- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep, Ibuprofen mag ik normaal ook niet maar ik moet toch IETS doen tegen de ontstekingMag je geen ontstekingsremmers i.v.m. bloedverdunners o.i.d?

Misschien hier eens naar luisteren. Kan je helpen om te besluiten verder te gaan met de Ibuprofen of niet. (heb maar met een half oor geluisterd op het werkYep, Ibuprofen mag ik normaal ook niet maar ik moet toch IETS doen tegen de ontsteking
)Bizar dat dit ging nadat ik de hele dag niet eens fatsoenlijk rechtop kon lopen...

Bizar dat je gaat daadliften als je heel de dag amper rechtop kan lopen van de rug pijn...Deadlift
50-1
80-1
110-1
140-1
170-1
200-1 belt + straps
220-1 slow but steady
190-3
170-3
150-3
130-3
110-3
Done.
Bizar dat dit ging nadat ik de hele dag niet eens fatsoenlijk rechtop kon lopen...

Ja, ik weet niet waar ik ineens dat grandioos idee vandaan haalde maar het ging wel gewoon prima, ik heb het gevoel dat gisteren deadliften beter was dan de hele dag stilzittenBizar dat je gaat daadliften als je heel de dag amper rechtop kan lopen van de rug pijn...
Je weet zelf ook nog wat er uit die MRI scan kwam van een paar jaar geleden he?

toch straks nog even langs de osteopaat.Des te beter!

Nu weer the waiting game, hoe zal het straks allemaal aanvoelen...Des te beter!
In tegenstelling tot een maandje geleden is het nu waarschijnlijk wel heerlijk om buiten te kunnen trainen.

Geef mij dan toch maar de zomer hoor.Nu weer the waiting game, hoe zal het straks allemaal aanvoelen...
Ik prefereer echt de winter![]()