- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi werk man, verwacht er niet teveel van want dan kan het tegenvallen (zo was mijn ontmaagding).

Haha, die bars viel mij ook op. Die dingen kunnen toch makkelijk lager? Met 2 spotters ben je denk ik wel veilig toch.-Ja, haha, die safeties![]()
we hadden pas tijdens het setje door dat Dannymarx ze ondertussen hoger had gezet voor zijn setje (hij is een flink stuk groter dan ons) maarja, aangezien we de set toch ingezet hadden gewoon doorgedaan, jammer dat deze nu juist op de foto staat
-Dat monster is BigG (Glenn), superkerel![]()

Thanks
Hoezo? Wat zijn je krachtstats dan?!
Edit zag ze net staan, met die stats ben je zeker en vast sterk genoeg bro'!!!

Haha, die bars viel mij ook op. Die dingen kunnen toch makkelijk lager? Met 2 spotters ben je denk ik wel veilig toch.
Wel 2 beesten die Glenn en el monstro.

:$ thx :$
mja, ik moet wel eerlijk bekennen dat die stats al zeker maand, maand een half "oud" zijn... ga een van deze nog eens een pr proberen!
wil die magische 500 halen![]()

Mooie traininghopelijk kan je je bench wat uppen. BigG ziet er idd een beest uit, hele mooie schouders.
Zou je niet eens stoppen van paffen? Maatje van me gaat veel harder sinds ie het niet meer doet, heeft wel veel moeite gehad ermee te stoppen.

vlgnd week 6x 160-3 

Ben benieuwd naar je resultaat op Coan DL
week 4 is vet ! haha
Maar goed veel succes kerel wees gerust ge zult er geraken, ik zou die GM niet superzwaar doen, vooral op die stiff-legged (die ik RDL van maakte) ging ik zwaar...
bruut logje Btw
good luck![]()
apart dat je speed deads zo dicht op je andere deads liggen? hoeveelste week is dit van coan? als dit binnen de eerste 4 weken is wat ik er geloof ik uit begrijp dan is failen echt ****ed up? hoeveel gain heb je ingevuld? nice oefeningkeuze voor de rest kwa coan!
vet! ik deed die BOR met de dumbbells heheh...ik kan nu makkelijk en herhaling of 5 met 60 kg doen..dank zij dat schema..echt wel veel kracht opgebouwd...ik zou niet te straf beginnen..bekoop je op de laatste weken, wees gerust..de zware shit kom er nog aan...Maar kzie aan je trainingen dat ge geen janet zijt haha!
mij 1RM was en tijdje 1*165 (met veel moeite), verleden week 1*190. Ik doe mss 14 maanden DL en SQ...enfin..
up the IRON

Ik ben benieuwd wat het je allemaal gaat opleveren.