Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Hoewel partials zeker nuttig zijn in training, moet je ook daar in consequent met diepte zijn, anders krijg je dus dat je bij een hoger gewicht steeds minder diep gaat zakken. Doe ze bijvoorbeeld vanaf pinnnen: zet de safety pins in je squatrek op een bepaalde hoogte, leg de barbell daarop en squat 'm er vanaf, vanuit een dood punt dus.

Second that. ik heb helemaal overnieuw moeten beginnen na maandenlang partials en machinesquats te hebben gedaan. Dat lijkt me ook niet chill voor je. Kon geen diepte maken niks met de leukere gewichten. Het begint nu na een harde inhaalrace eigenlijk pas ergens op te lijken met de 160+ in zicht pfff. Beter nu concentreren op echte squats, dus gelijk goed beginnen en dan die partials voor drbij. Dan doe je voor je het weet die quarters met 200+ ;)

Laatst bewerkt:
Way to go Sanca :thumbs: Zoals Trasher zegt zou ik wel het accent leggen op de echte attg squats en af en toe een keer die partials erbij pakken voor de afwisseling..

Way to go Sanca :thumbs: Zoals Trasher zegt zou ik wel het accent leggen op de echte attg squats en af en toe een keer die partials erbij pakken voor de afwisseling..

Nee, het is ook een goede oefening om regelmatig te doen, maar je moet wel conesquent en eerlijk met de diepte zijn, vanaf pinnen is dus de beste oplossing.

Iedere workout als je wil.

Alex bedoeld volgens mij dat iedere full ook full is, iedere paralel ook paralel en iedere quarter ook even diep... dus niet 2 reps paralel en dan 2 reps quarter ofsow.... om dit te bepalen zijn dep ins dus heel handing...

Alex bedoeld volgens mij dat iedere full ook full is, iedere paralel ook paralel en iedere quarter ook even diep... dus niet 2 reps paralel en dan 2 reps quarter ofsow.... om dit te bepalen zijn dep ins dus heel handing...

juist

Alleen als iemand 1x p/week (of doet sanca 2x?) squat waarom dan en fullsquats en boxsquats en bottom pin/quarters als prioriteit bij diepte ligt:dunno:

Sanca waar zijn je benen man??? Laatst waren ze er nog!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.309
Sanca, dit kun je toch niet met alle eerlijkheid "parallel tot iets erboven" noemen;)?

Hoewel partials zeker nuttig zijn in training, moet je ook daar in consequent met diepte zijn, anders krijg je dus dat je bij een hoger gewicht steeds minder diep gaat zakken. Doe ze bijvoorbeeld vanaf pinnnen: zet de safety pins in je squatrek op een bepaalde hoogte, leg de barbell daarop en squat 'm er vanaf, vanuit een dood punt dus.

:o

pinsquats bedoel je dan? heb ik al eens over gehoord, maar zelf nog niet gedaan

ik ben sinds kort bezig met boxsquat, dan zit je ook met een dood punt, als je even op de bank bent blijven zitten, is die boxsquat even goed?

• #2.310
ik had er bang voor vandaag, maar muaythai ging echt lekker
juist het touwspringen in't begin was weer een beetje doodgaan, mijn kuiten lopen meteen vast, de rest ging prima, alleen weer even terug wennen aan het hoge volume, conditie lijkt een beetje te verminderen maar de kracht en snelheid lijken vooruit te zijn gegaan

ik had er bang voor vandaag, maar muaythai ging echt lekker
juist het touwspringen in't begin was weer een beetje doodgaan, mijn kuiten lopen meteen vast, de rest ging prima, alleen weer even terug wennen aan het hoge volume, conditie lijkt een beetje te verminderen maar de kracht en snelheid lijken vooruit te zijn gegaan

:joint:

• #2.312
Kun je niet elke dag 1 minder roken? Dat lijkt mij een makkelijke manier om het langzaam af te bouwen.
Mooi schema maken en je er aan houden.

Wie rookt er nu nog met die prijzen van tegenwoordig:eek: kost je een fortuin als je kettingroker bent.

• #2.315
Hetzelfde met sterke drank, als je je daarin moet zat drinken op café, godverdorie!

• #2.317
  • #2.319
Terug
Naar boven