Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.741
Wat heb je juist ingevoerd als gewenste max?

Je desired max is 230, maar wat is je huidige max? Een hoop mensen willen teveel en lopen daarom vast op week 8.

Ik heb 230 ingevoerd als gewenste max. huidige max. ligt tussen de 200 en 210, ik heb op een goede dag eens 210 getrokken, maar daarna niet meer over de 205 geraakt

Is 230 te hoog gegrepen?!

Bij bench heb ik 105 als huidige max ingegeven by the way ;)

Jezus wat een deadlifts :D Ben je nu niet helemaal gaar erdoor?

Hehehe, wat denk jezelf?! Ik kon na de training geen pap meer zeggen :D

Damn hoe lang was je bezig met die training?

Sanca die traint volgens een vast schema:eek: Ben benieuwd wat het je gaat opleveren man. Succes ermee:D

• #5.744
Damn hoe lang was je bezig met die training?

Ben toch een behoorlijke tijd bezig geweest, de exacte tijd weet ik niet meer zo, toch zeker een dik 1,5u denk ik
Ik heb me zo goed mogelijk aan de opgegeven rusttijden gehouden (stopwatch) na de speeddeads heb ik een minuut of 10 gerust

• #5.745
Sanca die traint volgens een vast schema:eek: Ben benieuwd wat het je gaat opleveren man. Succes ermee:D

:roflol: het werd eens tijd hé :D

Thanks for the support man! Ik ben ook benieuwd wat het gaat geven, maar een beetje structuur zal sowieso wel eens goed doen

haha, je kon ook 221 ingeven als max, dan zat je ook al hoger dan mij :D (is toch uit pure angst dat ik kom mee trainen? ) Goede training kerel, die 230 ga je zeker halen.

• #5.747
Muaythai was vandaag puur op conditie, flink diep moeten gaan

haha, je kon ook 221 ingeven als max, dan zat je ook al hoger dan mij :D (is toch uit pure angst dat ik kom mee trainen? ) Goede training kerel, die 230 ga je zeker halen.

Hehehe :D

Bedankt voor het vertrouwen bro' ;)

By the way, zin om zaterdag mee in Maaseik te komen trainen bij Glenn (BigG)?

Muaythai was vandaag puur op conditie, flink diep moeten gaan

Hehehe :D

Bedankt voor het vertrouwen bro' ;)

By the way, zin om zaterdag mee in Maaseik te komen trainen bij Glenn (BigG)?

Zie pm :) Zin heb ik daar natuurlijk altijd in.

• #5.749
Zie pm :) Zin heb ik daar natuurlijk altijd in.

Cool, gaat leuk worden tussen die wedstrijdmannen :D

Zonet getraind

chestpress + peckdeckflyes

paar supersets als warm up

bench coan= 2x 63-10

50-20
2x 65-10

pushpress

80-0 5a6 attemps, fail op lockout, aargh
2x 80-1
82-1
84-1
86-0 net niet
86-1

one armed dumbelpress

rechts
45-1 paar sets singles bijduwen met links
3x 45-1
3x 45-2 pr
3x 45-3 pr

+ ontelbare fails :D

links, paar singles 45 pr, de rest bijduwen me rechts

sitting dumbbell extensions

20-12 +8
30-10
30-8

cable curl + triceps pushdown

3x 30-8 + 30-8

Super netjes die one arm DB press bro:cool:

Goede training beest!

Bravo Sanca!

• #5.756
Vandaag geen muaythai maar rust

Morgen in Maaseik knallen tussen de wedstrijdmonsters :wl:

Waarom zoveel fails. Je kan toch beter wat minder gewicht pakken en daar volume mee pakken, aan fails heb je ook niks.

• #5.758
Waarom zoveel fails. Je kan toch beter wat minder gewicht pakken en daar volume mee pakken, aan fails heb je ook niks.

Schouders waren al opgewarmd door de bench enzo, bij pp moet ik de techniek nog tegoei onder de knie krijgen en bij lagere gewichten duw ik té strict, bij de 'zwaardere' gewichten ben ik dus al verplicht om de benen erbij te gebruiken, dus had ik iets van geen tijd/energie verspillen met lichtere gewichten maar gelijk met 80 beginnen, duurde even eer ik hem heel gelockt kreeg maar het was telkens pretty damn close

• #5.759
Gisterenavond nog carbs geladen met een grote pizza, deze middag knalleuh :D

• #5.760
Zo, vandaag in Maaseik nog eens FB getraind met Milky en Dannymarx, ging best wel lekker, alleen k*t dat het zo vroeg was en ik zodoende niet veel gegeten had met als resultaat een paar wazige momenten :rolleyes:

Getraind: squat, vertical leggpress, incline bench, cablerows, lat pulldown, machine shoulderpress, triceps pushdown, en een setje cablecurls

Gewicht heb ik niet zo opgelet, onthoud ik toch niet zo als ik het niet noteer :rolleyes: maar wel lekker intensief getraind, bij shoulderpress en cablerows toch een fullstack setje eruit gekregen :D

Liepen er ook rond, BigG, El monstro, Beast, Hinko, Shadowlandz....

Zeker en vast voor herhaling vatbaar :cool:

Terug
Naar boven