Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Een enorm verschil tegenover pakweg een jaar geleden.
Een paar jaar geleden zou ik er na een paar minuten zijn afgevallen :roflol:

Ik ben trouwens met cardio begonnen vanwege mijn vernieuwde hartklep, en vooral voor mijn hart en gezondheid ben ik het blijven doen.
Rook jij nog? Of meer af en toe een sigaartje
 
Een enorm verschil tegenover pakweg een jaar geleden.
Een paar jaar geleden zou ik er na een paar minuten zijn afgevallen :roflol:

Ik ben trouwens met cardio begonnen vanwege mijn vernieuwde hartklep, en vooral voor mijn hart en gezondheid ben ik het blijven doen.
Merk je ook verschil met trainen of in dagelijks leven?

Meer uithoudingsvermogen, sneller herstel tussen de sets?
 
Rook jij nog? Of meer af en toe een sigaartje
Ja, wel minder maar nog altijd te veel.

En ik heb nog altijd grauwe staar :wiet:

Merk je ook verschil met trainen of in dagelijks leven?

Meer uithoudingsvermogen, sneller herstel tussen de sets?
Jazeker, maar dat is ook mede door het hoge volume en vele staggered en super sets dat ik de laatste tijd doe.
 
Hoeveel kcal eet je eindelijk, Tis toch al een flink pak af
 
Hoeveel kcal eet je eindelijk, Tis toch al een flink pak af
Ik eet op gevoel...
Ik ben veel spieren, kracht, gewicht en zelfs hoofd- en baardharen kwijt door dermatomyositis waar ik sinds een jaar geleden dagelijks cortisone voor moet nemen, door deze shit ben ik ook met strongman moeten stoppen :( :o
 
Ik eet op gevoel...
Ik ben veel spieren, kracht, gewicht en zelfs hoofd- en baardharen kwijt door dermatomyositis waar ik sinds een jaar geleden dagelijks cortisone voor moet nemen :o
Weet ik piraat, lees ook af en toe in stilte mee.. kweet het klote ziekte maar toch respect, zouden niet veel mensen het na doen. En een keer abs hebben is ook ni slecht hé, nu heb je er meer dan in 2006-2008 :p:D
 
Weet ik piraat, lees ook af en toe in stilte mee.. kweet het klote ziekte maar toch respect, zouden niet veel mensen het na doen. En een keer abs hebben is ook ni slecht hé, nu heb je er meer dan in 2006-2008 :p:D
Ik dacht dat je maar net terug actief was.

Mijn karakter is er deels harder door geworden maar ik moet er aan de andere kant echt op letten dat ik de negatieve gedachten geen overhand laat nemen, met momenten is het best moeilijk, chronische vermoeidheid maakt het ook niet makkelijker.

Waar is de tijd naartoe :D
 
Ik dacht dat je maar net terug actief was.

Waar is de tijd naartoe :D
Nu terug dagelijks, tijdje terug af en toe en ja ook paar jaar vrijwel niet meer ingelogd. Ja the Good old days, soms met tranen achter mijn pc gezeten van het lachen
 
Nu terug dagelijks, tijdje terug af en toe en ja ook paar jaar vrijwel niet meer ingelogd. Ja the Good old days, soms met tranen achter mijn pc gezeten van het lachen
Ben je wel gewoon blijven trainen?
 
Hyper extensions

1 x 70 x bw PR

Crunches

1 x 500 x bw

Rack pull

2x 70/110/140/160/180
1 x 6 x 200, deze met straps
6 x 1 x 170

Pendlay row

12 x 4 x 80

Upright row

10 x 2 x 70


received_2315506755338409.jpeg
 
Back
Naar boven