Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

hehe ken dat :P

ik wil graag swoendags trainen (midden in de week) maar dan moet als ik om half 4 thuis ben binnen een anderhalf eten en trainen om dan rond 5 uur op me werk te zijn :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.043
hehe :D

was weer best een zwaar dagje op het werk maar dat weerhoud me niet om seffes de beentjes weer aantepakken

rackpulls ga ik ook weer doen maar nu met mijn kersverse straps (ben ns benieuwd) ;)

• #3.045
dumbelpress flat

15-12
23-12
30-10
40-1/2de :grumble:
35-6
35-6
35-6

rackpulls +-10cm boven knie

90-20
130-12
180-10
220-6 pr
220-8 pr

shrugs

130-15 pr
160-10 pr
190-6 pr
210-3 pr
220-1 pr straps are cool :D

frontsquat

50-8
80-8 voelde k*t, duwde elke rep mn strot half dicht :dunno:

box squat

110-12 pr
130-8 pr
150-5 pr
150-4
150-1 2de fail, gewoon leeg

Damn lekkere shrugs!

Die rackpulls en shrugs zijn echt goed beest! :thumbs:

Hoe diep zak je bij boxsquat en hoe lang blijf je zitten? Los je ook echt de spanning op je billen?

• #3.052
thanks guys :D

Hoe diep zak je bij boxsquat en hoe lang blijf je zitten? Los je ook echt de spanning op je billen?

ik zak tot op mn bankje, net niet paralel, de lichtere setjes blijf ik even zitten, bij de zwaardere setjes meer touch en go

haha, nice man!! zoveel pr's door je straps, iemand moet dringen aan zen grip werken :D

• #3.054
Who's a monster?

SANCA!!!

thanks guys :D

ik zak tot op mn bankje, net niet paralel, de lichtere setjes blijf ik even zitten, bij de zwaardere setjes meer touch en go

Ik heb overlaatst ook voor het eerst boxsquats gedaan in een smith machine dan, ook met een bankje dus idd net boven parallel. Bij 90 en 100 kg begon die bar gewoon te buigen en heel het spel verschoof even:eek::D, maar goed, dat ding kan er wel tegen, denk ik:D.

• #3.057
Ik heb overlaatst ook voor het eerst boxsquats gedaan in een smith machine dan, ook met een bankje dus idd net boven parallel. Bij 90 en 100 kg begon die bar gewoon te buigen en heel het spel verschoof even:eek::D, maar goed, dat ding kan er wel tegen, denk ik:D.

hehe, ik ben het al gewend dat die barbell van me buigt, breken zal hij imo niet doen, eerder krom blijven staan :D

Terug
Naar boven