- Waardering
- 224
Heb gewoon zin om is met die gasten samen te trainen
Van mij mag die toetreden!
@sanca: je weet wat je in je sign moet zetten
Me 2, me 2

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij mag die toetreden!
@sanca: je weet wat je in je sign moet zetten

zie ik ook wel zitten
ns kijken of ik nog plaats heb
stelletje spammers, jullie zouden beter eens commentaar geven op mn nieuw filmpje
YouTube - full squat
ok.Flinke rom zo te zien
had over het filmpje heengekeken

i know, aan de diepte op de hogere gewichten word gewerkt, ik ben al zat blij dat ik die 180 uberhaut op mn trapz kan laten liggen, hier kon ik een goed jaar terug alleen maar van dromen, ik werk mn trainingen nu op van lichter gewicht full naar zwaarder 1/4de squat, mn benen reageren er anders wel goed op zo![]()

stelletje spammers, jullie zouden beter eens commentaar geven op mn nieuw filmpje
YouTube - full squat
moest eerst even feliciteren met je deadlift natuurlijk
zal nu stoppen met spammen, anders blijf je copy-pasten
edit: Voor het eindejaar nog +3kg bodyweight lijkt me realistischer.

ik geloof wel dat je zwaar kunt squatten, maar de techniek is belangrijker dan het gewicht, daar ging ik in het verleden ook verkeerd mee om.............nu ik de juiste techniek leer te beheersen ( volgens alle info/kritiek op dit forum, gaat alles een stuk makkelijker)
suc6 met je progressie, al denk ik ook dat een gedeelte van je progressie zal liggen in het feit van je supplementen. inname......waardoor je me sowieso flink gaat ownen!
proficiat met je kroontje kerel!!
hoeveel gewicht pak je eigenlijk op fullsquat.......130,140,150??

zie ik ook wel zitten
ns kijken of ik nog plaats heb
YouTube - full squat

200kg deadlift![]()
je zit nu al boven de 500 zeker op de grote 3?
Ja ja....zo kan ik het ook he met de stang alleen,zie geen gewichten.

net extra borst training gedaan, als de pomp een goede referentie is reageerd mn borst lekker
peck dec fly's
55-12
75-12 full stack
75-12
75-12
decline fly's
8-12
12-12
17-10
22-6 pr nog even wennen aan deze variant
flat fly's
22-10
22-10
19-12
17-14
incline fly's
17-12
27-5
22-8
14-20
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nog veel werk aan het poseren![]()
al ging hij maar retelangzaam omhoog, in de helft twijfelde ik, toch maar doorgegaan 

Tip om je traps beter te laten uiten: ga meer met je armen naar voren leunen en druk je schouders naar elkaar toe via je borst. Foto's van massallah zijn een goed voorbeeld. Schouders zien er wel netjes uit maar dat komt door die sanca raises denk ik?training 1
training 2
deadlift
90-12
130-5 + 3 na 5 reps even neergelegd en mixed gepakt
160-5
200-1 pral ging hij maar retelangzaam omhoog, in de helft twijfelde ik, toch maar doorgegaan
200- fail, damn, werd echt duizelig
full squat ass to thje ****ing grass
70-8
90-8
120-2
120-2
100-3 hier proefde ik mn eten eventjes terug
100-4
90-8
YouTube - full squat
shrugs
100-15
120-15 pr
140-8
140-8
140-8
170-1 + 1 + 1
170-1 + 1 + 1
op aanvraag van trapsallah:
door de spam zie ik mn trainingen niet meer

Tip om je traps beter te laten uiten: ga meer met je armen naar voren leunen en druk je schouders naar elkaar toe via je borst. Foto's van massallah zijn een goed voorbeeld. Schouders zien er wel netjes uit maar dat komt door die sanca raises denk ik?![]()

Altijd leuk om te zien wat voor knetterkoppen er worden getrokken als er een pose foto word genomen![]()

Tip om je traps beter te laten uiten: ga meer met je armen naar voren leunen en druk je schouders naar elkaar toe via je borst. Foto's van massallah zijn een goed voorbeeld. Schouders zien er wel netjes uit maar dat komt door die sanca raises denk ik?![]()

Indeed, meer voorover leunen, borst squeezen, armen laten kruisen over mekaar en je traps aanspannen.
En probeer dan ook nog een beetje te lachen