MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Netjes kerel. Vet veel sqauts!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.022
  • #5.023
Vandaag de hele dag moeten schuppen op't werk, lekkere FB workout geweest :D

Straks knallen op muaythai :cool:

Nu andere mensen schuppen op mt :D

valt er nog wat te schuppen dan tegenwoordig? :P

fullsquat

50-50 breathing style motivation for brainy :whip:
90-3
110-3
130-3
150-2
160-2

parallelsquat wijdere stance

170-2
3x 180-1

partial squat pinlockout vanaf plexushoogte

180-6 Beat :D

hangclean Vikingstyle :D

50-20
55-20
60-20

romanian deadlift + pulltrough light, explosief

3x 80-10 + 30-10

damn lekkere squats ouwe :hedbang:

Wat is schuppen?:dunno:

met een schup/schep werken ...

• #5.030
Nu andere mensen schuppen op mt :D

Jwt :D

Wat heb je zoal geschupt vandaag?

We moeten onder een bestaande woning een nieuwe fundering storten, vandaag heb ik 3 zolen opengegraven 1m breed, 1m lang en 1m diep, op hoogte gaat het nog, maar op diepte word het toch al wat moeilijker :D

valt er nog wat te schuppen dan tegenwoordig? :P

:P

Thanks! :hedbang:

met een schup/schep werken ...

;)

Respect bro, ik heb 3 maanden bij stratenmakerij gewerkt. Ik trok het echt niet meer op het laatst, en die gasten maar lachen omdat ik er sterk uitzag. De hele dag gebogen staan en een kruiwagen volscheppen, of gebogen staan en stenen in een kruiwagen fl*kkeren. Ik ging kapot van de pijn in me rug :P

• #5.032
Respect bro, ik heb 3 maanden bij stratenmakerij gewerkt. Ik trok het echt niet meer op het laatst, en die gasten maar lachen omdat ik er sterk uitzag. De hele dag gebogen staan en een kruiwagen volscheppen, of gebogen staan en stenen in een kruiwagen fl*kkeren. Ik ging kapot van de pijn in me rug :P

Thanks, ik ken ondertussen de klappen van de zweep wel, bouw heeft wel wat na- maar ook véél voordelen :D

Ik heb overlaatst nog een 4-tal dagen achtereen klinkers moeten oppakken, proper kloppen en op palletten stapelen, mn onderrug was lekker aanwezig :D

Haha, heb je weer een spoor van slachtoffers achtergelaten?

Thanks, ik ken ondertussen de klappen van de zweep wel, bouw heeft wel wat na- maar ook véél voordelen :D

Ik heb overlaatst nog een 4-tal dagen achtereen klinkers moeten oppakken, proper kloppen en op palletten stapelen, mn onderrug was lekker aanwezig :D

Zo dan, je kan meteen aan de slag bij Rad van Fortuin dan;):roflol:. Met je lange haar, het zou nog zo geen slecht idee zijn:D.

• #5.037
Zo dan, je kan meteen aan de slag bij Rad van Fortuin dan;):roflol:. Met je lange haar, het zou nog zo geen slecht idee zijn:D.

:roflol: :roflol: :roflol:

Haha, heb je weer een spoor van slachtoffers achtergelaten?

Hehe :D

Vandaag waren we maar met zn zessen, dus 3 groepjes van 2, kon ik nog eens individueel met mn trainer bezig zijn, vooral one on one veel combinaties gedaan

Dat is de bedoeling toch, in de zomer een vet filmpje met 200 squat :o

Thanks kerel!
ik verwacht niet minder van u
:roflol: :roflol: :roflol:

Hehe :D

Vandaag waren we maar met zn zessen, dus 3 groepjes van 2, kon ik nog eens individueel met mn trainer bezig zijn, vooral one on one veel combinaties gedaan

deze zomer kom zeker eens een dinsdag meebraaien en dan breng ik enkele c-d kampers mee dan kan iedereen zich eens uitleven e :D

• #5.039
ik verwacht niet minder van u

Ik ga er iig voor 200% voor!!!

deze zomer kom zeker eens een dinsdag meebraaien en dan breng ik enkele c-d kampers mee dan kan iedereen zich eens uitleven e :D

:roflol:

Wij zijn maar gewoon een club die begonnen is met vrienden onder elkaar hoor, er zitten een paar gasten bij met wedstrijdambities maar zonder ringervaring (buiten mijn trainer)...

Maar jullie zijn natuurlijk altijd welkom om eens mee te trainen :D

Ik ga er iig voor 200% voor!!!

:roflol:

Wij zijn maar gewoon een club die begonnen is met vrienden onder elkaar hoor, er zitten een paar gasten bij met wedstrijdambities maar zonder ringervaring (buiten mijn trainer)...

Maar jullie zijn natuurlijk altijd welkom om eens mee te trainen :D

komt helemaal goed uiteindelijk kan iedereen van iedereen iets leren

Terug
Naar boven