Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.661
  • #5.663
:roflol: :roflol: :roflol:

Je moet gewoon niet vergeten dat je lichaam sterker uit een week rust komt dan dat de in een week wel traint waardoor het lichaam niet herstelt en rust. In mijn ervaring is het zo dat ik dan ook nieuwe pr's kan zetten en ik voel me ook gemotiveerder. Als je dit niet zelf probeerd dan zal je het nooit weten.

• #5.665
True

mn rustperiode is eigenlijk voorzien voor begin volgende maand, 4 dagen beesten op werchter, dan zal ik de paar dagen erna toch geen opziensbarende trainingen kunnen neerzetten :D

Nu voel ik me eigenlijk weer lekka, gemotiveerd ten top, misschien is het toch meer het werk dat aan de orde ligt?!

Tja... jij bent de enige die daar over kan oordelen.

Maar het lijkt me vrij natuurlijk dat als je iedere dag zwaar traint en nog eens zwaar werk doet dat het lichaam een keer iets heeft van "bekijk het je maar ik voer geen **** meer uit". Lijkt mij iets op zelfbescherming zodat je jezelf niet gaat overbelasten wat zich misschien tot erger gaat uiten.

• #5.668
Is ook zo rawplayer, is ook zo

Drijf je nu de spot met mij!!!!?

• #5.671
Echt niet man :roflol:

Misschien x aantal trainingen heel licht trainen (dit is dan weer iets wat ik niet kan omdat ik toch wel tot me max ga als ik er ben).

• #5.673
chins tussen de reps in af en toe voeten even op de grond, +20=doubles + singles

bovenhands

bw-15
+5-8
+10-8
+15-8
+20-8
bw-10

onderhands

+20-8
+15-8
+10-8
2x +5-8

one armed dumbelrow

40-10
70-8 pr spijtig genoeg wel met ubergrote schijven
80-5
85-5 links 4 pr
85-4 links 3
40-15

military press

50-8
60-7
2x 70-3 1ste rep PP andere strict
2x 75-3 weer 1ste rep PP
50-12

chinmonster!!!!

• #5.676
lekkere trainingen weer kerel!
:thumbs:

ik probeer ooit mijn max nog wel eens uit met chinnen, maar eerst maar rustig opbouwen!
( en daarna een stevige stang zoeken om aan te gaan hangen............chinnen met mijn vrouw op mijn rug lijkt me echt de ultieme uitdaging!!)
:roflol:

• #5.678
Whahahaha Klus :roflol: :roflol: :roflol:

• #5.679
(tegen beter weten in?!) net getraind

warm up: chestpress, hammergrippress

paar setjes

incline bench

80-6
85-5
87-4+1
90-3
95-2

flat dumbelpress

3x 20-5 warm up
5x 38-6 hahaha, paar x fail bij opgooien :rolleyes: 38 = kleine schijven

supinated incline flyes

3x 25-6
3x 20-8

pullover

light

lekkere trainingen weer kerel!
:thumbs:

ik probeer ooit mijn max nog wel eens uit met chinnen, maar eerst maar rustig opbouwen!
( en daarna een stevige stang zoeken om aan te gaan hangen............chinnen met mijn vrouw op mijn rug lijkt me echt de ultieme uitdaging!!)
:roflol:

:eek2::hahaha:

Terug
Naar boven