Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke sancaman, het begin is er! Maar je draait alleen de verkeerde kant op bij de weight for distance.

Daar had ik al bang voor, ik zei het nog tegen het vrouwtje, de techniek is me nog niet 100% duidelijk![]()
Maakt niet uit, dat komt vanzelf wel. Maar kijk nog even wat filmpjes op you tube of anders die van Wolfje. (Mijn you tube kanaal kan ook, zoeknaam morrigan1012).
Weight for height kan je beter niet met een ketting trainen want dat heb je op de wedstrijden ook niet en het gooit heel anders.
Thanks, ga ik zeker doen! Wolfje zn filmpje inspireerde me trouwens tot die ketting, een handle heb ik spijtig genoeg niet, gisteren bij muscle2muscle nog voor gekeken maar die had hij niet
Ketllebels zijn misschien geschikt voor weight for heights? (wfh ligt me dus écht niet)

Of je kunt via marktplaats zon oud gewicht zoeken.
Leuk bezig man![]()
Voor de WFD maakt de ketting niks uit maar voor de WFH zou ik iets anders kiezen. Een kettlebell kan denkik wel maar anders even op internet op zoek naar zo'n oud gewicht zoals Ivo zegt.

rows zijn niet echt de kwaliteit die je met squat levert kerel.............Het is al een stuk dieper dan ik ze normaal deed
Moet ook wel erbij zeggen dat ik al pretty damn waisted was![]()

rows zijn niet echt de kwaliteit die je met squat levert kerel.............
probeer je bovenlichaam bijna evenwijdig aan de vloer te houden!
![]()
I know, I know, de conventionele rows liggen me blijkbaar niet zo echt, ik krijg altijd de neiging om meer de "yates kant" optegaan... merk wel progressie zo...
Maakt het dan zoveel verschil of je hem heel voorover doet of niet?!
Ik zou toch bij je rows je bovenlichaam wat verder naar voren houden zodat je je traps wat minder aanspreekt.

Lekker bezig Stahmca !, maar die WFD's waren hilarisch, je overtreft Nafzger
![]()

Lekker bezig Stahmca !, maar die WFD's
waren hilarisch, je overtreft Nafzger![]()