Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
  • #3.003

ik heb mijn honger net gestild :d

bench

stang-20
30-12
50-5
70-5
110-1 pr
110-fail
108-fail
105-1
100- paar negatieven

hehe, onbewust 110 gepresst, bedoeling was van 90 te pakken maar ik had gewoon 2 20'ers bijgehangen en 2 10'ers laten hangen, ik al lastig omdat ik zoveel moeite had om die '90' uittepakken en te pressen :roflol:

incline bench echt lang geleden dat ik ze nog ns met barbell doe

70-8
70-8
70-8
80-4
80-4

decline + flat + incline flyes

10-8 + 10-8 + 10-20

damn bij decline vies last van mn schouder, zou wel eens de boosdoener kunnen zijn :eek:

dumbbell pullover

10-25
30-15
50-8
50-8
50-8

die decline flyes ga ik droppen, imo een dikke schouderkiller!!!

Nice bench kerel, en als dat de schouderkiller is dan zou ik ook er mee stoppen, hopelijk geneest je schouder nu snel! :thumbs:

• #3.005
Nice bench kerel, en als dat de schouderkiller is dan zou ik ook er mee stoppen, hopelijk geneest je schouder nu snel! :thumbs:

thanks ik hoop het ook!!!

hehe, toen ik besefte dat er 110 inlag belande die shizzle gewoon op de vangers :D

Wie helpt je bij die negatieven als ik het vragen mag???

Dikke bench, bewust of onbewust maakt geen ruk uit, als hij maar omhoog ging! Decline lekker weglaten, is toch niet absoluut noodzakelijk ;)

• #3.008
Nice pr sancaspancie:D Ik lees wel vaker dat mensen pr's halen zonder dat ze erg in hebben. Volgende keer moet je je maar weer vergissen:roflol:

Tijdje terug deed ik ook voor het eerst decline flyes na bench. Was in de andere gym. Voelde dus gelijk al k*t in me schouders. Je bent dus niet de enige:eek:

mn vangers, dan ga ik op mn bankje staan en deadlift de barbell terug in de steunen, dan weer verder :o

Maw laat je hem zakken tot aan je borst...dan stang naar je middel toe werken....gaan zitten...stang van je schoot halen en terug liften???

Leuk he...zo'n homegym:p

• #3.011
Nice pr sancaspancie:D Ik lees wel vaker dat mensen pr's halen zonder dat ze erg in hebben. Volgende keer moet je je maar weer vergissen:roflol:

Tijdje terug deed ik ook voor het eerst decline flyes na bench. Was in de andere gym. Voelde dus gelijk al k*t in me schouders. Je bent dus niet de enige:eek:

vanaf nu random gewicht aanhangen en daarna kijken wat er eigenlijk aanhing :roflol:

mijn conclusie is alvast decline fles = shoulderkiller (met decline bench weet ik niet hoe het zit)
flat flyes heb ik eigenlijk ook nooit graag gedaan, meestal doe ik flyes incline, nergens last van dan

• #3.012
  • #3.015
No hate or what so evahhh....

Brutal rotator cuffz:p

hehe :roflol:

ik moet zeggen dat ik tussendoor, gewoon buiten de trainingen om, regelmatig even stretch en de bewegingen doe van die rc-oefeningen, dislocates doe ik nu ook elke dag, voor de tarining nog 30 reps gedaan, werkt prima ;)

ik heb mijn honger net gestild :d

bench

stang-20
30-12
50-5
70-5
110-1 pr
110-fail
108-fail
105-1
100- paar negatieven

hehe, onbewust 110 gepresst, bedoeling was van 90 te pakken maar ik had gewoon 2 20'ers bijgehangen en 2 10'ers laten hangen, ik al lastig omdat ik zoveel moeite had om die '90' uittepakken en te pressen :roflol:

incline bench echt lang geleden dat ik ze nog ns met barbell doe

70-8
70-8
70-8
80-4
80-4

decline + flat + incline flyes

10-8 + 10-8 + 10-20

damn bij decline vies last van mn schouder, zou wel eens de boosdoener kunnen zijn :eek:

dumbbell pullover

10-25
30-15
50-8
50-8
50-8

die decline flyes ga ik droppen, imo een dikke schouderkiller!!!

nice pr succ6 veder idd k*t als je last heb van je schouder

hehe :roflol:

ik moet zeggen dat ik tussendoor, gewoon buiten de trainingen om, regelmatig even stretch en de bewegingen doe van die rc-oefeningen, dislocates doe ik nu ook elke dag, voor de tarining nog 30 reps gedaan, werkt prima ;)

Dus dat is je geheim:rolleyes:

• #3.018
Terug
Naar boven