Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.601
Sanca even tussendoor, ik ga dus morgen voor het eerst kickboksen, en nu had ik een mooi setje gezien om aan te schaffen. Weet jij of dat wat is?

[Link niet meer beschikbaar]

Mooi starterssetje bro' , al zijn er wel geen scheenbeschermers bij, heb je eerder nodig dan voetbeschermers imo en lijkt me die broek net iets te lang, vind ik persoonlijk nogal onhandig...

Thanks sanca, ik bestel die shit dan wel los ipv dat pakket, en verander ik voetbeschermers in scheenbeschermers. Werd me ook verteld dat ik die nodig zou hebben in de gym! Zit trouwens wel goed daar in mijn gym! Ze trainen drago daar en sahin kaas, en de trainingen worden vaak gegeven door oud muaythai kampioen Peter van Os. Eerst natuurlijk beginnen bij het begin, en de techniek onder de knie krijgen. Heb er wel zin in :). Wat eet jij trouwens voor zo'n training sanca? Veel koolhydraten?

• #5.603
Thanks sanca, ik bestel die shit dan wel los ipv dat pakket, en verander ik voetbeschermers in scheenbeschermers. Werd me ook verteld dat ik die nodig zou hebben in de gym! Zit trouwens wel goed daar in mijn gym! Ze trainen drago daar en sahin kaas, en de trainingen worden vaak gegeven door oud muaythai kampioen Peter van Os. Eerst natuurlijk beginnen bij het begin, en de techniek onder de knie krijgen. Heb er wel zin in :). Wat eet jij trouwens voor zo'n training sanca? Veel koolhydraten?

:eek: Vette gym dan man :bow:

Ik eet niet echt speciaal voor de muaythaitraining, ik drink wel altijd veel koffie en redbul :D
maar koolhydraten zijn natuurlijk altijd goed meegenomen, wel pak ik élke training een eiwitshake mee voor na de training en eet ik een uurtje na de training een warme maaltijd

• #5.604
leg extensions warm up

3x 50-10

leg curl

3x 20-10

fullsquat

50-6
70-6
90-6
100-3
110-3
120-3
130-3
140-3
150-2 parralel?!

Geen zin meer in frontsquats

Nog gare onderrug + kapotte knieën = k*tsquats

Toch nog netjes gesquat man!

leg extensions warm up

3x 50-10

leg curl

3x 20-10

fullsquat

50-6
70-6
90-6
100-3
110-3
120-3
130-3
140-3
150-2 parralel?!

Geen zin meer in frontsquats

Nog gare onderrug + kapotte knieën = k*tsquats

had je niet genoeg motivatie kunnen krijgen na mijn squattraining?

volgende keer beter kerel!
:thumbs::D

• #5.607
Thanks, opzich is het niet slecht, maar ik had meer in gedachten, ik ben gestopt omdat mn onderrug nog gaar is :o

Jawel man, motivatie ten top, die 140 FS attg doe ik je nog niet na man :thumbs:

Ik had nog willen frontsquatten en calves raises, maarja

full-frontsquat kan in principe nog wel zwaarder.........

maar bij zware gewichten leun ik wat meer naar voren, waardoor barbell van mijn schouders glijd.........blijft warm hier!

progressie komt vanzelf kerel!
:thumbs:

• #5.609
Vandaag maar een paar uurtjes gewerkt door het onweer hier :D

Ik ben aan't twijfelen om straks weer te trainen, ik heb er zin in, maar onderrug is wel nog een beetje "aanwezig", en ben weer weinig aan't rusten de laatste tijd mja, straks maar bekijken :o

Wat heb je met je onderrug uitgespookt?

:D
:eek: Vette gym dan man :bow:

Ik eet niet echt speciaal voor de muaythaitraining, ik drink wel altijd veel koffie en redbul :D
maar koolhydraten zijn natuurlijk altijd goed meegenomen, wel pak ik élke training een eiwitshake mee voor na de training en eet ik een uurtje na de training een warme maaltijd

eens een schepje of drie no-explode (bsn) net voor de training proberen.
dan zal het beginnen werken ongeveer een half uur later net na de opwarming perfect dus :D

Sanca heeft me net een smsje gestuurd dat zen modem kappot is door een blikseminslag. Hij vroeg me zen logje even bij te werken met deze training van gisteren:

Bench:
70-6
80-6
90-5
80-6
70-6
80-6
90-4
80-6
90-4
80-6
70-6
80-6
90-3
90-3
80-5
70-6
75-6
80-5
85-4
+chestpress, peckdeck flyes en hammergrip press

Hoop dat ik geen fout ertussen heb want DAMN dat zijn veel setjes.
Groeten van Sance. Zen modem wordt normaal maandag hersteld.

Sanca heeft me net een smsje gestuurd dat zen modem kappot is door een blikseminslag. Hij vroeg me zen logje even bij te werken met deze training van gisteren:

Bench:
70-6
80-6
90-5
80-6
70-6
80-6
90-4
80-6
90-4
80-6
70-6
80-6
90-3
90-3
80-5
70-6
75-6
80-5
85-4

Wtf, das echt veel!!

monsterlijk volume indeed

Heeft hij een kladblok meegenomen ofzo om dat allemaal nog precies uit zijn hoofd te weten.

ziekelijk volume.. kan bijna niet.. daar ben je uur mee bezig man

Bench:
70-6
80-6
90-5
80-6
70-6
80-6
90-4
80-6
90-4
80-6
70-6
80-6
90-3
90-3
80-5
70-6
75-6
80-5
85-4

heerlijke training geweest Sanca!
:thumbs:

gelukkig is het alleen je modem en niet de voeding van je pc geweest!!
;)

Jep, sanca heeft altijd een kladblok bij en schrijft elke training nauwkeurig op! Hij wil zen bench verbeteren en een tijdje niet meer maxen, enkel hoog volume voorlopig.

En dan nog zen training van vandaag :)

Full front squats:

3x50-5
3x80-3
3x90-2
5x100-1
3x110-1

standing calves raise
80-10
110-10
140-6
170-6