Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

wtf, nice training bro! ik moet dringen terug in actie schieten om je voor te blijven haha (wat doet het toch goed om dat te zeggen :D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.803
bwoa vanaf wijken gewoon elke week meer nemen, en maken dat je je setjes kunt vervolledigen hehe..., ik hield me strikt aan die deadlift percentages daar, met die circuittraining was ik aant freestylen qua gewichten, gewoon iedere week beetje meer en maken dat ik men sets kon uitdoen...;):D

Hehe :D

Thanks voor je bijdragen bro' :cool:

Thanks!

wtf, nice training bro! ik moet dringen terug in actie schieten om je voor te blijven haha (wat doet het toch goed om dat te zeggen :D)

:roflol:

:cool:

• #5.804
Ik ben er al een poosje over aan't nadenken en heb, met pijn in't hart, besloten om muaythai (vorlopig?) op een laag pitje te zetten

Ik ben er al een poosje over aan't nadenken en heb, met pijn in't hart, besloten om muaythai (vorlopig?) op een laag pitje te zetten

Respect hiervoor, want weet dat je het graag doet! Hoop dat je gains hierdoor dubbel zoveel zullen zijn.

• #5.807
Thanks guys!

Krachttraining komt momenteel op de eerste plaats ivm de wedstrijden in't verschiet, k ga wel mn BW in de gaten houden want ik weet van in't verleden dat het skippen van muaythai carry-over heeft naar mn kracht/gains ;)

Vandaag een 45-tal minuutjes gezwommen

mooi, meer tijd om te kunnen gooien ;)

Ja moeilijk man, ik zou ook het liefst nog veel meer sporten erbij doen. Maarja moet keuzes maken :(

Als current max heb ik 200 (heb al eens 1x 210 getrokken) en desired max. 230 ingegeven...

Setsailforfail.jpg

30kg is veel te veel.

• #5.814
mooi, meer tijd om te kunnen gooien ;)

Hehe, ik doe mn best ;)

Gisteren ipv muaythai gaan zwemmen, voelde wel goed

Ja moeilijk man, ik zou ook het liefst nog veel meer sporten erbij doen. Maarja moet keuzes maken :(

Ik denk dat ik het op 1x per week ofzo ga houden, ga ik nog bekijken

Wat is dan wel haalbaar denk je?

Tja, die speeddeaeds gingen niet gemakkelijk, ubermoeilijk om erbij 150 fantsoenlijke snelheid in te krijgen , speeddeads had ik nog maar een enkele keer gedaan en ik beschik niet over bands

ik bedoel het niet verkeerd, maar als je 150 al niet met fatsoenlijke speed kan dan moet je sowieso niet zwaarder gaan... het moeten wel speeddeads blijven (ondanks dat ze af en toe best pittig zijn) hou je gewoon aan die opgegeven weights, i know het kan best zwaar zijn maar zo heeft het geen nut en bands voor speed deads heeft coan het nooit over gehad ;) hou je gewoon aan de percentages die coan aangeeft.

helemaal mee eens, bij ons bleek 20 al te veel. beide uiteindelijk op 15 kilo uitgekomen

10-15 is een veel netter doel, zeker nu je in week 2 al failt.. ik zou opnieuw beginnen man zo heeft het geen nut :o

btw degene die ik ken die NIET te gierig waren, en dus wel 10 kilo invoerde werden beloond met gains die veel verder gingen dan 10 kilo

• #5.816
ik bedoel het niet verkeerd, maar als je 150 al niet met fatsoenlijke speed kan dan moet je sowieso niet zwaarder gaan... het moeten wel speeddeads blijven (ondanks dat ze af en toe best pittig zijn) hou je gewoon aan die opgegeven weights, i know het kan best zwaar zijn maar zo heeft het geen nut en bands voor speed deads heeft coan het nooit over gehad ;) hou je gewoon aan de percentages die coan aangeeft.

helemaal mee eens, bij ons bleek 20 al te veel. beide uiteindelijk op 15 kilo uitgekomen

10-15 is een veel netter doel, zeker nu je in week 2 al failt.. ik zou opnieuw beginnen man zo heeft het geen nut :o

btw degene die ik ken die NIET te gierig waren, en dus wel 10 kilo invoerde werden beloond met gains die veel verder gingen dan 10 kilo

Ik dacht hier al eens gelezen te hebben dat je er 20-30kg kon ingeven als desired max. maar dat blijkt nu idd te zwaar te zijn, ik denk ook niet dat ik volgende week de speedeads met 160 met een fantsoenlijke snelheid kan volmaken

Maar effe aanpassen dan, jammer, ik keek er al naar uit om die 230 te trekken

Maar nu word het moeilijk kiezen... mn 1rm staat op 210 (eenmalig), hier thuis krijg ik op een goede dag 205 getrokken, ik heb er 1x eens kunnen reppen op 200, en vorige keer voelde 2x 185 al uberzwaar....Wat zou een goede desired max. zijn dan?!

215?! :dunno:

Laatst bewerkt:
Ik dacht hier al eens gelezen te hebben dat je er 20-30kg kon ingeven als desired max.

heb ik ook al is voorbij zien komen, maar die theorie werd vrijwel gelijk onderuit gehaald door de mensen die ervaring mee hadden (en bij mij nu ook door men eigen ervaring)

MAAR bijvoorbeeld een trainingsmaatje van mij had een 1rm van 185, voerde als desired 200 in en trok na coan 210... jesaja en nog een paar andere hier op het forum hadden ook zon ervaring... gierigheid word gewoon bestraft door coan :D

Het is niet gierigheid. Sanca wil gewoon het beste uit zichzelf halen....

En daarvoor moet je niet gierig zijn.

tja, zoals ik al aangaf en sommige andere hier, ik bleef bij die percentages... week 11 is dan zogezegd de max dag.. wie weet kom je wel uit op 220 ofzo, of alleszinds meer dan je gehoopt had...punt is je zult er niet slechter van worden ;)

• #5.820
Het is niet gierigheid. Sanca wil gewoon het beste uit zichzelf halen....

En daarvoor moet je niet gierig zijn.

:cool:

tja, zoals ik al aangaf en sommige andere hier, ik bleef bij die percentages... week 11 is dan zogezegd de max dag.. wie weet kom je wel uit op 220 ofzo, of alleszinds meer dan je gehoopt had...punt is je zult er niet slechter van worden ;)

True, true, maar ik vrees dat het niet veel zin heeft als ik geen snelheid krijg in mn speedeads

Wat gaf jij dan in als desired Max?

Terug
Naar boven