- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Netjes!!!! Pizza en broodjes kebab eten op werchterEn blowen en bier zuipen en vooral ontspannen!!!! Veel plezier in de modderpoel
![]()

Het beloofd idd niet veel goeds maar ik heb een ubergroot stuk plastiek in mn koffer gegooid, een zeiltje heb ik zodoende altijd bij de hand 
zeg sanca, blijf je nu bij die routine of wat?
En bulkze op Werchter bro![]()

Ik hoop het ook voor je bro. Altijd leuk dat je je niet aan de routine kan houden en lekker wat extra doet haha![]()

Veel plezier op Werchter! "Rust goed uit"en zorg dat je daarna weer kan knallen, want onze volgende training samen komt stilaan weer een beetje dichter bij
![]()
![]()

Veel plezier. Ben je jaloers op je. Goede herrineringen aan Werchter. ( ben er trouwens ook wel eens zo'n beetje verzopen van de regen) Maar dat maakt op dat moment ook niet uit.![]()

Yo Sanca! Hoe was het op Werchter? Katabool weekendje gehad?Of lekker gebulkt voor je komende trainingen?
![]()

Shout it out op werchter http://www.tmf.be/v4/videos/video/?category=7&video_id=15872#![]()