AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

toch wel goeie training hoor, alleen ik zie het nut niet om met 30- 40 kg te gaan benchen

Netjes die incline man, snap je gewone bench dan alleen niet :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.263
Werken is ook training sanca!

I know :hedbang:

toch wel goeie training hoor, alleen ik zie het nut niet om met 30- 40 kg te gaan benchen

Thanks

Die 30-40kg was meer ter opwarming

Netjes die incline man, snap je gewone bench dan alleen niet :scratch:

Thanks

Normaal bench ik touch and go, nu heb ik hem elke rep even laten doodliggen, is ook weer flink wennen, de bedoeling was optewerken naar de 90 en daar mee te reppen maar met dat doodleggen was ik ook al half dood :P

goewie training;)

Waarom zoveel energie verspillen aan die opwarming terwijl je maar 4 echte werksets hebt ...

+1

good point... ik doe zelf één setje met 12-15 reps opwarmen met 50-60% van het gewicht waarmee ik wil maximaal wil benchen die training en begin daarna aan m'n "echte" sets

+1

good point... ik doe zelf één setje met 12-15 reps opwarmen met 50-60% van het gewicht waarmee ik wil maximaal wil benchen die training en begin daarna aan m'n "echte" sets

Ogh, ikzelf warm ook op de sanca manier op. Ik maak alleen minder reps. Ik doe 10/15 keer de stang en dan per 20kg verhogen en 5 reps elke keer totdat ik bij mijn werksetjes kom. Maar ik moet toegeven dat ik stappen van 10 KG wel erg weinig vind in het begin.

+1

15 reps ga je echt niet meer profijt uit halen als dat sanca het zo doet.
Vind de sanca manier dan beter, alleen zou dan kiezen voor meer reps met 90/100.. en minder in de setjes ervoor, 8x70 voor je echte werkset van 80 is idd een beetje verspilling wil je alles eruit halen wat erin zit :D

• #5.269
Thanks for the advice guys!

Ik probeer zoveel mogelijk te varieëren qua reps, de ene keer high rep, de andere low, maar deze kon idd beter, al voelde het toch wel allemaal net dat beetje zwaarder door het stilleggen van de barbell na elke rep :o

p*ssy weight, monster intensity :D al was het deze keer wel wat overdone ja ;)

• #5.270
high boxsquat

2x 90-8
120-6
140-5
160-3
2x 160-2
130-6
140-6
150-1
160-1
3x 170-1

barbellunges

90-5
100-5
110-5
120-5 pr

Moeite met evenwicht vinden

goodmorning

90-10
110-6

Waisted

Lekkere boxsquat beest!

lekker weer sanca :D

Lekkere beentraining sancamans.

doe nu is gewoon mee met die highlandgames flauwerik :p

Stevig!

• #5.277

Lekkere beentraining sancamans.

Thanks beesten :D

:cool:

jwt :wl:

doe nu is gewoon mee met die highlandgames flauwerik :p

Ik houd het nog onder beraad, ik heb geen zin om er weer onvoorbereid te staan :(

Nice volume . Over die bench ... Als ik me niet vergis benchte je een paar maand geleden al 100 incline . Misschien is het tijd om je sets anders op te bouwen . Ik zeg maar wat bvb. in waves of een monstervolume zoals je zo mooi doet bij je squats . 8x3x100 ofzo ...

gaat weer lekker man!!:D

• #5.280
Nice volume . Over die bench ... Als ik me niet vergis benchte je een paar maand geleden al 100 incline . Misschien is het tijd om je sets anders op te bouwen . Ik zeg maar wat bvb. in waves of een monstervolume zoals je zo mooi doet bij je squats . 8x3x100 ofzo ...

I know, ik heb het al af en toe op die manieren gedaan, misschien doe ik het net iets té onregelmatig... :dunno:

Mja, ik en regelmaat :rolleyes:

Ondanks het feit dat ik nog altijd minder eet dan ik het laatste jaar ofzo gewend was, gaat het weer de goeie kant op :D

Terug
Naar boven