AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Respect ouwe. Wat een challenge, bikkel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.662
Respect ouwe. Wat een challenge, bikkel.
Thanks! Het zat al een paar maanden in mijn hoofd om dit eens te doen voor het jaar om was, mede omdat ik op lifting gebied niet meteen goede vooruitzichten had/heb.
Ik zat op het punt van een mentale breakdown en dit was een duwtje in de rug.
Alleen moet ik opletten dat ik nu niet in een zwart gat ga vallen omdat ik niet meteen iets heb om naar toe te werken zoals overlaatst de armworstel wedstrijd, de forum contest en deze crunches :o

Iets wat een uitdaging en doel voor ogen hebben is idd wel aangenaam. Hopelijk vind je wat waar je je kan op focusen. Alleszinds fcking sterke crunches gedraaid!

• #24.664
Hyper extensions

6 x 12 x bw

GHR

3 x 10 x bw

Ab wheel

2 x 25 x bw

Leg raise op de steunen van de GHR

5 x 15 x bw

Squat

6 x 10 x 50

Bottom paused jump squat

1x 50/60/70/80
6 x 2 x 90

Upright row

8 x 5 x 50

Straight arms pushdown

4 x 35 x medium
20191223_142640.jpg

Dan maar een nieuwe contest organiseren?

• #24.667
Dragon flag

5 x 15 x bw

Leg raise op de steunen van de GHR

6 x 12 x bw

Crunches

1 x 200 x bw

Pendlay row

6x 50/60/70/80/90/100

Incline bench

6x 20/30/40/50/60
1 x 8 x 70
1 x 5 x 75

Standing flyes

10 x 10 x medium's

Bent over lateral raise

10 x 10 x 5kg plates

En al een nieuwe uitdaging voor jezelf bedacht?

• #24.670
Na 2 miskramen dit jaar kregen we daarnet van de dokter opnieuw de bevestiging dat Deborah terug zwanger is, het is nog erg pril en ik zal pas op het gemak zijn als het daadwerkelijk op de wereld staat maar voor nu ga ik uit van, 3de keer, goede keer :o

Na 2 miskramen dit jaar kregen we daarnet van de dokter opnieuw de bevestiging dat Deborah terug zwanger is, het is nog erg pril en ik zal pas op het gemak zijn als het daadwerkelijk op de wereld staat maar voor nu ga ik uit van, 3de keer, goede keer :o

Oh wat een mooi nieuws, gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed dit keer! :heart:

Gefeliciteerd!
:rocker2: :cheer:
Baby Sanca :heart:

ik hoop het echt voor jullie :heart:

Gefeliciteerd, ben wel benieuwd als t een jongen is of het strongmen, pl, of bb wordt :D

• #24.675
  • Like
Waarderingen: Apw
Strongtransgender is misschien meer van deze tijd.

Terug
Naar boven