MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Volgend jaar: Sanca @ 75 kg <10%

Dat wil ik zien :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.082
373702.gif

Dit gifje is al ongeveer 6 jaar oud, deze vrouw had een schildklieraandoening en is inmiddels overleden ondanks de bemoeienissen van Dr. Nowzahardan

:roflol:

Karma error dan maar zo ...500 voor jou...nice pics ;)

Jammer dat je jezelf de laatste tien jaar zo verwaarloosd hebt :/

• #23.091
Jammer dat je jezelf de laatste tien jaar zo verwaarloosd hebt :/
Wat een rotopmerking is dit dan?!

Deload

Deadlift

4 x 4 x 100

Strict press 1ste rep clean

4 x 4 x 50

Push press 1ste rep clean

3 x 6 x 50

Front squat 1ste rep clean

4 x 3 x 70

Pendlay row

3 x 5 x 70

Standing abs

3 x 20 x super mini

Bah, slappe hap, moe en futloos, ik was overduidelijk toe aan een deload, ik hoop alleen dat het niet te laat is al...
Ik heb een paar wondjes die normaal al lang genezen hadden moeten zijn maar ze blijven gewoon ontsteken?! Erg gevaarlijk voor mijn hartklep...
Die medicatie tegen lupus doet volgens mij ook 0,0 behalve chronische diarree :mad:

Vrij random vraag, wat is jou top 5 whiskey eigenlijk?

• #23.094
  • #23.098
Deload

Push press

50-2
70-2
90-1 belt
100-1

BTN strict press

4 x 3 x 50
1 x 8 x 50

Squat

2 x 12 x 50

Shrugs

50-25

Dimel deadlift

50-20

Chins

4 x 4 x bw

Goodmorning

1 x 50 x super mini

EZ bar curls

14-25

Standing abs

1 x 35 x super mini

In tegenstelling tot dinsdag voelde nu gelukkig wel alles zoals het hoort te voelen, light and easy, voel me weer vol energie en de spieren zijn weer lekker doorbloed en geprikkeld, ik heb verdomme zin in de wedstrijd zondag, yaaahrrrr.
Wel opletten dat ik morgen heelhuids terug kom van het werk, mijn vingers liggen op een paar plaatsen open en heb weer lekkere blaren in de nek van die kutzon, ach ja.

Bah, slappe hap, moe en futloos, ik was overduidelijk toe aan een deload, ik hoop alleen dat het niet te laat is al...
Ik heb een paar wondjes die normaal al lang genezen hadden moeten zijn maar ze blijven gewoon ontsteken?! Erg gevaarlijk voor mijn hartklep...
Die signalen moet je wel serieus nemen, niks mis met even een beetje bijkomen :)

• #23.100
Nog 1 nachtje slapen :baard:

Terug
Naar boven