AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

haha damn die BigG is met recht big

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.782
Mooi werk man, verwacht er niet teveel van want dan kan het tegenvallen (zo was mijn ontmaagding).

Hihi, in de C klasse heb ik nog een sprankeltje hoop :D

Als ik toch te zwaar blijk te worden zal het B worden maar twijfel ik of ik alle onderdelen wel ga kunnen vol maken.... Laat ons maarzeggen dat ik vooral voor de ervaring ga, vlaams kampioenschap idem

@ starter20 Hehe, dan moet je maar eens langs hem gaan staan :D

hij stond langs me te flexen, daaaaaaaamn, die kerel is uberbruut :eek:

• #5.784
Laatst bewerkt:
-Ja, haha, die safeties :D
we hadden pas tijdens het setje door dat Dannymarx ze ondertussen hoger had gezet voor zijn setje (hij is een flink stuk groter dan ons) maarja, aangezien we de set toch ingezet hadden gewoon doorgedaan, jammer dat deze nu juist op de foto staat :o

-Dat monster is BigG (Glenn), superkerel :cool:
Haha, die bars viel mij ook op. Die dingen kunnen toch makkelijk lager? Met 2 spotters ben je denk ik wel veilig toch. ;)

Wel 2 beesten die Glenn en el monstro.

Hoezo? Wat zijn je krachtstats dan?!

Edit zag ze net staan, met die stats ben je zeker en vast sterk genoeg bro'!!!

:$ thx :$

mja, ik moet wel eerlijk bekennen dat die stats al zeker maand, maand een half "oud" zijn... ga een van deze nog eens een pr proberen!

wil die magische 500 halen :D

Mooie training:) hopelijk kan je je bench wat uppen. BigG ziet er idd een beest uit, hele mooie schouders.
Zou je niet eens stoppen van paffen? Maatje van me gaat veel harder sinds ie het niet meer doet, heeft wel veel moeite gehad ermee te stoppen:).

• #5.788
Haha, die bars viel mij ook op. Die dingen kunnen toch makkelijk lager? Met 2 spotters ben je denk ik wel veilig toch. ;)

Wel 2 beesten die Glenn en el monstro.

Hehehe, moet weer lukken dat net dat ene setje erop staat :D

:$ thx :$

mja, ik moet wel eerlijk bekennen dat die stats al zeker maand, maand een half "oud" zijn... ga een van deze nog eens een pr proberen!

wil die magische 500 halen :D

Go get 'em tiger! :wl:

Mooie training:) hopelijk kan je je bench wat uppen. BigG ziet er idd een beest uit, hele mooie schouders.
Zou je niet eens stoppen van paffen? Maatje van me gaat veel harder sinds ie het niet meer doet, heeft wel veel moeite gehad ermee te stoppen:).

Ik hoop het ook man, ik hoop het ook :o

Weeral eentje die me zegt dat ik moet stoppen... Moet er toch eens van gaan komen :rolleyes:

BigG en El Monstro zijn klassebakken :cool:

• #5.789
Training (marteling) van daarnet:

deadlift (coan= 1x 185-2)

90-10
110-8
130-6
150-2 + 2 mixed grip
150-5 mixed grip
170-3 4de fail boven de knie, word lekker warm in mn keel
185-1 2de fail warmte gaat van mn keel naar de mond + eelt gescheurd :grumble:

speed deadlift (= 8x 150-3) 90sec rest b/w sets pronated straps

130-3
140-3
5x 150-3
150-2
140-3
140-4
140-4
160-2
160-2 :eek: vlgnd week 6x 160-3 :bang:

circuit 90sec rest b/w exercises - 2-3min b/w cicuits

stiff legged deadlift

90-10
110-6 + 2
110-8

bentover barbelrow

70-10
80-8
90-8 omg so gay :roflol:

underhand grip latpulldown

70-8
75-8
75-8

goodmorning

80-8
100-8
Krijg er echt niks meer uit

Damn, kickt brutaal hard in als 3de trainingsdag op rij en te weinig eten

Ben benieuwd naar je resultaat op Coan DL

week 4 is vet ! haha

Maar goed veel succes kerel wees gerust ge zult er geraken, ik zou die GM niet superzwaar doen, vooral op die stiff-legged (die ik RDL van maakte) ging ik zwaar...
bruut logje Btw

good luck:thumbs:

• #5.791
Ben benieuwd naar je resultaat op Coan DL

week 4 is vet ! haha

Maar goed veel succes kerel wees gerust ge zult er geraken, ik zou die GM niet superzwaar doen, vooral op die stiff-legged (die ik RDL van maakte) ging ik zwaar...
bruut logje Btw

good luck:thumbs:

Thanks bro'!!!

Week 4 moet een vette pr worden en ik vind 'em nu al zwaar, maarja, doel = 30kg op 10 weken.... Misschien onrealistisch maar ik kijk waar ik beland

Thanks for the tip, ik vond die GM op't laatste al niet meer te doen maar ik ben een beetje bang om kracht kwijt te raken op de andere oefeningen... BOR bv voelt echt uberzwaar met zo'n licht gewicht,

Laatst bewerkt:
apart dat je speed deads zo dicht op je andere deads liggen???? hoeveelste week is dit van coan? als dit binnen de eerste 4 weken is wat ik er geloof ik uit begrijp dan is failen echt ****ed up? hoeveel gain heb je ingevuld? nice oefeningkeuze voor de rest kwa coan!

vet! ik deed die BOR met de dumbbells heheh...ik kan nu makkelijk en herhaling of 5 met 60 kg doen..dank zij dat schema..echt wel veel kracht opgebouwd...ik zou niet te straf beginnen..bekoop je op de laatste weken, wees gerust..de zware shit kom er nog aan...Maar kzie aan je trainingen dat ge geen janet zijt haha!

mij 1RM was en tijdje 1*165 (met veel moeite), verleden week 1*190. Ik doe mss 14 maanden DL en SQ...enfin..

up the IRON

Ik ben benieuwd wat het je allemaal gaat opleveren.

Vind het een nette training hoor, Sanca! :thumbs:

Brutale marteling sancaman!

• #5.797
apart dat je speed deads zo dicht op je andere deads liggen???? hoeveelste week is dit van coan? als dit binnen de eerste 4 weken is wat ik er geloof ik uit begrijp dan is failen echt ****ed up? hoeveel gain heb je ingevuld? nice oefeningkeuze voor de rest kwa coan!

Tja, die speeddeaeds gingen niet gemakkelijk, ubermoeilijk om erbij 150 fantsoenlijke snelheid in te krijgen , speeddeads had ik nog maar een enkele keer gedaan en ik beschik niet over bands

Als current max heb ik 200 (heb al eens 1x 210 getrokken) en desired max. 230 ingegeven...

Dit is maar pas week 2...

vet! ik deed die BOR met de dumbbells heheh...ik kan nu makkelijk en herhaling of 5 met 60 kg doen..dank zij dat schema..echt wel veel kracht opgebouwd...ik zou niet te straf beginnen..bekoop je op de laatste weken, wees gerust..de zware shit kom er nog aan...Maar kzie aan je trainingen dat ge geen janet zijt haha!

mij 1RM was en tijdje 1*165 (met veel moeite), verleden week 1*190. Ik doe mss 14 maanden DL en SQ...enfin..

up the IRON

Hmm, ik was ook al aan't denken hem met een dumbbell te doen...

Tja, ik probeer me aan het schema te houden, hoever mag je daarvan afwijken? 2,5kg?

Hehehe, 1x 190 is nice, nu op naar de 200, dan ben je ook geen janet meer :P

Ik ben benieuwd wat het je allemaal gaat opleveren.

+1

Vind het een nette training hoor, Sanca! :thumbs:

Thanks!!!

bwoa vanaf wijken gewoon elke week meer nemen, en maken dat je je setjes kunt vervolledigen hehe..., ik hield me strikt aan die deadlift percentages daar, met die circuittraining was ik aant freestylen qua gewichten, gewoon iedere week beetje meer en maken dat ik men sets kon uitdoen...;):D

brute training hoor!

Terug
Naar boven