- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Zeg dat nou niet man
Ik ben een beest, ik heb geen gevoelens, rrrrrrrooooooaaaaaaarrrrrrrrrrr![]()
Oke dan, volgende x dat ik je tegenkom zal ik je gevoelens is checken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat nou niet man
Ik ben een beest, ik heb geen gevoelens, rrrrrrrooooooaaaaaaarrrrrrrrrrr![]()

Oke dan, volgende x dat ik je tegenkom zal ik je gevoelens is checken![]()

Tja, moeilijk inteschatten, het is niet dat ik volledig naar de klote ben ofzo, maar ik zit met een algemeen lui, moe gevoel, veel gapen en zo'n een mentaliteit van pfffff
af sanca

Wat is nou een week rust op al die tijd dat je keihard getraind hebt en vooruitgang geboekt hebt?
Zorg gewoon dat je die week rust neemt als je dat nodig hebt zodat er daarna weer ruimte is voor vooruitgang.
Als er geen vooruitgang meer is zal ook je motivatie tot een dieptepunt zakken.
En probeer je vooruitgang niet alleen te meten in gewicht en reps maar ook in technische verbetering.
Heb je de laatste tijd nog HG-onderdelen getraind?

Wat is nou een week rust op al die tijd dat je keihard getraind hebt en vooruitgang geboekt hebt?
Zorg gewoon dat je die week rust neemt als je dat nodig hebt zodat er daarna weer ruimte is voor vooruitgang.
En probeer je vooruitgang niet alleen te meten in gewicht en reps maar ook in technische verbetering.
I know, maar een week lijkt me toch best lang, ik doe het meestal zoals Ivo zegt
Er zit nog wel vooruitgang in, maar gewoon wat futloos, probably "de flem" zoals ze hier zeggen
Tja, het weer is hier niet meer echt geschikt geweest voor HG, ik heb wel nog wat gegooid met een lichtere steen, blijft wel nog in mn achterhoofd zitten, best wel k*t dat er hier geen vereniging is, SM same story

Hahaha, Ivo doet dus hetzelfde als iedereen....een week rust houden.
Of je nu van maandag tot zondag rust houd of je rust van donderdag tot de woensdag daarop (zoals Ivo zegt), het blijft 7 dagen aaneengesloten rust (een week dus).
Futloos is meestal ook een teken dat je lichaam even rust nodig heeft. Dat is vaak 1 van de symptomen waar het mee begint.
Wat betreft die verenigingen moet ik je wel gelijk geven.
Hahaha, Ivo doet dus hetzelfde als iedereen....een week rust houden.
Of je nu van maandag tot zondag rust houd of je rust van donderdag tot de woensdag daarop (zoals Ivo zegt), het blijft 7 dagen aaneengesloten rust (een week dus).
Futloos is meestal ook een teken dat je lichaam even rust nodig heeft. Dat is vaak 1 van de symptomen waar het mee begint.
Wat betreft die verenigingen moet ik je wel gelijk geven.

Je bent er ook een tijd serieus hard tegenaan gegaan hé. Misschien is het naast het werk (waar je ook al niet stilzit) toch een beetje veel geworden. Als je dan ook de MT-trainingen er nog bij telt die je naast je gewichttraining doet... Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Denk dat een weekje rust je wel eens goed zal doen Sanca.