christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag de hele dag moeten schuppen op't werk, lekkere FB workout geweest
Straks knallen op muaythai![]()
fullsquat
50-50 breathing style motivation for brainy
90-3
110-3
130-3
150-2
160-2
parallelsquat wijdere stance
170-2
3x 180-1
partial squat pinlockout vanaf plexushoogte
180-6 Beat
hangclean Vikingstyle
50-20
55-20
60-20
romanian deadlift + pulltrough light, explosief
3x 80-10 + 30-10

Respect bro, ik heb 3 maanden bij stratenmakerij gewerkt. Ik trok het echt niet meer op het laatst, en die gasten maar lachen omdat ik er sterk uitzag. De hele dag gebogen staan en een kruiwagen volscheppen, of gebogen staan en stenen in een kruiwagen fl*kkeren. Ik ging kapot van de pijn in me rug![]()

Thanks, ik ken ondertussen de klappen van de zweep wel, bouw heeft wel wat na- maar ook véél voordelen
Ik heb overlaatst nog een 4-tal dagen achtereen klinkers moeten oppakken, proper kloppen en op palletten stapelen, mn onderrug was lekker aanwezig![]()

. Met je lange haar, het zou nog zo geen slecht idee zijn
.Zo dan, je kan meteen aan de slag bij Rad van Fortuin dan. Met je lange haar, het zou nog zo geen slecht idee zijn
.

Zo dan, je kan meteen aan de slag bij Rad van Fortuin dan. Met je lange haar, het zou nog zo geen slecht idee zijn
.

Haha, heb je weer een spoor van slachtoffers achtergelaten?
ik verwacht niet minder van uDat is de bedoeling toch, in de zomer een vet filmpje met 200 squat
Thanks kerel!
![]()
![]()
Hehe![]()
Vandaag waren we maar met zn zessen, dus 3 groepjes van 2, kon ik nog eens individueel met mn trainer bezig zijn, vooral one on one veel combinaties gedaan

deze zomer kom zeker eens een dinsdag meebraaien en dan breng ik enkele c-d kampers mee dan kan iedereen zich eens uitleven e![]()

Ik ga er iig voor 200% voor!!!
Wij zijn maar gewoon een club die begonnen is met vrienden onder elkaar hoor, er zitten een paar gasten bij met wedstrijdambities maar zonder ringervaring (buiten mijn trainer)...
Maar jullie zijn natuurlijk altijd welkom om eens mee te trainen![]()