Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
Goed getraint Johan. Laat J. maar goed afzien.

• #2.843
  • #2.845
Fullsquat 120x8 en boxsquat 2x170???

Nette training beest:cool:

En behoorlijk weinig :spam:

:bow:

PR's all around weer sanca! Death by squat.. Ben zonet ook even gestorven en weer herboren in het squatrek. ;)

20 reppers roeleren! :eek: :thumbs:

Kijk dat is trainen sanca. :D:wl:

nice bro, go on like that!! En J, moeten onderdoen is niet erg, motiveerd alleen maar harder

Rotator Cuff Exercises -- familydoctor.org

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

haha je moet echt een mong**l lijken mocht je dit in een hardcore gym gaan liggen doen :roflol:

met een fullsquat van 8*120 & partial squat van 8*190 ga je me het moeilijk maken vriend!!

gegarandeerd dat je de komende dagen spierpijn zult hebben van die 8*190 ( 10 kilo meer ook nog dan mij:mad:)
:D

nais die squats :thumbs:

• #2.857

nice bro, go on like that!! En J, moeten onderdoen is niet erg, motiveerd alleen maar harder

will do :cool:

Rotator Cuff Exercises -- familydoctor.org

haha je moet echt een mong**l lijken mocht je dit in een hardcore gym gaan liggen doen :roflol:[/QUOTE]

:roflol:

Beter een mong**l lijken dan je schouder vernken. :rolleyes:

feit

met een fullsquat van 8*120 & partial squat van 8*190 ga je me het moeilijk maken vriend!!

gegarandeerd dat je de komende dagen spierpijn zult hebben van die 8*190 ( 10 kilo meer ook nog dan mij:mad:)
:D

dat beloofd, fulls en boxsquat doe ik nog maar een maandje :D

partials gaan lekker, die 200 was ubergeil, 1ste poging kreeg ik hem niet uit de steunen, onmiddelijk verlaagd naar 195, ging easy, even erna toch maar weer 200 geprobeerd, damn voelde echt bruut :hedbang:

dat beloofd, fulls en boxsquat doe ik nog maar een maandje :D

partials gaan lekker, die 200 was ubergeil, 1ste poging kreeg ik hem niet uit de steunen, onmiddelijk verlaagd naar 195, ging easy, even erna toch maar weer 200 geprobeerd, damn voelde echt bruut :hedbang:

zerchersquat lockout, de laatste 15~20 cm dus..............zijn ook echt bruut om veel gewicht op te pakken!!

mijn nieuwe PR hiermee ligt inmiddels op 290 kilo!

:eek::D

denk je daar overheen te komen??
;):p

t*ring klus, je bent wel een uitslovertje hoor:P

• #2.860
zerchersquat lockout, de laatste 15~20 cm dus..............zijn ook echt bruut om veel gewicht op te pakken!!

mijn nieuwe PR hiermee ligt inmiddels op 290 kilo!

:eek::D

denk je daar overheen te komen??
;):p

ik heb ze nog nooit gedaan, maar aangezien ik al setjes rackpulls net boven de knie met 230-4 heb gemaakt en ze nog maar net doe eigenlijk, wil ik die lockouts wel eens proberen :D

als mn schouder het toelaat :(

t*ring klus, je bent wel een uitslovertje hoor:P

neuh :P

Terug
Naar boven