XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Welcome to my world :D ik kom ook van 95kg, maar voel me toch nog goed in mn vel hoor, heb wel het gevoel wat kracht kwijt te zijn, maar dat vreet ik er wel weer aan :D

Ik hoop dat je je zal amuseren op een stoffige hardcore zolder waar de enige luxe een stereo en pot magnesium zijn :D

Ik verheug me er op! Ik verwittig wel enkele mensen waar ik naartoe ga, ik vertrouw dat niet zo op een zoldertje alleen met sanca :p :D Maar is goed, ik bel je wel even in de loop van volgende week.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.722
:roflol: :roflol: :roflol:

Ok bro', is goed!

@ Phenochef :hedbang:

• #5.725
bench

3x 60-6 warm up
2x 74-10

narrow grip benchpress

66-10
66-9+1

incline benchpress

2x 62-10

flat dumbelpress

30-10
32-8
34-4

Is het niet gemakkelijker om de narrow grip benchpress voor het einde te houden? Lijd je incline benchpress & flat dumbelpress daar niet onder?

• #5.727
Is het niet gemakkelijker om de narrow grip benchpress voor het einde te houden? Lijd je incline benchpress & flat dumbelpress daar niet onder?

Daar had ik ook al aan gedacht maar Coan schrijft het zo voor....

Bij incline bench viel het nog mee, ging nog best lekker maar die flat dumbelpress is retezwaar erachter (zit normaal ook niet in het schema, maar ik heb het een beetje gepimpt omdat ik anders het gevoel heb dat ik niks gedaan heb)

• #5.728
Vandaag een rustdagje, ik wou eerst nog wat gooien maar toch maar besloten wat te relaxen

Morgen Coan DL routine :D

Ik hoop wel dat die speeddeads baat hebben zonder bands...

• #5.729
deadlift 75% (based on 230kg as desired max)

50-8
90-8
130-5
150-2
160-1

172-2 mixed grip, andere sets zijn pronated

speeddeadlift 60%

8x 137-3 90 sec. rust tussen de sets

Damn, kickt behoorlijk hard in, na de 5de sets zuur/braak gevoel in de keel dat de hele training is bijgebleven

circuit: 90sec rust tssn oefeningen, 3min rust tssn circuits

stiff legged deadlift

90-8
130-6 +2
110-8

bentover barbelrow

90-8
110-5 +1 +1 +1
90-6 +1 +1

reversed latpulldown

60-8
60-8
60-8

goodmorning met belt :o

90-8
90-8
90-8

Damn, dat circuit blijkt een stuk zwaarder dan ik aanvankelijk dacht

nette training kerel!
:thumbs:

jammer van je goodmornings, maar het zij je vergeven na die deadlift sessie!
;)

• #5.731
Leuk Sanca, ga ik zeker volgen nu. Ook aant overwegen om daarmee van start te gaan binnen enkel maande.

Good luck ;)

• #5.733
Leuk Sanca, ga ik zeker volgen nu. Ook aant overwegen om daarmee van start te gaan binnen enkel maande.

Good luck ;)

Thanks! :cool:

Het gaat zeker en vast zwaar worden, dat merk ik nu al, al dan niet onmogelijk, maar ik ga ervoor ;)

Ziet er goed uit!

Wat heb je juist ingevoerd als gewenste max?

Goeie training weer kerel!

Je desired max is 230, maar wat is je huidige max? Een hoop mensen willen teveel en lopen daarom vast op week 8.

Jezus wat een deadlifts :D Ben je nu niet helemaal gaar erdoor?

• #5.740
Seffes weer knallen op muaythai :D

Wel klote dat ik overal wondjes heb op mn handen en benen van op't werk :grumble:

Terug
Naar boven