girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan plezier ontbreekt het zeker niet, we zijn in een goed team terecht gekomenWat hebben we plezier gemaakt weer!Je word toch langzaam elke week sterker all around hoor.
Thanks!
Als dit niks wordt gaat het toch beton moeten worden. Of een shitload hout eronder

Dit geeft je de tijd om er nog wat over te piekeren en de budgetten bij elkaar te krijgen voor een dek van 3x5m. Dan ben je wel gesteld.Als dit niks wordt gaat het toch beton moeten worden. Of een shitload hout eronder![]()

*120kgJe wil die log echt wel zo snel mogelijk weer richting 115kg hebben he?
Niet te overhaast te werk willen gaan. Enkel tijdens de wedstrijd telt het. Tijdens je training gaan grinden en blessures oplopen levert je weinig op.
Rehab vooral, mijn onderrug blijft gevoelig. Ik heb ze ook al wel weighted en tegen bands gedaan maar gewoon met bw voelen ze ook prima, volgens mij is dit ook een oefening waar je niet per sé zwaar op hoeft te gaan, correct me if I'm wrong.Is er een reden waarom je nooit weighted hyperextensions doet? Zo zwaar is dat toch niet dat bodyweight voldoende kan zijn? Of is het gewoon als rehab en/of spieren opwarmen?
Neen zeker niet persee als je al veel pulls van de grond doet etc , vroeg het mij maar gewoon af.Rehab vooral, mijn onderrug blijft gevoelig. Ik heb ze ook al wel weighted en tegen bands gedaan maar gewoon met bw voelen ze ook prima, volgens mij is dit ook een oefening waar je niet per sé zwaar op hoeft te gaan, correct me if I'm wrong.
Nope, rekt alles lekker en de gekke russen gebruiken het veel als prehab.Rehab vooral, mijn onderrug blijft gevoelig. Ik heb ze ook al wel weighted en tegen bands gedaan maar gewoon met bw voelen ze ook prima, volgens mij is dit ook een oefening waar je niet per sé zwaar op hoeft te gaan, correct me if I'm wrong.
Is er een reden waarom je nooit weighted hyperextensions doet? Zo zwaar is dat toch niet dat bodyweight voldoende kan zijn? Of is het gewoon als rehab en/of spieren opwarmen?
Standaard procedure, toch?

Het squat rack dient niet altijd om te squatten...