XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.642

:P

Oke dan, volgende x dat ik je tegenkom zal ik je gevoelens is checken :D

:eek:

Vandaag mn 3de rustdag op een rij, damn, dat was lang geleden, ik kon het wel gebruiken denk ik, beetje vermoeid de laatste tijd, lijk niet meer echt sterker te worden, maar nu begint het toch weer te kriebelen, het is net of ik al een maand stilzit :roflol:

Maar hoe zit dat nu eigenlijk met die befaamde week rust, is het soms echt wel eens nodig of zijn een paar dagen zoals nu ook genoeg???

Ligt eraan hoe ver je naar de klote bent/was.

• #5.644
Tja, moeilijk inteschatten, het is niet dat ik volledig naar de klote ben ofzo, maar ik zit met een algemeen lui, moe gevoel, veel gapen en zo'n een mentaliteit van pfffff

sorry :p

heb het de laatste weken al vaker zien passeren
moe, lui, geen honger, warm
trainingen die niet vlotten, gewichten die niet verhoogd kunnen worden

don't worry, give the beast inside some rest :p
and then... LET THE BEAST COME OUT !! :D

• #5.648
Maar effe tegenaan kijken.....

de keren dat ik een week rust nam (mega lang geleden). Deed ik het zo week 1 maandag dinsdag woensdag trainen. Week 2 donderdag vrijdag zaterdag trainen. Heb je week rust gehad, maar toch 3x per week getraind.

Wat is nou een week rust op al die tijd dat je keihard getraind hebt en vooruitgang geboekt hebt?
Zorg gewoon dat je die week rust neemt als je dat nodig hebt zodat er daarna weer ruimte is voor vooruitgang.
Als er geen vooruitgang meer is zal ook je motivatie tot een dieptepunt zakken.
En probeer je vooruitgang niet alleen te meten in gewicht en reps maar ook in technische verbetering.

Heb je de laatste tijd nog HG-onderdelen getraind?

Wat is nou een week rust op al die tijd dat je keihard getraind hebt en vooruitgang geboekt hebt?
Zorg gewoon dat je die week rust neemt als je dat nodig hebt zodat er daarna weer ruimte is voor vooruitgang.
En probeer je vooruitgang niet alleen te meten in gewicht en reps maar ook in technische verbetering.

zegt de trainingsjunk van ons :roflol:

+1

• #5.653

I know, maar een week lijkt me toch best lang, ik doe het meestal zoals Ivo zegt

Er zit nog wel vooruitgang in, maar gewoon wat futloos, probably "de flem" zoals ze hier zeggen

Tja, het weer is hier niet meer echt geschikt geweest voor HG, ik heb wel nog wat gegooid met een lichtere steen, blijft wel nog in mn achterhoofd zitten, best wel k*t dat er hier geen vereniging is, SM same story

Wat is dat? Sanca in een trainingsdip? Misschien moet je ff een week er tussen uit?

• #5.655
Dag 4 is ingegaan :angstig:

I know, maar een week lijkt me toch best lang, ik doe het meestal zoals Ivo zegt
Er zit nog wel vooruitgang in, maar gewoon wat futloos, probably "de flem" zoals ze hier zeggen

Tja, het weer is hier niet meer echt geschikt geweest voor HG, ik heb wel nog wat gegooid met een lichtere steen, blijft wel nog in mn achterhoofd zitten, best wel k*t dat er hier geen vereniging is, SM same story

Hahaha, Ivo doet dus hetzelfde als iedereen....een week rust houden.

Of je nu van maandag tot zondag rust houd of je rust van donderdag tot de woensdag daarop (zoals Ivo zegt), het blijft 7 dagen aaneengesloten rust (een week dus). ;)

Futloos is meestal ook een teken dat je lichaam even rust nodig heeft. Dat is vaak 1 van de symptomen waar het mee begint.

Wat betreft die verenigingen moet ik je wel gelijk geven.

Of je nu van maandag tot zondag rust houd of je rust van donderdag tot de woensdag daarop (zoals Ivo zegt), het blijft 7 dagen aaneengesloten rust (een week dus). ;)

Futloos is meestal ook een teken dat je lichaam even rust nodig heeft. Dat is vaak 1 van de symptomen waar het mee begint.

Probeer je me nu in de war te brengen?

Je bent er ook een tijd serieus hard tegenaan gegaan hé. Misschien is het naast het werk (waar je ook al niet stilzit) toch een beetje veel geworden. Als je dan ook de MT-trainingen er nog bij telt die je naast je gewichttraining doet... Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Denk dat een weekje rust je wel eens goed zal doen Sanca.

• #5.659

Maarja, een week vind ik echt wel lang, dan moet het vrouwtje mij hier vastbinden of dan moet ik er eens echt tussenuit, weekje op vakantie, nu kriebeld het té fel, zeker ook door het feit dat ik maar mn trappen moet opgaan hier, vandaag voel ik me dus al een flink stuk lekkerder :o

Probeer je me nu in de war te brengen?

Hij zou niet durven Reus!

Je bent er ook een tijd serieus hard tegenaan gegaan hé. Misschien is het naast het werk (waar je ook al niet stilzit) toch een beetje veel geworden. Als je dan ook de MT-trainingen er nog bij telt die je naast je gewichttraining doet... Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Denk dat een weekje rust je wel eens goed zal doen Sanca.

True, true, ging idd serieus hard, maar dat vind ik net lekker... Op't werk zijn de laatste paar werven ook uberbruut geweest, collega's van me hadden ook wat last ervan

Seffes vlieg ik probably toch weer de zolder op, en moest het niet lekker aanvoelen kap ik er gewoon mee
Misschien eens een tijdje gewoon elke training minstens een dag ofzo ertussen laten?! Ik zit al snel aan 4 achtereenvolgende trainingsdagen als je mt ook meetelt

:dunno:

Mag ik je powerrack hebben als je stopt?

Terug
Naar boven