AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.741
Gisteren blijkbaar weer een tikje in de onderrug gehad met als resultaat een gezwollen si-gewricht (kan ook ql of erector zijn). Gisteren dus een routine opgezet die ik nu een paar keer per dag doe (Gisteren ook al een paar keer gedaan)

Mckenzie prone prop
Mckenzie press up
Cat-cow
Bird-dog
Lower back twist
Side plank

Stevige routine om een paar keer per dag te doen.

• #22.743
Stevige routine om een paar keer per dag te doen.
Too much denk je? Ik merk iig wel al enorme verlichting icm ibuprofen...en ik ben zelf ook een stevige jongen :P
Als ik last heb van mijn rug wil ik mijn lichaam ook altijd gelijk laten weten wie de baas is :o

Too much denk je? Ik merk iig wel al enorme verlichting icm ibuprofen...en ik ben zelf ook een stevige jongen :P
Als ik last heb van mijn rug wil ik mijn lichaam ook altijd gelijk laten weten wie de baas is :o
Geen idee of het teveel is. Maar ikzelf zou het na enkele keren al opgeven vrees ik.

• #22.745
Strict IFSA log

60-5 belt
60-5
65-5
70-5
75-5

Squat

50-3
70-3
8 x 3 x 90

Goodmorning

4 x 10 x 50

Pull ups

8 x 3 x bw

Pinch hold

3 sets met 2*15kg bumberplates

Oly barbell reverse curl

3 x 15 x 20 gruwelijke pomp

Alles pijnvrij :)

Geen idee of het teveel is. Maar ikzelf zou het na enkele keren al opgeven vrees ik.
Ik heb ondertussen zo vaak rehab gedaan dat ik het ben gaan omarmen :P alleen stop ik er altijd mee als ik een tijd geen pijntjes heb, ga het nu toch frequent blijven doen.

• #22.746
Lief dagboek,
Vanmorgen sprong ik uit bed en de hele kamer draaide, gewoon te snel opgestaan dacht ik, geen probleem.
Op de badkamer begon alles sneller te draaien en het koud zweet brak me uit, trillen als een rietje en shirt meteen nat van het zweet. Ik heb ergens tussen een half uur en een uur op de badrand gezeten maar omdat het tollen niet stopte toch maar naar onder gegaan. Kop koffie drinken en sigaret roken lukte niet, laat staan eten.. Ik heb me toen in de sofa gegooid en een uur of zo erna moest ik rennen om te gaan braken, toen nog even gelegen en koorts genomen, deze was slechts 35,1° en ik was opnieuw nat van het zweet.
Paar uurtjes geslapen en toen heeft het vrouwtje soep voor me gemaakt die gelukkig goed binnenging met een berg beschuiten.
Momenteel tolt de omgeving niet meer en is mijn temperatuur 35,6°.
On a positive note, op geen enkel moment vandaag last gehad van de rug :rolleyes:

Damn bro, wat is er gaande met je?

• #22.748
  • #22.751
Lief dagboek,
Vanmorgen sprong ik uit bed en de hele kamer draaide, gewoon te snel opgestaan dacht ik, geen probleem.
Op de badkamer begon alles sneller te draaien en het koud zweet brak me uit, trillen als een rietje en shirt meteen nat van het zweet. Ik heb ergens tussen een half uur en een uur op de badrand gezeten maar omdat het tollen niet stopte toch maar naar onder gegaan. Kop koffie drinken en sigaret roken lukte niet, laat staan eten.. Ik heb me toen in de sofa gegooid en een uur of zo erna moest ik rennen om te gaan braken, toen nog even gelegen en koorts genomen, deze was slechts 35,1° en ik was opnieuw nat van het zweet.
Paar uurtjes geslapen en toen heeft het vrouwtje soep voor me gemaakt die gelukkig goed binnenging met een berg beschuiten.
Momenteel tolt de omgeving niet meer en is mijn temperatuur 35,6°.
On a positive note, op geen enkel moment vandaag last gehad van de rug :rolleyes:
Zou zo snel mogelijk naar de huisarts en je bloed laten testen. Eventueel ook een hartfilmpje laten maken!

Oja en dit wil je vast niet horen: maar stoppen met roken.

• #22.754
Zou zo snel mogelijk naar de huisarts en je bloed laten testen. Eventueel ook een hartfilmpje laten maken!

Oja en dit wil je vast niet horen: maar stoppen met roken.
Ik heb midden januari nog een onderzoek gehad bij de cardioloog en toen was alles prima, bloed heb ik recent nog op tal van verschillende dingen laten testen ivm die lupus.
Rond half 6 is mijn spek met schorseneren gereed en ik wacht nog even af hoe dat gaat afgaan.
Tja, ik ben tijd gestopt met roken maar dat heb ik in het ziekenhuis met de hartklepoperatie terug opgenomen deels door stress, deels omdat ze daar zeiden dat er geen rookschade was in de longen :o

Je hebt maar één lijf he! Wees er voorzichtig mee ouwe buffel. :)

• #22.756
  • #22.759
Sluit me zeker bij bovenstaande aan, stoppen met roken;)

Mooie temperatuur ook:shake:
Anders ook zo of heb je er geen idee van ?

Terug
Naar boven