Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achja, ik blijf een haat/liefde verhouding hebben met de bench
Ik blijf ook nog zitten met de eeuwige quest naar chest mass
Maarja...
Straks weer knallen op muaythai![]()

dat is best wel k*t. Misschien toch even rustig aan doen? Je aanhechtingen en pezen worden niet zo snel sterk als je spieren he!

Is echt wel k*t, ik heb er wel eens vaker last van maar nu is het echt 'ambetanter' dan ik ooit gehad heb, een kloppend stekend gevoel, meestal is het na een dagje weer weg, hoop nu ook
Dé grote boosdoener is imo weer mn werk, een collega van me heeft er ook weer last van, hij moet zelfs om een cortisonespuit gaan![]()
Niet te hopen dat je dat nodig gaat hebben want dan is het toch wel goed mis en dan kan je het trainen voorlopig wel vergeten.

Dat zie ik dus echt niet zitten!
De pijn is zo plots als hij er was nu ook weer weg?! Vaag...
Als jij hebt wat ik denk dat je heb, is het een verradelijk iets. Heeft mij de nodige maanden trainen gekost door het te onderschatten en negeren. Ik zou die armen de komende dagen toch zeker niet zwaar belasten.
Tijd voor een monster squat of frontsquatsessie?

Leuk filmpie sanca man, doe je je rows altijd zo? Heb ze ook een tijd cheated gedaan, alleen niet zo cheated.. Dit zijn meer yates rows
![]()

nice sanca.vet filmpje ook ,jij hebt ech een brute rug![]()

Die stilte is ook veelzeggend he staartmans!
J/KIk zou toch bij je rows je bovenlichaam wat verder naar voren houden zodat je je traps wat minder aanspreekt.