MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
:o

pinsquats bedoel je dan? heb ik al eens over gehoord, maar zelf nog niet gedaan

ik ben sinds kort bezig met boxsquat, dan zit je ook met een dood punt, als je even op de bank bent blijven zitten, is die boxsquat even goed?

Kracht en duursport combineren is geen makkelijke opgave voor een ouwe halve gare.:p

:roflol:

• #2.323
  • #2.325
  • #2.329
  • #2.331

Hoe fanatiek ben je bezig met thaiboksen? Heb het ook 2 jaar intensief gedaan.

Wat :joint: betreft, kappen met tabak roken en af en toe een puur pijpje of vaporizer smoken. Veel relaxtere high als je er eenmaal aan gewend bent!:thumbs: Daarnaast gaat je uithoudingsvermogen hard vooruit als je eenmaal die nicotine uit je systeem hebt :)

• #2.333
Hoe fanatiek ben je bezig met thaiboksen? Heb het ook 2 jaar intensief gedaan.

Wat :joint: betreft, kappen met tabak roken en af en toe een puur pijpje of vaporizer smoken. Veel relaxtere high als je er eenmaal aan gewend bent!:thumbs: Daarnaast gaat je uithoudingsvermogen hard vooruit als je eenmaal die nicotine uit je systeem hebt :)

toch best wel intensief, gaat prima maar na oefeningen hoest ik soms toch wel al eens, imo niet zo goed...

als ik :joint: puur rook hoest ik me de longen uit het lijf but i'll keep it in mind ;)

:o

pinsquats bedoel je dan? heb ik al eens over gehoord, maar zelf nog niet gedaan

ik ben sinds kort bezig met boxsquat, dan zit je ook met een dood punt, als je even op de bank bent blijven zitten, is die boxsquat even goed?

Ja, boxsquats op een bankje zijn ook goed, maar ook dit zijn wss partials omdat een bankje al vrij hoog is. Ik zou me als ik jou was wel echt richten op de fullsquat, want deze is toch wel de basis, misschien ook eens 2x per week proberen;)?

tis toch nie de nicotine wat je conditie achteruit helpt???

volgens mij zijn daar andere stoffen vor, nicotine zorgt dat tabak verslavend is...

en nee, ik rook zelf niet, nooit gerookt, maar mn ouders wel, mn pa is nu aant stoppen daaammzzzz word je nie vrolijk van ^^

Ik denk dat teer je conditie achteruit helpt, nicotine is de verslavende substantie idd.

• #2.337
Ja, boxsquats op een bankje zijn ook goed, maar ook dit zijn wss partials omdat een bankje al vrij hoog is. Ik zou me als ik jou was wel echt richten op de fullsquat, want deze is toch wel de basis, misschien ook eens 2x per week proberen;)?

ja, ik denk dat mn bankje net boven paralel is (paar cm?!)
ik ga eens uitpluizen of ik een extra squatdagje kan inlassen waar ik me enkel concentreer op fulls (klote bodybuilders ook die me altijd zeiden nooit dieper dan paralel tegaan)

tis toch nie de nicotine wat je conditie achteruit helpt???

volgens mij zijn daar andere stoffen vor, nicotine zorgt dat tabak verslavend is...

en nee, ik rook zelf niet, nooit gerookt, maar mn ouders wel, mn pa is nu aant stoppen daaammzzzz word je nie vrolijk van ^^

yep, teer is de boosdoener

daar heb ik dus ook bang voor

Ik denk dat teer je conditie achteruit helpt, nicotine is de verslavende substantie idd.

is ook zo, damn die nicotine :D

seffes een beetje carbloaden met havermout, brinta, banaantje en rozijnen, dan ga ik seffes de 1ste training doen met fly's en straks staan dan deadz en shrugs op het menu (als er niks tussenkomt)

• #2.338
net extra borst training gedaan, als de pomp een goede referentie is reageerd mn borst lekker :D

peck dec fly's

55-12
75-12 full stack :rolleyes:
75-12
75-12

decline fly's

8-12
12-12
17-10
22-6 pr nog even wennen aan deze variant

flat fly's

22-10
22-10
19-12
17-14

incline fly's

17-12
27-5
22-8
14-20

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog veel werk aan het poseren :D

zie ik daar traps:D

borst ziet er goed uit, vooral op foto 2 :thumbs:

wat doe je ineens een hoop flyes/peckdeck werk man.

die inclines zijn wel brutaal!

ga je nog es dumbbellpressen en wide grip benchen?

• #2.340
zie ik daar traps:D

borst ziet er goed uit, vooral op foto 2 :thumbs:

wat doe je ineens een hoop flyes/peckdeck werk man.

die inclines zijn wel brutaal!

ga je nog es dumbbellpressen en wide grip benchen?

thanks, traps komen niet zo goed uit vind ik :D

ik heb nu een apparte borsttraining gedaan, enkel fly's, maandag normaal weer borst/rug met presses, die krengen moéten bijgetrokken worden!

plan is om straks nog deadz en shrugs tedoen en eventueel een paar setjes fulls :wl:

Terug
Naar boven