AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

wat moet ik er nog aan toevoegen??

ik denk dat je heus wel weet dat je met een 50/60% gaat opwarmen om voor je max nog 2 werksetjes te maken...........70 en 90 kilo zou dan idd mooi genoeg wezen: zo behoud je tenminste nog kracht voor je max.!
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.282
Achja, ik blijf een haat/liefde verhouding hebben met de bench
Ik blijf ook nog zitten met de eeuwige quest naar chest mass :grumble:

Maarja...

Straks weer knallen op muaythai :D

• #5.284
Later als je groot bent......

Knalsuh!

Wacht maar, wacht maar... :D

Muaythai ging het eerste uur wel lekker, alle oefeningen en technieken gingen goed, snelheid zat er flink in maar op't laaste kreeg ik weer uberveel last van mn aanhechtingen in de armen, als die miserie maar weer niet gaat beginnen :grumble:

dat is best wel k*t. Misschien toch even rustig aan doen? Je aanhechtingen en pezen worden niet zo snel sterk als je spieren he!

• #5.286
dat is best wel k*t. Misschien toch even rustig aan doen? Je aanhechtingen en pezen worden niet zo snel sterk als je spieren he!

Is echt wel k*t, ik heb er wel eens vaker last van maar nu is het echt 'ambetanter' dan ik ooit gehad heb, een kloppend stekend gevoel, meestal is het na een dagje weer weg, hoop nu ook :o

Dé grote boosdoener is imo weer mn werk, een collega van me heeft er ook weer last van, hij moet zelfs om een cortisonespuit gaan :eek:

Is echt wel k*t, ik heb er wel eens vaker last van maar nu is het echt 'ambetanter' dan ik ooit gehad heb, een kloppend stekend gevoel, meestal is het na een dagje weer weg, hoop nu ook :o

Dé grote boosdoener is imo weer mn werk, een collega van me heeft er ook weer last van, hij moet zelfs om een cortisonespuit gaan :eek:

Niet te hopen dat je dat nodig gaat hebben want dan is het toch wel goed mis en dan kan je het trainen voorlopig wel vergeten.

• #5.288
Beter toch sanca, maar doe wel rustig aan sjon

• #5.290
gwoon doen klootviool!

Dat zie ik dus echt niet zitten!

De pijn is zo plots als hij er was nu ook weer weg?! Vaag...

Als jij hebt wat ik denk dat je heb, is het een verradelijk iets. Heeft mij de nodige maanden trainen gekost door het te onderschatten en negeren. Ik zou die armen de komende dagen toch zeker niet zwaar belasten.

Tijd voor een monster squat of frontsquatsessie?

• #5.293
Als jij hebt wat ik denk dat je heb, is het een verradelijk iets. Heeft mij de nodige maanden trainen gekost door het te onderschatten en negeren. Ik zou die armen de komende dagen toch zeker niet zwaar belasten.

Tijd voor een monster squat of frontsquatsessie?

Trasher = obsessed by squats?! :roflol:

Nee, ik weet het, beter oppassen...

Ik zit nu aan de glucosamine, hopen dat het helpt...

Normaal ging ik vandaag cleanen, mja, dat zal er vast niet inzitten :(

• #5.294
rackpulls net boven de knie

130-6
170-6
200-6
230-6
270-3 pr
280-1
290-1 pr
295-0 paar attemps, tot halverwege :rolleyes:

Stikkapot maar toch nog verder geknald :D

bentover barbelrows

50-10
80-10
2x 110-8
120-3
130-3

sitting lowpulley rows

3x 110-8

YouTube - Rows

Leuk filmpie sanca man :D, doe je je rows altijd zo? Heb ze ook een tijd cheated gedaan, alleen niet zo cheated.. Dit zijn meer yates rows :p

• #5.296
Leuk filmpie sanca man :D, doe je je rows altijd zo? Heb ze ook een tijd cheated gedaan, alleen niet zo cheated.. Dit zijn meer yates rows :p

Het is al een stuk dieper dan ik ze normaal deed :D

Moet ook wel erbij zeggen dat ik al pretty damn waisted was :o

• #5.297
Ik had een beetje meer feedback verwacht... Ik gooide nog wel een ware posedown erachteraan :D

nice sanca.vet filmpje ook ,jij hebt ech een brute rug:)

Die stilte is ook veelzeggend he staartmans!

J/K :D Ik zou toch bij je rows je bovenlichaam wat verder naar voren houden zodat je je traps wat minder aanspreekt.

• #5.300
nice sanca.vet filmpje ook ,jij hebt ech een brute rug:)

Die stilte is ook veelzeggend he staartmans!

J/K :D Ik zou toch bij je rows je bovenlichaam wat verder naar voren houden zodat je je traps wat minder aanspreekt.

Hehehe :D

De 1ste setjes met 50 en 80 heb ik pendlays gedaan maar dat vind ik echt raar aanvoelen, ligt me niet zo, beetje "saai" ook, ik heb ook niet echt het gevoel dat ik mn rug feller aanspreek op die manier... :dunno:

Terug
Naar boven