Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raar gevoel in mn hoofd en een soort van duizeligheid
Heb ik ook wel eens met MP. Meestal omdat ik teveel druk op mijn kop zet, ik denk dat ik dan teveel probeer mijn traps erbij te betrekken oid. Blijven ademen.
kan zijn.... bij deadliften en squatten word ik ook wel eens duizelig, maar bij PP is het echt een heel ander gevoelkan zijn.... bij deadliften en squatten word ik ook wel eens duizelig, maar bij PP is het echt een heel ander gevoel
je bent iig niet de enige.kan zijn.... bij deadliften en squatten word ik ook wel eens duizelig, maar bij PP is het echt een heel ander gevoel

begon je nou opnieuw met coan? anders is het misschien niet zon wijs idee om te gaan rackpullen en shruggen, tijdens coan![]()

Ziet er uit als een beginscene uit een hele zieke film![]()

Er was hier een poos terug een oproep voor een fotoshoot met Kurt Stallaert, ik ben er zo'n een beetje ingerold en voor ik het wist stond ik in Brussel tussen Masha, Viviane en Thamara
De foto komt ook in een amerikaans tijdschrift te staan, in de flex van deze maand staat er ook een stukje over, jammer genoeg niets over mij, mja...
Kurt heeft me een tijdje geleden nog gebeld gehad voor een andere shoot, maar ik lag met mn zatte kop in bed en zag het pas toen ik 's middags opstond (hij had om 9u gebeld)![]()

ow nice dude, wist niet dat het for real was die foto![]()