marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.479
- Lengte
- 1m68
Nu moet ik zeggen... mijn mannetje heeft precies hetzelfde gehad.... binnen 2 uur was het van zittend op de bank naar rillend en beroerd en duizelig in bed.... daarna op sommige dagen nog een beetje dizzy en het rillerige en ziek zijn was over met een dag of 3. Ik heb het ook overgenomen en precies hetzelfde.. alleen bij mij kwamen er nog wat extra klachten bij (maag/darmen ellendeLief dagboek,
Vanmorgen sprong ik uit bed en de hele kamer draaide, gewoon te snel opgestaan dacht ik, geen probleem.
Op de badkamer begon alles sneller te draaien en het koud zweet brak me uit, trillen als een rietje en shirt meteen nat van het zweet. Ik heb ergens tussen een half uur en een uur op de badrand gezeten maar omdat het tollen niet stopte toch maar naar onder gegaan. Kop koffie drinken en sigaret roken lukte niet, laat staan eten.. Ik heb me toen in de sofa gegooid en een uur of zo erna moest ik rennen om te gaan braken, toen nog even gelegen en koorts genomen, deze was slechts 35,1° en ik was opnieuw nat van het zweet.
Paar uurtjes geslapen en toen heeft het vrouwtje soep voor me gemaakt die gelukkig goed binnenging met een berg beschuiten.
Momenteel tolt de omgeving niet meer en is mijn temperatuur 35,6°.
On a positive note, op geen enkel moment vandaag last gehad van de rug![]()
). Bij mij is de duizeligheid er nu heel af en toe nog een beetje. Geen idee of dit hetzelfde is maar ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die het ook hebben en hebben gehad....