Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.981
Juist, waarom denk je dat iedereen hier spamt? dat is om jou zolaat mogelijk wakker te houden en je gek te maken voor de car-pull van morgen!

NOU GA SLAPEN SANCA EN DOE JE BEST.

Pff, en sanca maar denken dat we onze tijd hier verdoen :hahaha:
WE KEPT YOU DOWN FOR A LONG TIME! NOW LET THE BEAST GO!

Rrrrrrrroooooooooaaaaaaaaarrrrrrrrrrr :hedbang:

:roflol:

Pfff, vandaag de hele dag last gehad van keelpijn, lopende neus en een flinke hoest, straks de sauna induiken en hopen dat het helpt :mad:

Ik ben verleden week in een infrarood sauna geweest :thumbs:

:heart:

Veel succes met je zondagse carpull training. En vergeet niet je rust op tijd te nemen :thumbs:

sanca is nu bezig met pullen, ik ging even chekken of hij wel bezig was en niet aan het spammen. Trek die sl*t hea!

• #4.984
Ik ben verleden week in een infrarood sauna geweest :thumbs:

:heart:

Veel succes met je zondagse carpull training. En vergeet niet je rust op tijd te nemen :thumbs:

Thanks!

Yep, sauna is the shit, doet echt goed af en toe :heart:

I know, ik moet meer op die rust letten :grumble:

sanca is nu bezig met pullen, ik ging even chekken of hij wel bezig was en niet aan het spammen. Trek die sl*t hea!

:roflol:

Ik heb vandaag lekker uitgeslapen, beetje "cardijow" gedaan :D seffes effe shoppen in 'Tricht en dan die rode sl*t vooruit trekken

Ik heb vandaag lekker uitgeslapen, beetje "cardijow" gedaan :D seffes effe shoppen in 'Tricht en dan die rode sl*t vooruit trekken

Laat je vriendin maar niet horen hoe je over haar praat want dan moet je de rest van je leven op je buik slapen. :roflol:

• #4.986
Succes met die rode sl*t.

Je vriendin moet toch nog eigenlijk een grotere tik hebben om zomaar achter het stuur te gaan zitten en niks te doen :roflol:

• #4.990
Hahaha metallica met gasolina erdoorheen :P na 1:36 Weer lekker bezig geweest man! Ik ga dit binnenkort ook maar is doen. Of autoduwen ofzo.

• #4.993
  • #4.994
ot3plg.jpg

2yxnm2r.jpg

28amdec.jpg

2krfiq.jpg

vevnzs.jpg

2vjo9wo.jpg

29238g8.jpg

15fuk2.jpg

21edjie.jpg

zn4klz.jpg

rjm5c9.jpg

Geweldig filmpje bro :D

Metallica :hedbang:

Lekkere pull. Lijkt me wel vet om dit zelf ook eens te doen. Kijken of het me uberhaupt lukt:p

Zozo.. je bent aardig snel droger geworden man.

• #4.998
HAHAHA, en morgen is er weer een dag vol ellende! :hahaha:
En morgen moet ik er ook aan geloven !

lekker baasje,, slaap maar flink!

Terug
Naar boven