Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

jaja, serieuse training! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.882
Thanks "Victory" :D

Laatste training deze week, vanaf morgenvroeg 4 dagen uitleven op werchter :D

facepulls

15-20
20-15
25-12

hangclean + press

30-12
50-8
70-3 pr
75-2 pr
3x 80-0 3x highpull :grumble:
70-4 pr
70-3 easy
2x 78-0 explosieve highpulls :rolleyes:
75-1 easy?!
70-3

bench coan = 2x 66-10

66-10
66-10
vond ik wat weinig :o
90-5
100-2
100-1

En nu een beetje "rust" :D

Netjes!!!! Pizza en broodjes kebab eten op werchter :D En blowen en bier zuipen en vooral ontspannen!!!! Veel plezier in de modderpoel :p

• #5.884
Netjes!!!! Pizza en broodjes kebab eten op werchter :D En blowen en bier zuipen en vooral ontspannen!!!! Veel plezier in de modderpoel :p

Je slaat de nagel op de kop :D :hedbang:

Modderpoel :grumble: Het beloofd idd niet veel goeds maar ik heb een ubergroot stuk plastiek in mn koffer gegooid, een zeiltje heb ik zodoende altijd bij de hand
Regent het te hard in mn tent, move ik gewoon naar mn auto
Natte kleren kunnen tijdens de opklaringen drogen

Komt allemaal goed :D

zeg sanca, blijf je nu bij die routine of wat?

En bulkze op Werchter bro:zuip::burger::eyebrow:

Werchter!! :bierbang: Veel plezier, ondanks het kloteweer!

• #5.887
Hardcore!

Ik hoop het ook voor je bro. Altijd leuk dat je je niet aan de routine kan houden en lekker wat extra doet haha :)

Veel plezier op Werchter! "Rust goed uit" :) en zorg dat je daarna weer kan knallen, want onze volgende training samen komt stilaan weer een beetje dichter bij :grinny: :D

• #5.891
je hebt iets gemist daarnet hoor :D

• #5.893
Veel plezier. Ben je jaloers op je. Goede herrineringen aan Werchter. ( ben er trouwens ook wel eens zo'n beetje verzopen van de regen) Maar dat maakt op dat moment ook niet uit. :joint:

Yo Sanca! Hoe was het op Werchter? Katabool weekendje gehad? :grinny: Of lekker gebulkt voor je komende trainingen? :lifter:

• #5.896
Veel plezier. Ben je jaloers op je. Goede herrineringen aan Werchter. ( ben er trouwens ook wel eens zo'n beetje verzopen van de regen) Maar dat maakt op dat moment ook niet uit. :joint:

Thanks!

Idd neem je gewoon erbij :joint:

Yo Sanca! Hoe was het op Werchter? Katabool weekendje gehad? :grinny: Of lekker gebulkt voor je komende trainingen? :lifter:

Yo Milkmans!

Tja, zo'n weekendje is altijd wel wat katabool, maar heb lekker gevreten daar, spek en eieren, danonekwark, fruit, wafels, pitta, fritten, hamburgers, pasta en pizza :D

Maar elke kcal heb ik er weer afgewandeld ondertussen, daaamn, heel wat kilometers afgelegd

Vandaag nog een dagje proberen te rusten en dan weer knallen, heb er echt zin :hedbang:

Sanca precies verlegen. :roflol:

• #5.900
Terug
Naar boven