- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
wat denk jezelf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even terugkomen op een vorige post van je...
Wat zijn Sancaraises?![]()
Tof man die filmpjesIk moet er zaterdag aan geloven, ik heb eind deze maand een wedstrijd hahaha.

Even terugkomen op een vorige post van je...
Wat zijn Sancaraises?![]()

POWERPOSITION bij Sean Betz (wereldkampioen 2008)
[Link niet meer beschikbaar]
Ik denk dat het met je lichaam volledig uitgestrekt op de bank liggen is en dan jonko's uit de asbak pakken en roken tot failure, maar pin me er niet op vast.

Als ik, als totale leek, nog commentaar mag geven op je braemar stone/open stone.. Het aanglijden = niet aanrennen..
Mijn steen lijkt overigens ook nergens op.![]()

POWERPOSITION bij Sean Betz (wereldkampioen 2008)
[Link niet meer beschikbaar]

Waar ben je van plan een wedstrijd te doen dan Sanca? Hier in het belgenland of bij de noorderburen?

Gelukkig doen bijna alle deelemers dat want ik heb het 1 x meegemaakt dat iemand er dus niks onder had en tijdens het ronddraaien zie je dan zo'n wormpie en een zak zwabberen.....![]()
Was toch een filmpje van op dit board? In de log van die desbetreffende persoon waar jij het over hebt, Viking1012?

Was in het log van Tjok en het lijdend voorwerp(je) was Stah.
Maar die bedoelde ik niet eens, ik had het nu over een Friese delnemer die met de weight for distance ronddraaide en dat zijn kilt opwaaide.
Ik heb nog een brandend gevoel in mijn ogen.....
Ben maar blij dat hij je de ogen niet heeft uitgestoken