- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Het zat al een paar maanden in mijn hoofd om dit eens te doen voor het jaar om was, mede omdat ik op lifting gebied niet meteen goede vooruitzichten had/heb.

Deze laatste vielen erg zwaar maar toch blij dat ik vandaag de 10000 heb kunnen volmaken![]()

Nog niets speciaal.

Na 2 miskramen dit jaar kregen we daarnet van de dokter opnieuw de bevestiging dat Deborah terug zwanger is, het is nog erg pril en ik zal pas op het gemak zijn als het daadwerkelijk op de wereld staat maar voor nu ga ik uit van, 3de keer, goede keer![]()

Gefeliciteerd!Na 2 miskramen dit jaar kregen we daarnet van de dokter opnieuw de bevestiging dat Deborah terug zwanger is, het is nog erg pril en ik zal pas op het gemak zijn als het daadwerkelijk op de wereld staat maar voor nu ga ik uit van, 3de keer, goede keer![]()

WWE superstarGefeliciteerd, ben wel benieuwd als t een jongen is of het strongmen, pl, of bb wordt![]()

Kan ook prima als meisje.Gefeliciteerd, ben wel benieuwd als t een jongen is of het strongmen, pl, of bb wordt![]()
Das waar, weet alleen niet of sancas vrouw dat wilt
het geslacht kan je normaliter niet manipulerenDas waar, weet alleen niet of sancas vrouw dat wilt
Dat is ook waar, misschien te ver op de zaken vooruit aan t lopen. Laten we iig hopen dat het goed komthet geslacht kan je normaliter niet manipuleren
wees blij dat je een kind kan krijgen.....en/of het ook nog gezond is/wordt