MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

no offense maar zo squat ik ook wel 300kg ..

Volgende training filmpje van je fullsquats/parallelsquats?:D

Als het ffies kan dan van de zijkant filmen en ff lichtgekleurde trainingsbroek aantrekken of lampje aan;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.284
no offense maar zo squat ik ook wel 300kg ..

i know, aan de diepte op de hogere gewichten word gewerkt, ik ben al zat blij dat ik die 180 uberhaut op mn trapz kan laten liggen, hier kon ik een goed jaar terug alleen maar van dromen, ik werk mn trainingen nu op van lichter gewicht full naar zwaarder 1/4de squat, mn benen reageren er anders wel goed op zo :o

het maakt toch niet uit hoe je het doet als je maar groeit dat telt.....

Ja maar elke keer als je quarter squat deed ging er toch een katje dood ofzo?

• #2.287
Blijkbaar houdt je barbell het wel ... (30mm - 200cm lang?)

• #2.289
Je merkt het vanzelf wel alstie het niet meer trekt

• #2.291
Heb dus ook een 180 - 30mm van All Right maar alleen nog maar tot 170 gegaan op deadlift.
Dan heb je je grip wat breder eigenlijk en ligt het gewicht wat beter verdeeld.
Maar gezien je beter vooruitgaat als ik, hou ik het wel in het oog wanneer de
barbell bij jou barst :p

• #2.293
Heb dus ook een 180 - 30mm van All Right maar alleen nog maar tot 170 gegaan op deadlift.
Dan heb je je grip wat breder eigenlijk en ligt het gewicht wat beter verdeeld.
Maar gezien je beter vooruitgaat als ik, hou ik het wel in het oog wanneer de
barbell bij jou barst :p

barsten zal hij imo niet zo snel doen, wel bij het buigen krom blijven staan ofzo... :dunno:

• #2.296
vandaag wezen shoppen met het vrouwtje, toch flink wat kilometertjes afgelopen ;)

beetje stijf nog in de beentjes, trappen zoveel mogelijk vermeden, seffes knallen op muaythai, zal imo wel meevallen zeker :bang: :D

misschien straks dan nog een extra borsttraining doen met enkel fly's, kijken of ik straks nog goesting heb...

Haha, epic depth.

Sanca's squat depth > Bottomless pit depth.

• #2.298
Sanca, dit kun je toch niet met alle eerlijkheid "parallel tot iets erboven" noemen;)?

Hoewel partials zeker nuttig zijn in training, moet je ook daar in consequent met diepte zijn, anders krijg je dus dat je bij een hoger gewicht steeds minder diep gaat zakken. Doe ze bijvoorbeeld vanaf pinnnen: zet de safety pins in je squatrek op een bepaalde hoogte, leg de barbell daarop en squat 'm er vanaf, vanuit een dood punt dus.

Sanca, dit kun je toch niet met alle eerlijkheid "parallel tot iets erboven" noemen;)?

Hoewel partials zeker nuttig zijn in training, moet je ook daar in consequent met diepte zijn, anders krijg je dus dat je bij een hoger gewicht steeds minder diep gaat zakken. Doe ze bijvoorbeeld vanaf pinnnen: zet de safety pins in je squatrek op een bepaalde hoogte, leg de barbell daarop en squat 'm er vanaf, vanuit een dood punt dus.

Amen. Is precies wat ik elke maandag doe. Elke 2 weken pins verlagen tot je op par zit.

Terug
Naar boven