MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.681
Dominant met rechts....wel knap hoor ..lekker bezig
Links dient enkel om af te leiden en de tegenstander te vermoeien, rechts om toe te slaan :P

Dat was Mike Tyson volgens mij ook. :D
Die rechtse van hem was wel een stuk meer dodelijk :D Ik was trouwens al lang weer vergeten hoe leuk ik dit vind!

4 gaten boren door die band, pvc pijp erdoor steken, eventueel aanspannen met zo spanriempjes ...

Zou ook eens zoiets moeten maken ipv een focusmaster van +1000 euro te willen kopen...

Yep, deze had ik deze morgen ook gezien. Ik ben aan het overwegen om een bokszak te halen gewoon, dan kan ik ook weer wat kicks doen, maar het is nog niet zeker of we de schommel hier gaan laten staan...
For now zullen een paar baantjes duct tape ook wel volstaan om de banden een beetje samen te houden denk ik?

• #22.683
Ik ben toch niet van plan om met iemand die dit kan lezen te vechten dus het kan :P
Als ik ooit nog eens wil sparren moet ik ook opletten dat ik geen zware klappen op het hoofd krijg (door de bloedverdunners) dus ik denk dat het helaas bij wat conditionering op de zak/tires zal blijven.

Ik ben toch niet van plan om met iemand die dit kan lezen te vechten dus het kan :P
Als ik ooit nog eens wil sparren moet ik ook opletten dat ik geen zware klappen op het hoofd krijg (door de bloedverdunners) dus ik denk dat het helaas bij wat conditionering op de zak/tires zal blijven.

Goed plan Baasje ;)

• #22.685
@ SMTK

Deadlift

190-3
210-1 belt
230-1 hookgrip
260-1 suit, belt, straps
230-4 nog wel wat over maar mijn neus begon te lopen en ik dacht dat het een bloedneus was dus gestopt

Close grip bench

90-8 easy en ruim over, niet slecht voor nooit te benchen :P

Log elke rep clean en press uit doorrol, dunnere log

70-3 belt
80-1
90-1
3 x 2 x 90, same maar met de IFSA log, 3de rep telkens close, 3x90 zou PR geweest zijn

Armworstelen

Blegh, zo slap als een vod en gezicht en lichaam vol uitslag, ik begin te vermoeden dat het gewichtsverlies ook aan die klote lupus te wijten is, ik eet meer de laatste tijd maar mijn gewicht blijft zakken, mijn suit is nu zelfs ineens te groot geworden :(
Morgen proberen de dermatoloog telefonisch te bereiken, eerste afspraak is online pas mogelijk over een dikke maand en zo lang kan ik niet wachten.
Side note, ik ben alle vertrouwen in de dermatoloog kwijt, ik heb vaker vermeld dat ik meer last krijg bij inspanningen maar volgens haar kan dat niet, nou, ik merk anders behoorlijk dat het wél zo is... Ik ben eens benieuwd of ik nu wel eindelijk medicatie ga krijgen ervoor ipv die cortisone lotion die niet helpt :mad:

Waar gaat ge naar de dermatoloog?
In Bree zit een hele goeie, maar da's misschien wat ver voor u?

• #22.687
Waar gaat ge naar de dermatoloog?
In Bree zit een hele goeie, maar da's misschien wat ver voor u?
De andere kant van Limburg ;)
Ik heb ook almaar mijn cardioloog en reumatoloog gemaild, ik ben benieuwd of ze gaan reageren zonder eerst langs hun kassa te passeren :P

Ik vond het wel impressive dat je op de deadlift goed meeging met dubbel overhands grip!

• #22.689
  • #22.690

• #22.691
IFSA log elke rep clean en press uit doorrol

60-5 belt
70-1
80-1
90-2 3de fail, wel erg close
95-1 2de fail, evenaring PR
2 x 4 x 80

Farmers turn @20m

1 x 80m x 50 belt, niet slecht op het drassige gazon :)
5 x 40m x 50

Hoog gooien

6 x 3 x autoband

Is die band nog niet bij de buren belandt?

• #22.694
Funny cuz it's true...

Hometrainer

15 minuten

Hyper extensions

5 x 10 x bw

Fat gripz top roll wrist curls Super mini

20*20
25*25
30*30

Boksen

6 rondes van 1min20

• #22.695
Training 2

Atlas stones

8 x 3 x 90 @1m26, elke set een stukje dieper...

4 stalmatten op elkaar gelegd en nu een mooie krater in mijn gazon, ik dacht dat het kon :fuu:
Aanvullen, hout onder de matten en opnieuw proberen? Mijn eerste gedacht is beton maar op mijn oude dag ga ik misschien liever een mooi gazon hebben nog...

23.jpg

Laatst bewerkt:
Je hebt achter je trainingsplek toch nog plaats om een platform voor de stones te maken.

• #22.697
Je hebt achter je trainingsplek toch nog plaats om een platform voor de stones te maken.
Ik was begonnen met 1 steen door het gras naar achteren te rollen maar niet eens halfweg was ik het al beu en heb ik besloten ze op de terras te laten liggen :roflol: maar dat is misschien wel beter ja...alhoewel ik denk dat ik het met baddingen ook kan oplossen, dan wordt de druk verdeeld op de balken...

Je platform ligt wel mooi waterpas zo te zien :thumbs:

Terug
Naar boven