AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

nice work ouwe

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.843
:dunno: kan zijn.... bij deadliften en squatten word ik ook wel eens duizelig, maar bij PP is het echt een heel ander gevoel

Misschien omdat bij de PP/MP de armen waar je kracht mee zet ook nog eens boven je hoofd zitten (bloedtoevoer), plus je moet goed evenwicht bewaren... ach ik gis ook maar wat... :) je bent iig niet de enige.

:dunno: kan zijn.... bij deadliften en squatten word ik ook wel eens duizelig, maar bij PP is het echt een heel ander gevoel

je tilt gewoon veel te veel & te zwaar, en naast je werk is dat nauwelijks vol te houden!

je wordt ook een dagje ouder, doe maar rustig aan!
:roflol:

• #5.846
:nowai: :roflol:

rackpulls bovenkant knieschijf

pronated

90-15
130-10
170-1

mixed grip

170-8
210-3 +2 effe magnesium bijdoen
230-2
250-1 en hoppa, daar gaat het eelt :grumble:

shrugs straps

50-20
90-10
110-10
130-10
150-10
170-10

Traininkje uit schuldgevoel wegens het niet thaiboksen :D

begon je nou opnieuw met coan? anders is het misschien niet zon wijs idee om te gaan rackpullen en shruggen, tijdens coan :P

• #5.848
  • #5.849
Wel klote dat mn hand nu een beetje ingescheurd is :mad:

De foto van mn kortstondige fotomodellencarrière mag eindelijk vrijgegeven worden :D

2cde5qb.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er uit als een beginscene uit een hele zieke film :D

• #5.852

Er was hier een poos terug een oproep voor een fotoshoot met Kurt Stallaert, ik ben er zo'n een beetje ingerold en voor ik het wist stond ik in Brussel tussen Masha, Viviane en Thamara

De foto komt ook in een amerikaans tijdschrift te staan, in de flex van deze maand staat er ook een stukje over, jammer genoeg niets over mij, mja... :D

Kurt heeft me een tijdje geleden nog gebeld gehad voor een andere shoot, maar ik lag met mn zatte kop in bed en zag het pas toen ik 's middags opstond (hij had om 9u gebeld) :(

Ziet er uit als een beginscene uit een hele zieke film :D

De film is binnenkort verkrijgbaar, 21+ :D

edit...

Er was hier een poos terug een oproep voor een fotoshoot met Kurt Stallaert, ik ben er zo'n een beetje ingerold en voor ik het wist stond ik in Brussel tussen Masha, Viviane en Thamara

De foto komt ook in een amerikaans tijdschrift te staan, in de flex van deze maand staat er ook een stukje over, jammer genoeg niets over mij, mja... :D

Kurt heeft me een tijdje geleden nog gebeld gehad voor een andere shoot, maar ik lag met mn zatte kop in bed en zag het pas toen ik 's middags opstond (hij had om 9u gebeld) :(

ow nice dude, wist niet dat het for real was die foto :D

• #5.855
Nice picca en rackpulls :D

vette foto man :) en ook nog lekkere training gister:D

Lache man! Maar hebben ze je staartje weggesoept?

Terug
Naar boven