- Waardering
- 8.812
Zij deze ALLEMAAL strikt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zij deze ALLEMAAL strikt?
Stuk voor stuk.
KwartiertjeBlijf me verbazen over die crunches die je doet..hoe lang ben je daar mee bezig?

Een oefening die ik 20 jaar niet gedaan had kun je inderdaad wel vergelijken met de crunches die ik al geruime tijd erg frequent doe (push press dit jaar ook maar een paar keer gedaan)Als het net zulke reps zijn als de overhead challenge kan je ze delen door 4

Pfff daar zou ik dus geen motivatie voor hebben ..
Hé @svenrpb beetje lief doen hé. Is wel vrijdag, maar de kerst komt er aanWant als je een oefening lang niet doet vergeet je hoe je je ellebogen moet locken, zal wel iets belgisch zijn.
zeuren mag je in 2020 weerDat was alleen bij de 90kg.Want als je een oefening lang niet doet vergeet je hoe je je ellebogen moet locken, zal wel iets belgisch zijn.

Prachtig nieuws!Vandaag jaarlijkse controle bij de cardioloog gehad, de fietstest was ondanks het spierverlies hetzelfde als vorige keer, ditmaal conditioneel nog best wat over maar de benen waren te vol gelopen.
De hartklep werkt nog perfect.
Buikomtrek is van 100cm naar 85cm gegaan, de cardioloog was vol lof over mijn fysiek![]()
Het wattage blijft omhoog gaan en je moet door blijven gaan tot je niet meer tussen de 60-70 omwentelingen kunt maken, ik zat op 211watt, niet impressive of zo maar wel 4% boven de verwachtingen in de 'statistieken'.Prachtig nieuws!
Is het een submaximale fietstest?
De cardioloog wilde die abs ff voelen en tips voor thuis? Ik probeer me de reactie voor te stellen op: "Één setje per dag." "Één setje, hoeveel dan?" "Precies 500." "Okay, ik neem wel een koekje minder."
Als dat patiëntenberwachtingen zijn is dat al heel goed, als dat algemene verwachtingen zijn is dat fantastisch.Het wattage blijft omhoog gaan en je moet door blijven gaan tot je niet meer tussen de 60-70 omwentelingen kunt maken, ik zat op 211watt, niet impressive of zo maar wel 4% boven de verwachtingen in de 'statistieken'.