XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

nice movies boi!

Yooo gaaf filmpje man!

Maar die Row...onder een hoek van 45 graden dat bovenlichaam van je! :p

Trouwens..je taille is een stuk smaller. Netjes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.303
Oke sancaman, het begin is er! Maar je draait alleen de verkeerde kant op bij de weight for distance.

• #5.305
Daar had ik al bang voor, ik zei het nog tegen het vrouwtje, de techniek is me nog niet 100% duidelijk :o

Maakt niet uit, dat komt vanzelf wel. Maar kijk nog even wat filmpjes op you tube of anders die van Wolfje. (Mijn you tube kanaal kan ook, zoeknaam morrigan1012).

Weight for height kan je beter niet met een ketting trainen want dat heb je op de wedstrijden ook niet en het gooit heel anders.

• #5.307
Maakt niet uit, dat komt vanzelf wel. Maar kijk nog even wat filmpjes op you tube of anders die van Wolfje. (Mijn you tube kanaal kan ook, zoeknaam morrigan1012).

Weight for height kan je beter niet met een ketting trainen want dat heb je op de wedstrijden ook niet en het gooit heel anders.

Thanks, ga ik zeker doen! Wolfje zn filmpje inspireerde me trouwens tot die ketting, een handle heb ik spijtig genoeg niet, gisteren bij muscle2muscle nog voor gekeken maar die had hij niet

Ketllebels zijn misschien geschikt voor weight for heights? (wfh ligt me dus écht niet)

Thanks, ga ik zeker doen! Wolfje zn filmpje inspireerde me trouwens tot die ketting, een handle heb ik spijtig genoeg niet, gisteren bij muscle2muscle nog voor gekeken maar die had hij niet

Ketllebels zijn misschien geschikt voor weight for heights? (wfh ligt me dus écht niet)

Of je kunt via marktplaats zon oud gewicht zoeken.

Leuk bezig man :)

Voor de WFD maakt de ketting niks uit maar voor de WFH zou ik iets anders kiezen. Een kettlebell kan denkik wel maar anders even op internet op zoek naar zo'n oud gewicht zoals Ivo zegt.

• #5.310
Of je kunt via marktplaats zon oud gewicht zoeken.

Leuk bezig man :)

Voor de WFD maakt de ketting niks uit maar voor de WFH zou ik iets anders kiezen. Een kettlebell kan denkik wel maar anders even op internet op zoek naar zo'n oud gewicht zoals Ivo zegt.

Moesten jullie ergens zo'n ding tegenkomen....

Update: pffff, vandaag weer de hele dag liggen geeuwen, ik kan elk moment gewoon spontaan in slaap vallen (merk ik meer en meer de laatste tijd)

Maar niettemin, seffes mn buikje goed rondvreten en er weer invliegen, ik dacht aan squats, pushpresses en flyes oid, ben er nog niet heel aan uit, kijken wat mn gevoel me straks ingeeft :o

• #5.312
rows zijn niet echt de kwaliteit die je met squat levert kerel.............

probeer je bovenlichaam bijna evenwijdig aan de vloer te houden!
;)

I know, I know, de conventionele rows liggen me blijkbaar niet zo echt, ik krijg altijd de neiging om meer de "yates kant" optegaan... merk wel progressie zo...
Maakt het dan zoveel verschil of je hem heel voorover doet of niet?!

• #5.314

2gvr2c7.jpg

Achja, zó slecht lijkt het ook niet te zijn ;) :D

• #5.315
full frontsquats

70-5
80-5
90-3
100-2
110-2
120-2
130-1 net boven paralel

full squat

120-1
130-1
140-1
150-0 fail onderin, dizzy, druk op hoofd

hangclean

30-5
40-5
50-5
70-1
72-1
74-1 pr
76-1 pr
78-0
70-1
72-1
74-1

military press

50-5
60-5
70-3 1ste rep een zetje
2x 70-2 uberklein zetje

pushpress

70-6
75-1
80-1
85-1
90-0 weer die duizeligheid

incline flyes

6x 18-10

netjes weer!

Lekker bezig Stahmca ! :), maar die WFD's waren hilarisch, je overtreft Nafzger :D

• #5.319
netje hoor sanca ,jij beest:)

Terug
Naar boven