Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Crunches

10 x 50 x bw

Dragon flag

10 x 8 x bw

Bottom paused jump squat

3x 50/60/70/80/90
10 x 1 x 80

Pull ups

10 x 5 x bw

Strict press

20 x 2 x 50

20191004_102507.jpg


20191004_102514.jpg
 
Facebook status van 4 jaar geleden, ik heb toen op het randje gestaan :o

"The doctor said I could've died in my sleep within a week if I didn't got the help I'm getting now.
Now those are some harsh words to hear."
 
Facebook status van 4 jaar geleden, ik heb toen op het randje gestaan :o

"The doctor said I could've died in my sleep within a week if I didn't got the help I'm getting now.
Now those are some harsh words to hear."

Wat had jij dan? En gelukkig ben je nog onder ons :).
 
Laatst bewerkt:
Ja man...
Damn...
Een tweede kans maat.
 
GHR

6 x 8 x bw

Crunches

1 x 500 x bw

Strict press

20 x 3 x 50

Chins

20 x 3 x bw

Front squat

1x 50/60/70/80/90

Paused squat

1x 90/100/110/120/130, belt

Jump squat

4 x 3 x 100, belt
 
Hyper extensions

1x 30/25/20/15/14/13/12/11/10/9/8/7/6/5/4/3 x bw

Crunches

1 x 500 x bw

Strict press

20 x 2 x 55

Pull ups

20 x 2 x bw

Paused front squat

1x 55/65/75/85
16 x 1 x 65

Press, pull ups en front squat in (giant) super sets gedaan en klaar binnen de 45 minuten.

20191011_102944.jpg
 
Press, pull ups en front squat in (giant) super sets gedaan en klaar binnen de 45 minute
Waarom, wat brengt het je en wat kost het je?
Tijdwinst, conditioning, minder gewicht voor zelfde trainigseffect, ego aan de kant minder gewicht?

Geen oordeel, oprechte vraag naar je ervaringen.
 
Waarom, wat brengt het je en wat kost het je?
Tijdwinst, conditioning, minder gewicht voor zelfde trainigseffect, ego aan de kant minder gewicht?

Geen oordeel, oprechte vraag naar je ervaringen.
Al het bovenstaande en ook wel ter compensatie van de zwakheid.
Tijdswinst is ook een grote meevaller omdat mijn vriendin meer en meer om mijn aandacht roept en dat is niet altijd gemakkelijk met werkdagen van 10-12u :(
En het is ook weer leuk om een tijdje te doen ;)
 
Zo cardiobunny, lekker bezig!
23 december heb ik weer de jaarlijkse conditie test bij de cardioloog dus kan ik het best nu weer stilletjes terug opnemen, dan kan ik met wat meer vertrouwen het beter proberen te doen dan in januari dit jaar, dit wordt het 4de jaar op rij en tot nu toe was de uitslag telkens iets beter :)
 
23 december heb ik weer de jaarlijkse conditie test bij de cardioloog dus kan ik het best nu weer stilletjes terug opnemen, dan kan ik met wat meer vertrouwen het beter proberen te doen dan in januari dit jaar, dit wordt het 4de jaar op rij en tot nu toe was de uitslag telkens iets beter :)
Volg je een bepaalde methode of progressie, rpm, ademhaling of zoiets?

Heb zelf goede ervaringen met artikelen over hardlopen van onderstaande, gaat ook deels over hoe het je liften niet in de weg zit, op zijn minst een interesting Read:
 
Volg je een bepaalde methode of progressie, rpm, ademhaling of zoiets?
Ik varieer graag, vandaag deed ik om de minuut een standje hoger tot de hoogste stand en dan weer terug naar onder en nog eens herhalen. Soms ook HIT (maar meet niks of zo), soms gewoon opwarmen tot een hoge stand en dan die stand aanhouden.
Bij de fietstest doen ze ook telkens wat meer wattage tot je niet meer kunt.
 
Dimel deadlift
Nieuw woordje en oefening geleerd, als ie in het filmpje niet werd uitgelegd door Dave Tate van EliteFTS had ik gezegd, fitgirl oefening.

Nu heb ik begrepen dat voor sommige sprongbewegingen een hiptrust kan helpen, dus laat ik me een beetje inhouden, straks lig ik zelf met een stang op mn stang in de gym.
Ja, ik weet dat de barbell bij een hiptrust niet op die plek ligt
EDIT: voor de duidelijkheid, oefening zat nooit en zit nu niet in mijn schema, maar ben niet bang voor het stigma.
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik begrepen dat voor sommige sprongbewegingen een hiptrust kan helpen, dus laat ik me een beetje inhouden, straks lig ik zelf met een stang op mn stang in de gym.
Fitgirl oefening ;)
 
Back
Naar boven