XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.623
Crunches

1 x 500 x bw

Leg raise op de steunen van de GHR

6 x 15 x bw

Goodmorning

4 x 25 x blue

Nautilus back extensions

1 x 100 x 20

Rack pull

3x 70/110
1x 140/170/200
1 x 3 x 220
20 x 1 x 170

Straps bij de 200 en straps en belt bij de 220

Straight arms pushdown

12 x 15 x medium

Shrugs

1 x 40 x 70

De laatste tijd weer erg vermoeid dus heb ik pré workout 2 golden power, een blikje Venom en een scoop Blast erin gegooid om toch enigzins op gang te komen.

received_2368849050112200.jpeg

Blijf me verbazen over die crunches die je doet..hoe lang ben je daar mee bezig?

• #24.625
  • #24.627
Als het net zulke reps zijn als de overhead challenge kan je ze delen door 4
Een oefening die ik 20 jaar niet gedaan had kun je inderdaad wel vergelijken met de crunches die ik al geruime tijd erg frequent doe (push press dit jaar ook maar een paar keer gedaan) :aai:
Ik heb trouwens al eens een filmpje gepost van mijn crunches, verschillende variaties en met gewicht. Had je maar beter moeten volgen.

Want als je een oefening lang niet doet vergeet je hoe je je ellebogen moet locken, zal wel iets belgisch zijn.

• #24.630
Want als je een oefening lang niet doet vergeet je hoe je je ellebogen moet locken, zal wel iets belgisch zijn.
Dat was alleen bij de 90kg.
Ik mag god***domme blij zijn dat ik überhaupt nog iets kan liften en dan is +bw wel zwaar om te pressen en al zeker als je de beweging niet meer gewend bent, ja.
Ga je nu maar weer terug ergens anders aanstellen.

Laat je niet zo opnaaien door die pool.

Ik ook!

• #24.634
:roflol:

• #24.635
Vandaag jaarlijkse controle bij de cardioloog gehad, de fietstest was ondanks het spierverlies hetzelfde als vorige keer, ditmaal conditioneel nog best wat over maar de benen waren te vol gelopen.
De hartklep werkt nog perfect.
Buikomtrek is van 100cm naar 85cm gegaan, de cardioloog was vol lof over mijn fysiek :rolleyes:

Hyper extensions

5 x 20 x bw

Incline reversed crunches

3 x 20 x bw

Decline crunches

6 x 10 x bw

Ab wheel

3 x 20 x bw

Nautilus abs machine

3 x 20 x 40

Crunches

1 x 500 x bw

Mace 6kg

360° swings, 3 sets

Dips op de steunen van de GHR

4 x 10 x bw

Front raise with a twist

3 x 10 x 20kg plate

20191223_123357.jpg

Echt top te horen!
Zo ga je met een goed gevoel de feestdagen in!

Vandaag jaarlijkse controle bij de cardioloog gehad, de fietstest was ondanks het spierverlies hetzelfde als vorige keer, ditmaal conditioneel nog best wat over maar de benen waren te vol gelopen.
De hartklep werkt nog perfect.
Buikomtrek is van 100cm naar 85cm gegaan, de cardioloog was vol lof over mijn fysiek :rolleyes:
Prachtig nieuws!

Is het een submaximale fietstest?

De cardioloog wilde die abs ff voelen en tips voor thuis? Ik probeer me de reactie voor te stellen op: "Één setje per dag." "Één setje, hoeveel dan?" "Precies 500." "Okay, ik neem wel een koekje minder."

• #24.638
Prachtig nieuws!

Is het een submaximale fietstest?

De cardioloog wilde die abs ff voelen en tips voor thuis? Ik probeer me de reactie voor te stellen op: "Één setje per dag." "Één setje, hoeveel dan?" "Precies 500." "Okay, ik neem wel een koekje minder."
Het wattage blijft omhoog gaan en je moet door blijven gaan tot je niet meer tussen de 60-70 omwentelingen kunt maken, ik zat op 211watt, niet impressive of zo maar wel 4% boven de verwachtingen in de 'statistieken'.

Het wattage blijft omhoog gaan en je moet door blijven gaan tot je niet meer tussen de 60-70 omwentelingen kunt maken, ik zat op 211watt, niet impressive of zo maar wel 4% boven de verwachtingen in de 'statistieken'.
Als dat patiëntenberwachtingen zijn is dat al heel goed, als dat algemene verwachtingen zijn is dat fantastisch.

Volgend jaar nog beter!?

Terug
Naar boven