XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.001
  • #6.003
  • #6.005
alvast wat KARMA voor je dappere poging een oude man te verslaan op squat-lockouts!
:p:roflol:

Hoe bedoel je?! Ik doe die lockouts niet om een oude man te verslaan op squat-lockouts!!! :mad:

Ik doe ze om een oude man uiteindelijk te verslaan op fullsquats!!! :D

Hoe bedoel je?! Ik doe die lockouts niet om een oude man te verslaan op squat-lockouts!!! :mad:

Ik doe ze om een oude man uiteindelijk te verslaan op fullsquats!!! :D

even better!!
:thumbs:

1rm = 160 kilo , nu zou ik zonder al teveel moeite nog 140 & 150 kunnen pakken........misschien zelfs nog zonder warming up!
:p:p:p

• #6.007
even better!!

1rm = 160 kilo , nu zou ik zonder al teveel moeite nog 140 & 150 kunnen pakken........misschien zelfs nog zonder warming up!
:p:p:p

Nice for an old man :P

Kreeg net een telefoontje, straks krijg ik weer puberend bezoek, dus dat worden weer eerst wat uurtjes op de trampoline :eek:

Hopen dat ik dan niet té stijf ga zijn :bang: :roflol:

Puberend bezoek? Haha, neefje/nichtje ofzo? :D

Chick hoor, mag ik der telefoon nummer?

:roflol:

Wat zijn uw beste lifts want dit log(je) is een beetje teveel van het goede om volledig te lezen :eek::D

En wat kon je als je begon met PL?

• #6.013
Ja bollerd wat zijn je stats, dan weet ik ook waar ik eventueel tegen op moet boksen tijdens SM van Merchtem.....

• #6.015
Wat zijn uw beste lifts want dit log(je) is een beetje teveel van het goede om volledig te lezen :eek::D

En wat kon je als je begon met PL?

Ik heb een hele poos aangekloot met een krakkemikkig bankje met vaste steunen en leg extension/legcurl, en een veel te korte (curl)barbel, ik at slecht, trainde heel onregelmatige en thaibokst 3-5x per week

Via internet (wat en openbaring was dat) heb ik een hoop bijgeleerd en uiteindelijk een powerrack gehaald, lange barbell en lots of weight :D

Na een tijdje hier te loggen maakte ik de overstap van de bb naar de powerliftsectie hier, en d liefde voor het gewicht overwint de laatste weken van mn liefde voor het thaiboksen

Beste pr's zijn

bench 115
deadlift 210
squat full 160

Ga je ook meedoen met Merchtem sancie?

• #6.017
En al meteen kindermishandeling :roflol:

• #6.020
En al meteen kindermishandeling :roflol:

+ dierenmishandeling... mn amstaff sprong gisteren lekker mee :roflol:

:mad::D

ik denk niet dat je nog wil inhalen op bench.............rest is zelfde, dus daar moet je eerst nog maar overheen zien te komen!

Wacht maar, the best is yet 2 come :wl:

training van gisteren, bewust minder reps op de squats gemaakt omdat ik vandaag nog wil frontsquatten

fullsquat

stang 20
50-3
70-3
90-3
100-1
115-1
130-1
140-1

squat lockouts op plexushoogte

150-10
200-8