- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf, nice training bro! ik moet dringen terug in actie schieten om je voor te blijven haha (wat doet het toch goed om dat te zeggen)
bwoa vanaf wijken gewoon elke week meer nemen, en maken dat je je setjes kunt vervolledigen hehe..., ik hield me strikt aan die deadlift percentages daar, met die circuittraining was ik aant freestylen qua gewichten, gewoon iedere week beetje meer en maken dat ik men sets kon uitdoen...![]()

wtf, nice training bro! ik moet dringen terug in actie schieten om je voor te blijven haha (wat doet het toch goed om dat te zeggen)

Ik ben er al een poosje over aan't nadenken en heb, met pijn in't hart, besloten om muaythai (vorlopig?) op een laag pitje te zetten
Ik ben er al een poosje over aan't nadenken en heb, met pijn in't hart, besloten om muaythai (vorlopig?) op een laag pitje te zetten

Als current max heb ik 200 (heb al eens 1x 210 getrokken) en desired max. 230 ingegeven...

Ja moeilijk man, ik zou ook het liefst nog veel meer sporten erbij doen. Maarja moet keuzes maken![]()
Tja, die speeddeaeds gingen niet gemakkelijk, ubermoeilijk om erbij 150 fantsoenlijke snelheid in te krijgen , speeddeads had ik nog maar een enkele keer gedaan en ik beschik niet over bands
hou je gewoon aan de percentages die coan aangeeft. 
ik bedoel het niet verkeerd, maar als je 150 al niet met fatsoenlijke speed kan dan moet je sowieso niet zwaarder gaan... het moeten wel speeddeads blijven (ondanks dat ze af en toe best pittig zijn) hou je gewoon aan die opgegeven weights, i know het kan best zwaar zijn maar zo heeft het geen nut en bands voor speed deads heeft coan het nooit over gehadhou je gewoon aan de percentages die coan aangeeft.
helemaal mee eens, bij ons bleek 20 al te veel. beide uiteindelijk op 15 kilo uitgekomen
10-15 is een veel netter doel, zeker nu je in week 2 al failt.. ik zou opnieuw beginnen man zo heeft het geen nut
btw degene die ik ken die NIET te gierig waren, en dus wel 10 kilo invoerde werden beloond met gains die veel verder gingen dan 10 kilo

Ik dacht hier al eens gelezen te hebben dat je er 20-30kg kon ingeven als desired max.

Het is niet gierigheid. Sanca wil gewoon het beste uit zichzelf halen....
En daarvoor moet je niet gierig zijn.

tja, zoals ik al aangaf en sommige andere hier, ik bleef bij die percentages... week 11 is dan zogezegd de max dag.. wie weet kom je wel uit op 220 ofzo, of alleszinds meer dan je gehoopt had...punt is je zult er niet slechter van worden![]()