat stort voor het powerrack kan ik op mijn gemak de kepers verplaatsen en daarna de rest bijstorten voor log en deadlift etc.

Of toch maar die matten van Fitness seller :roflol:

De deuropening zelf en dan ook nog een smalle gang, daarom heb ik mijn tire ook niet kunnen mee verhuizen.
Eventueel cementwagen met pomp laten komen. Die kunnen een slang door je huis leggen en in een uurtje alles klaar hebben.

Soms kun je een afspraak maken dat ze met wat restmateriaal komen. Dan is het nog goedkoper ook. Zou moeten lukken aangezien je minder dan 1m3 nodig hebt.

Ik zou zoiezo toch wel 10cm dik doen met een wapeningsnetje erin. Ik zou liever wat overschot hebben dan te weinig en dat zr barsten inkomen if het breekt.

Eventueel cementwagen met pomp laten komen. Die kunnen een slang door je huis leggen en in een uurtje alles klaar hebben.

Soms kun je een afspraak maken dat ze met wat restmateriaal komen. Dan is het nog goedkoper ook. Zou moeten lukken aangezien je minder dan 1m3 nodig hebt.
Ja, dat lijkt me een goeie mogelijkheid.
De buurman deed vroeger zulk werk. Op het einde van een rit kan er best nog een m³ over zijn.

Mijn broer heeft nog dikke stalmatten liggen. Ik weet niet juist hoeveel. Zal ik er eens achter vragen?

Ik zou zoiezo toch wel 10cm dik doen met een wapeningsnetje erin. Ik zou liever wat overschot hebben dan te weinig en dat zr barsten inkomen if het breekt.

Ja, een netje zou ik er zeker in steken.
10cm lijkt me wel voldoende dan. zeker als er nog matten op komen.

Tijd om Steinborn squats te leren :p

• #22.616

Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar hier bij ons is een pomp freaking duur én zo een buis geeft nog rotzooi in huis en krassen op de vloer, wij hebben eens een renovatie gehad in een huis en daar was binnenshuis zo een verbindingsring losgekomen van de slang, ik mag er niet aan denken dat hier zoiets zou gebeuren.
Een mixer laten komen heb ik op de vorige locatie gedaan maar daar kon ik vlot met de kruiwagen door en hier niet, als de chauffeur te lang moet wachten betaal je ook een dikke toeslag.

2-3cm met stoepdallen erin is ook niks zeker ?

Ja, dat lijkt me een goeie mogelijkheid.
De buurman deed vroeger zulk werk. Op het einde van een rit kan er best nog een m³ over zijn.

Mijn broer heeft nog dikke stalmatten liggen. Ik weet niet juist hoeveel. Zal ik er eens achter vragen?

Ja, een netje zou ik er zeker in steken.
10cm lijkt me wel voldoende dan. zeker als er nog matten op komen.
Je mag altijd eens informeren over die matten !

Tijd om Steinborn squats te leren :p
:roflol:

In 2 fases is het misschien nog wel te doen, ik kan eventueel een camionette van een kameraad lenen om de benodigdheden te vervoeren maar die is niet gekeurd en verzekerd, just my luck again :rolleyes:

En je tuin is langs de achterkant ook niet bereikbaar?

• #22.618
En je tuin is langs de achterkant ook niet bereikbaar?
Nope, zowel langs beide kanten en de overzijde andere tuinen waar je ook weer door het huis moet om de tuin te bereiken.

Die DIY link van Fitness seller leggen ze gewoon 2 lagen stoepdallen in een beetje chappe :dunno:

Nope, zowel langs beide kanten en de overzijde andere tuinen waar je ook weer door het huis moet om de tuin te bereiken.

Die DIY link van Fitness seller leggen ze gewoon 2 lagen stoepdallen in een beetje chappe :dunno:
Tja, waarom niet?

Ik zal eens aan mijn broer vragen of hij die stalmatten nog heeft, hoeveel het er zijn en wat hij er voor wil hebben.

• #22.620
Tja, waarom niet?

Ik zal eens aan mijn broer vragen of hij die stalmatten nog heeft, hoeveel het er zijn en wat hij er voor wil hebben.
Waarom niet vraag ik mij dus ook af, is beton echt nodig voor onder mijn rack ? Op de tijd dat ik er nu al over ligt te piekeren had het al 3x vol beton gelegen, jeez, got to get this over with, maar nu wacht ik nog even die stalmatten af :D

Edit, beton is wel de goedkoopste optie denk ik, ik heb die link nog eens bekeken en op die stoepdallen liggen nog eens 2 lagen hout en dan stalmatten, dat wordt een dure bedoening :P

Wat ik stiekem eigenlijk al langer weet: gewoon niet huilen, van de lazy ass af en storten, al dan niet in gedeeltes... maar als je stalmatten kan fixen is natuurlijk beter ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven