AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Lief dagboek,
Vanmorgen sprong ik uit bed en de hele kamer draaide, gewoon te snel opgestaan dacht ik, geen probleem.
Op de badkamer begon alles sneller te draaien en het koud zweet brak me uit, trillen als een rietje en shirt meteen nat van het zweet. Ik heb ergens tussen een half uur en een uur op de badrand gezeten maar omdat het tollen niet stopte toch maar naar onder gegaan. Kop koffie drinken en sigaret roken lukte niet, laat staan eten.. Ik heb me toen in de sofa gegooid en een uur of zo erna moest ik rennen om te gaan braken, toen nog even gelegen en koorts genomen, deze was slechts 35,1° en ik was opnieuw nat van het zweet.
Paar uurtjes geslapen en toen heeft het vrouwtje soep voor me gemaakt die gelukkig goed binnenging met een berg beschuiten.
Momenteel tolt de omgeving niet meer en is mijn temperatuur 35,6°.
On a positive note, op geen enkel moment vandaag last gehad van de rug :rolleyes:
Nu moet ik zeggen... mijn mannetje heeft precies hetzelfde gehad.... binnen 2 uur was het van zittend op de bank naar rillend en beroerd en duizelig in bed.... daarna op sommige dagen nog een beetje dizzy en het rillerige en ziek zijn was over met een dag of 3. Ik heb het ook overgenomen en precies hetzelfde.. alleen bij mij kwamen er nog wat extra klachten bij (maag/darmen ellende :o ). Bij mij is de duizeligheid er nu heel af en toe nog een beetje.

Geen idee of dit hetzelfde is maar ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die het ook hebben en hebben gehad....

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.762
Sluit me zeker bij bovenstaande aan, stoppen met roken;)

Mooie temperatuur ook:shake:
Anders ook zo of heb je er geen idee van ?
Nope, normaal altijd 37 gewoon, daarnet alweer terug 36,3 :)

Nu moet ik zeggen... mijn mannetje heeft precies hetzelfde gehad.... binnen 2 uur was het van zittend op de bank naar rillend en beroerd en duizelig in bed.... daarna op sommige dagen nog een beetje dizzy en het rillerige en ziek zijn was over met een dag of 3. Ik heb het ook overgenomen en precies hetzelfde.. alleen bij mij kwamen er nog wat extra klachten bij (maag/darmen ellende :o ). Bij mij is de duizeligheid er nu heel af en toe nog een beetje.

Geen idee of dit hetzelfde is maar ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die het ook hebben en hebben gehad....
Ik heb het van deze morgen tot in de namiddag gehad, nu voel ik me weer gewoon prima, ook goed gegeten en zo, geen idee vanwaar het kwam en of het wegblijft nu :dunno:

Ik heb het van deze morgen tot in de namiddag gehad, nu voel ik me weer gewoon prima, ook goed gegeten en zo, geen idee vanwaar het kwam en of het wegblijft nu :dunno:
Hmm... een jaar of 3 geleden had mijn man ook zoiets... viel om en duizelig en beroerd... is toen gevallen met zijn kop tegen de badrand in het toilet... hersenschudding.. :o Maar in ieder geval. dat was ook zo een duizeligheidsspel wat een halve dag aanhield en dan weg was. Daarna heeft ie het nog een paar keer gehad maar korter. Hij heeft toen ook allerlei onderzoeken gehad... hartkastje een week, en nog wat andere dingen maar ook een test voor je evenwicht en het opwekken van duizeligheid. Maar er is nooit wat gevonden. Vorig jaar heeft ie nog een keer zomaar 1 zo een "aanval" gehad.. was het ook in een dag weg en weer geen oorzaak...

Ik heb het zelf 3 keer gehad vorig jaar... duizelig en omvallen rillerig en koorts... en de volgende dag niets aan de hand.

Dus ja... soms kom je er niet achter maar even door de molen halen en wat checks doen misschien kan nooit kwaad.

Ik hoop in ieder geval dat het nu wegblijft. :)

• #22.764
Hmm... een jaar of 3 geleden had mijn man ook zoiets... viel om en duizelig en beroerd... is toen gevallen met zijn kop tegen de badrand in het toilet... hersenschudding.. :o Maar in ieder geval. dat was ook zo een duizeligheidsspel wat een halve dag aanhield en dan weg was. Daarna heeft ie het nog een paar keer gehad maar korter. Hij heeft toen ook allerlei onderzoeken gehad... hartkastje een week, en nog wat andere dingen maar ook een test voor je evenwicht en het opwekken van duizeligheid. Maar er is nooit wat gevonden. Vorig jaar heeft ie nog een keer zomaar 1 zo een äanval" gehad.. was het ook in een dag weg en weer geen oorzaak... Dus ja... soms kom je er niet achter maar even door de molen halen en wat checks doen misschien kan nooit kwaad.

Ik hoop in ieder geval dat het nu wegblijft. :)
Thanks! Moest hij toen ook braken?

Thanks! Moest hij toen ook braken?
Kotsmisselijk wel.... kon ook niet eten zo beroerd.. koffie, wat hij altijd drinkt kwam, er net zo rap weer uit.
En dan in de avond lekker aan een broodje bal met mosterd zonder enig probleem. :o Maar de volgende dag had hij nog wel vlagen van dingen die hij gewoonlijk lekker vind en die hij op dat moment echt niet wegkreeg.

Toevallig last van stress? Misschien symptomen van migraine (misselijkheid, braken, rillingen, duizeligheid, ...).

In b4 'migraine is voor vrouwen' want als man kan je dat even erg hebben.

Nope, normaal altijd 37 gewoon, daarnet alweer terug 36,3 :)

Dan was t wel beetje aan de lage kant.

Goed er gaat van alles rond steeds. Niet te druk maken en anders eens langs de dokter mocht het wel weer gebeuren.

• #22.768
Toevallig last van stress? Misschien symptomen van migraine (misselijkheid, braken, rillingen, duizeligheid, ...).

In b4 'migraine is voor vrouwen' want als man kan je dat even erg hebben.
Ik heb een heel stressvolle periode gehad maar die is weer achter de rug.
Het leek net op een of andere bad drunk :dunno:

Ik heb een heel stressvolle periode gehad maar die is weer achter de rug.
Het leek net op een of andere bad drunk :dunno:
Dan kan het ook net zo goed een nawee zijn van die stress... vaak komt dat er achteraf toch wel uit.
Ik zou het even in de gaten houden en als je je niet zeker voelt gewoon even naar de dokter gaan.

Dan kan het ook net zo goed een nawee zijn van die stress... vaak komt dat er achteraf toch wel uit.
Ik zou het even in de gaten houden en als je je niet zeker voelt gewoon even naar de dokter gaan.

Dit idd, het is niet omdat stress voorbij is dat je er niet meer onder kan lijden.

Nu, ik zou er idd niet meer teveel mee bezig zijn. Mocht je er nog eens last van hebben, neem dan je bloeddruk en hartslag. Best naar dokter dan om zeker te zijn :)

Hmmm, take care old pirate!!

Hoe gaat het nu??

• #22.773
Was het geen alcohol vergiftiging van al die whiskeys?

• #22.775
Hyper extensions

3 x 15 x bw

Speed deadlift

2 x 2 x 70
2 x 2 x 100
2 x 2 x 120
2 x 2 x 135
2 x 2 x 150
2 x 2 x 165

Power clean

5 x 2 x 70
3 x 2 x 90

Push press

50-3
60-3
70-3
80-3
90-3

Squat

10 x 2 x 100

Was het geen alcohol vergiftiging van al die whiskeys?
Als ik had gedronken, had het gekund. Alhoewel ik nooit zoveel drink.

Stevige pushpresses weer!:thumbs:

• #22.777
IFSA log

2 x 2 x 60
2 x 2 x 70 belt
2 x 2 x 80
90-2
100-2
110-1 en hoppa, het plekje in de rug is weer wakker
100-2

Strict IFSA log

3 x 3 x 60
3 x 3 x 70

Squat

40-4
70-4
100-4
130-6 belt

Paused squat

5 x 2 x 120 belt

Chins

10 x 4 x bw

Lekker bezig in je tuintje!

Nog geen buren langs gehad ivm muziek? Of staat dat niet zo hard?

Beest !!

Lekker muziekje ook :rocker:

• #22.780
Terug
Naar boven