Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

overhead press + toweldislocates

stang 20 + 10
30-12 + 10
40-10 + 8
50-8 + 8
60-4 + 8

speedbench

30-20
50-5
60-4
65-3
65-3
65-3
60-3
60-3
60-3
60-3
60-3

barbelcurl + triceps pushdowns

20-15 + 10-15
30-12 + 20-12
40-10 + 30-10
50-6 + 40-5

skullcrusher + reversed barbelcurl

30-12 + 30-12
40-12 + 40-5
50-6 + 40-5

close grip bench

50-15 -> leeg

Lekker trainingkje voor het moment sanca.

Dislocates misschien beter beperken tot 3x10 en de rest na je training. Anders zijn je schouders al gaar voor je begint. Zeker als je ze nog niet zolang doet.Ik zou die close grippers direct na je speedbench doen gevolgd door scullcrusher. Die pushdowns en curls zou ik als laatste bewaren. In principe wordt aangeraden je training altijd te beginnen met speedwork omdat je weinig speed hebt als je armen zijn voorvermoeid. Zelf wissel ik dit af met ohp als eerste oefening omdat ik hier vrij zwak op ben er anders niks van terecht komt. Zie maar wat je ermee doet.

Just my 50ct:joint:

edit: speedbench wordt vaak gebruik gemaakt van 3 gripbreedtes, werkende van smal naar breed. Je reps mogen max 3s totaal duren. Maar dat wist je geloof ik al. Op youtube staan genoeg filmpjes met voorbeelden van de experts.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.402
Lekker trainingkje voor het moment sanca.

Dislocates misschien beter beperken tot 3x10 en de rest na je training. Anders zijn je schouders al gaar voor je begint. Zeker als je ze nog niet zolang doet.Ik zou die close grippers direct na je speedbench doen gevolgd door scullcrusher. Die pushdowns en curls zou ik als laatste bewaren. In principe wordt aangeraden je training altijd te beginnen met speedwork omdat je weinig speed hebt als je armen zijn voorvermoeid. Zelf wissel ik dit af met ohp als eerste oefening omdat ik hier vrij zwak op ben er anders niks van terecht komt. Zie maar wat je ermee doet.

Just my 50ct:joint:

Thanks for the input bro' :joint:

Fijne tips weer bro' :wl:

Hehe, omdat ik toch bij de apotheker was heb ik ook dafalgan bijgekocht, ze zei me het zeker niet te combineren met de sinutab :D

sterop, heb vandaag 1tje in mn schouder gezet, volgende gaat er overmorgen in, gewoon 1mg om de dag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je bedoelt 1ml om de dag??? en hoeveel gram is 1 ml b12

verder nette training

lol 1 mg??? de pillen van tuinen is al 200 mg per stuk man.

En worden minder goed opgenomen in je lichaam, naar het schijnt. Minder effect, minder resultaat.

Er zijn wel betere orals op de markt trouwens. De docter zal dan ook geen pillen van de tuinen voorschrijven eh:P

edit: vergelijken we hier nou appels met peren

En worden minder goed opgenomen in je lichaam, naar het schijnt. Minder effect, minder resultaat.

Er zijn wel betere orals op de markt trouwens. De docter zal dan ook geen pillen van de tuinen voorschrijven eh:P

dus 1ml is 1 mg.

hmmm denk dat dat erg weinig is maar goed

oei sanca ook al aan de spuit ...
hehe ik zet die in mijn been

lol 1 mg??? de pillen van tuinen is al 200 mg per stuk man.

Zal wel 200mcg dus 0.2mg en daar wordt echt niet veel van opgenomen. Ik zorg er liever voor dat enkele druppeltjes hun weg vinden naar diepere intramusculaire holten, ben ik zeker dat ze worden opgenomen :D

Als je niet te vaak wil spuiten een depot versie nemen. Scheelt je een hoop gedoe:p

Goede training man, lekkere speedbench, dat komt je MT ook ten goede denk ik. Bij mij zal morgen de eerste training deze week plaatsvinden. Ik ben maandag en gisteren uitgeweest :thumbs:.

• #3.413
oei sanca ook al aan de spuit ...
hehe ik zet die in mijn been

hehe :D

Zal wel 200mcg dus 0.2mg en daar wordt echt niet veel van opgenomen. Ik zorg er liever voor dat enkele druppeltjes hun weg vinden naar diepere intramusculaire holten, ben ik zeker dat ze worden opgenomen :D

Mijn gedacht ;)

Goede training man, lekkere speedbench, dat komt je MT ook ten goede denk ik. Bij mij zal morgen de eerste training deze week plaatsvinden. Ik ben maandag en gisteren uitgeweest :thumbs:.

Thanks bro', sucses morgen :D

Hehe, omdat ik toch bij de apotheker was heb ik ook dafalgan bijgekocht, ze zei me het zeker niet te combineren met de sinutab :D

sterop, heb vandaag 1tje in mn schouder gezet, volgende gaat er overmorgen in, gewoon 1mg om de dag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en wat doet dat ???

Gotta work on that overhead press brother!

Verder erg netjes! :thumbup:

• #3.417
  • #3.419
aha, is wel lekker dat je betere conditie van krijgt :D wat heb je ervoor betaald?

Terug
Naar boven