MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.702
Weer bij de piloot op schoot dus?

:roflol: :fu: :roflol:

Maarreuhm, effe serieus:

Ik ben al een tijdje aan't overwegen om eens een vast schema te volgen, nu zie ik juist weer een linkje over de Coan DL en BP routine http://forum.dutchbodybuilding.com/f114/schema-coan-mix-163547/

Zou dit iets voor mij zijn om in't weekend de draad weer optepakken?!

Moet ik er dan ook een squat routine aantoevoegen? :dunno:

Hoe word met die routines de rest van de week ingevuld?!

......

Bill starr squat & rows ofzo erbij? Doe dan de deadlift dag op de 2e BS dag i.v.m. lichte squats.

Ik zag het staan ja, maar ik heb geen verstand van schema's. Succes iig zaterdag, slopend he zon weekie rust?

• #5.705
Bill starr squat & rows ofzo erbij?

Bij de coan DL routine zitten ook rows? Ik weet niet of dit voldoende is...?

En de schouders? Ook pushpresses, cleans enzo doen op apparte dagen?

Doe dan de deadlift dag op de 2e BS dag i.v.m. lichte squats.

Hoe bedoel je precies? :o

Ik zag het staan ja, maar ik heb geen verstand van schema's. Succes iig zaterdag, slopend he zon weekie rust?

Thanks! Jah man, is echt wel zwaarder dan ik dacht

• #5.706
Ok, ik denk aan:

Dag 1 boxsquat, frontsquat, (fullsquat?!) legcurls, extensions

Dag 2 coan bench routine [Link niet meer beschikbaar]

Dag 3 coan deadlift routine http://tsampa.org/training/scripts/...ax=165&targetmax=180&type=kg&submit=Calculate speeddeads wel zonder bands...

Dag 4 coan bench routine/light, cleans, pushpress, flyes

Tussen de 4 dagen door 1 dag rust of 1 dag muaythai

Welke warmup/opbouw bij de routines?!

Bij dag 2 nog iets toevoegen? Anders heb ik maar 6 sets gedaan?! Mischien armen ofzo :dunoo:

• #5.707
frontsquat full

stang 20
50-8
70-8
90-1
100-1
105-1
110-0 wtf?!

high boxsquat touch and go

105-8
130-8
150-6
170-3
170-1 2de fail

romanian deadlift

90-12
110-10
130-10
150-4 :rolleyes:

pulltrough + reversed pulltrough

5 setjes met 30kg

:rolleyes:

Je bent weer bezig :eek:

• #5.709
Is de volgende training alweer beter en de training erop voelt het weer zoals vanouds..

Als je een BS-schema bekijkt is de 2e dag van de week relatief het lichtst qua squats. Dus vandaar.. Als je de behoefte had om 3keer pw te squaten. Cleans + 3kpw squat + zware DL = niet zo'n hele goede combinatie.. Beter hou je cleans en DLs een paar dagen uit elkaar. 't Is allemaal wat makkelijker als je slechts 2kpw squat.

Maar ik zie hierboven dat je maar 1kpw wil gaan squatten, dus 't boeit eigenlijk niet wat ik net opschrijf.

Ik wou dat ik nooit gerust had, voelde allemaal kk zwaar, het is zelfs weer wennen aan de barbell bij het squatten?!

Niet zeuren, het is precies zoals Tjok zegt. Na 2 a 3 trainingen voelt het alweer alsof je nooit gerust hebt. Je spieren moeten weer even op spanning komen.

Komt wel goed ouwe !

• #5.713
Is de volgende training alweer beter en de training erop voelt het weer zoals vanouds..

Als je een BS-schema bekijkt is de 2e dag van de week relatief het lichtst qua squats. Dus vandaar.. Als je de behoefte had om 3keer pw te squaten. Cleans + 3kpw squat + zware DL = niet zo'n hele goede combinatie.. Beter hou je cleans en DLs een paar dagen uit elkaar. 't Is allemaal wat makkelijker als je slechts 2kpw squat.

Maar ik zie hierboven dat je maar 1kpw wil gaan squatten, dus 't boeit eigenlijk niet wat ik net opschrijf.

Thanks! Boeit zeker wel, ik wil altijd wel wat bijleren, ik heb de laatste tijd véél gesquat, wou nu wat minder op de squats en toeleggen op die coan routines

Niet zeuren, het is precies zoals Tjok zegt. Na 2 a 3 trainingen voelt het alweer alsof je nooit gerust hebt. Je spieren moeten weer even op spanning komen.

:cool:

By the way, die 1 dag trainen en 1 dag rust heb ik ondertussen verworpen :D

Laatst bewerkt:
  • #5.715
je traint nu 1 dag met daarna 1 week rust?
:roflol:

Yep, kwestie van alles zo goed mogelijk te laten herstellen :roflol:

Voor vandaag staat de coan bench routine op het menu gepimpt met flat dumbelpress en dumbelpullover , misschien nog een beetje armen, ga ik nog bekijken

By the way BW = 87kg :eek:

Yep, kwestie van alles zo goed mogelijk te laten herstellen :roflol:

Voor vandaag staat de coan bench routine op het menu gepimpt met flat dumbelpress en dumbelpullover , misschien nog een beetje armen, ga ik nog bekijken

By the way BW = 87kg :eek:

Damn zoveel spieren kwijt? je zal er wel platjes uitzien dan :roflol:
Ben benieuwd hoe je nieuwe schema gaat uitpakken! wil wel graag eens een training komen mee doen ;)

• #5.717
Damn zoveel spieren kwijt? je zal er wel platjes uitzien dan :roflol:
Ben benieuwd hoe je nieuwe schema gaat uitpakken! wil wel graag eens een training komen mee doen ;)

Spieren?! Laat ons hopen dat het allemaal vet en vocht is, hoog tijd om er weer een weightgainer integooien, maar mn vriendin begon in de week weer over hoe sexy wasbordjes zijn enzo, toen zei ik **** abs, traps ftw!!! :roflol:

Ik ben ook razend benieuwd, ik heb er een goed gevoel bij :cool:

Je bent altijd welkom, ik sta ook al een tijdje te popelen om nog eens naar Lauw te komen ;)

Spieren?! Laat ons hopen dat het allemaal vet en vocht is, hoog tijd om er weer een weightgainer integooien, maar mn vriendin begon in de week weer over hoe sexy wasbordjes zijn enzo, toen zei ik **** abs, traps ftw!!! :roflol:

Ik ben ook razend benieuwd, ik heb er een goed gevoel bij :cool:

Je bent altijd welkom, ik sta ook al een tijdje te popelen om nog eens naar Lauw te komen ;)

volgende week moet ik nog werken en dan heb ik een weekje vrij, dan kom ik graag eens langs!! ik zie er trouwens ook platjes uit nu haha, low carbs, trainingen wat moeilijker enz.. 8 kg kwijt, is niet goed voor men zelfbeeld :D

• #5.719
volgende week moet ik nog werken en dan heb ik een weekje vrij, dan kom ik graag eens langs!! ik zie er trouwens ook platjes uit nu haha, low carbs, trainingen wat moeilijker enz.. 8 kg kwijt, is niet goed voor men zelfbeeld :D

Welcome to my world :D ik kom ook van 95kg, maar voel me toch nog goed in mn vel hoor, heb wel het gevoel wat kracht kwijt te zijn, maar dat vreet ik er wel weer aan :D

Ik hoop dat je je zal amuseren op een stoffige hardcore zolder waar de enige luxe een stereo en pot magnesium zijn :D

Welcome to my world :D ik kom ook van 95kg, maar voel me toch nog goed in mn vel hoor, heb wel het gevoel wat kracht kwijt te zijn, maar dat vreet ik er wel weer aan :D

Ik hoop dat je je zal amuseren op een stoffige hardcore zolder waar de enige luxe een stereo en pot magnesium zijn :D

Sounds good :)

Terug
Naar boven